خرید عمده خاویار زرد پرورشی

خاویار زرد

خاویار نوعی تخم ماهی بارور نشده می باشد که امروزه به عنوان غذاهای باکلاس در سر تا سر جهان وجود دارد و آن را میل می کنند.خاویار تخم ماهیان خاویاری و از گرانترین غذاهای جهان می باشد
دریای خزر نود در صد خاویار جهان را تامین می کند و می شود به آن بزرگ ترین منبع تامین کننده خاویار گفت.

گونه های اصلی ماهیان خاویاری فیلم ماهی تاس ماهی روسی یا چالباش تاس ماهی ایرانی یا قره برون ماهی شیپ یا ازون برون یا خاویار سوروگا دریایی میباشند.

خرید عمده خاویار زرد پرورشی

شاخصه های بارز خاویار زرد

شاخصه های بارز خاویار زرد خاویار زرد به خاویار طلایی معروف می باشد که امروزه نام آن بر سر زبان هاست و به دل طعم خارق‌العاده و رنگ زیبایش معروف شده است.

خاویار زرد در واقع به نوعی از خاویار آسترا می گویند ک رنگ روشن مایل به زردی دارد. این نوع خاویار بسیار با ارزش است و کم پیدا می شود.

این نوع خاویار طعم بسیار لذیذی دارد. خاویار سرشار از ویتامین ها، املاح معدنی، پروتئین و چربی است. مصرف آن در جلو گیری از ابتلا به بیماری هایی مثل التهاب مفاصل، دستگاه گوارش و سرطان های مختلف بسیار تاثیر گذار است. این ماده غذایی غنی و پر خاصیت، سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است. از این رو برای درمان بیماری های افسردگی و قلبی عروقی بسیار مفید است.

خاویار سرشار از آهن است. به همین خاطر است که مصرف آن به افراد مبتلا به کم خونی ناشی از کمبود آهن توصیه می شود. ویتامین های موجود در خاویار می تواند نیروی از دست رفته فرد را در دوره نقاهت بیماری پس از جراحی های بزرگ و بیماری های عفونی به او برمی گرداند. این ماده غذایی گرانبها با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند آثار بی هوشی ناشی از عمل جراحی را نیز رفع کند.

بسیاری افراد خاویار را به صورت خام یا همراه تخم مرغ و آغشته به زرده میل می کنند. بعضی نیز آن را با نان و کره می خورند. به هر حال، خاویار طلایی همه جوره خوشمزه ست!

مراکز پخش خاویار زرد پرورشی

مراکز پخش خاویار زرد پرورشی تشخیص خاویار اصل از خاویار تقلبی بسیار سخت می باشد.

در بسته بندی خاویار های تقلبی معمولاً از بسته های رنگارنگ و با طرح های گوناگون استفاده شده است ولی در بسته بندی خاویار های اصلی این گونه نمی باشد.

همچنین در خاویار های تقلبی از ماده پارافین استفاده می‌شود که تنها ماده غذایی به حساب نمی رود بلکه برای بدن هم بسیار مضر میباشد.

توجه داشته باشید که تنها با تهیه خاویار اصل و با کیفیت می توانید شگفت انگیز و واقعی این خوراکی را به چشید و از خواص آن بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی ما سعی دارد در پخش خاویار زرد و فروش خاویار زرد پرورشی با بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما