خرید مستقیم خاویار بلوگا

در حال حاضر خرید مستقیم خاویار بلوگا، از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور امکان پذیر است که یکی از این مراکز مهم فروشگاه ها و سایت اینترنتی محصول هستند که با ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوران آگاه و با تجربه در این زمینه می توان به محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به طور سریع و آسان دست یافت که به طور یقین یکی از روش های ارزان محصول به حساب آمده و نیز دارای مزایای خاصی مانند: صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی و غیره را به دنبال داشته که که طرفداران زیادی دارد.

خرید مستقیم خاویار بلوگا

خصوصیات مهم خاویار بلوگا رویال

خصوصیات مهم خاویار بلوگا رویال

امروزه خاویار یکی از انواع فرآورده های غذایی، دریایی و پرورشی است که از تخم انواع ماهی ها در دریای خزر با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی می گردد که بسته به نوع خاویار و سلیقه و ذائقه افراد متفاوت می باشد که دوستداران زیادی دارد.

شایان ذکر است از انواع خاویار می توان به خاویار بلوگا رویال اشاره نمود که یکی از انواع مرغوب خاویار در دنیا محسوب می شود که از فیل ماهی تولید می شود و همچنین از خصوصیات بارز این نوع خاویار به دانه های درشت، مرغوب، طعم و مزه فوق العاده خوشمزه و دلچسب، رنگ روشن متمایل به زرد آن اشاره نمود که از آن به نام خاویار بلوگا طلایی می توان یاد کرد که از ارزش غذایی و نیز خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و مشتریان زیادی را از آن سوی مرزها شیفته خود کرده است.

مزیت های غذایی خاویار بلوگا طلایی

مزیت های غذایی خاویار بلوگا طلایی

امروزه یکی از انواع خاویارهایی که مد نظر است و از ارزش غذایی زیادی در نوع خود برخوردار می باشد خاویار بلوگا طلایی نام دارد که از رونق تولیدی زیادی در دریای خزر برخوردار بوده که با تنوع کیفیت، قیمت و بسته بندی های کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در انواع برندها در بازارهای جهانی عرضه می شوند که بسته به نوع خاویار و ذائقه افراد متفاوت می باشد.

البته خاویار بلوگا طلایی، نسبت به انواع دیگر خاویارهای ایرانی دریای خزر، از محبوبیت و ارجحیت زیادی بین افراد جامعه برخوردار می باشد که باعث شده توجه اکثر کشورهای بیگانه را به خود جلب نماید و نیز با میزان متقاضیان زیادی روبرو شود که از لحاظ صادراتی و اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

همچنین این محصول غذایی سرشار از انواع ویتامین ها، بخصوص ویتامین های گروه ب، پروتئین ها، املاح معدنی فراوان مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، مس، منیزیم، آهن، فیبر، فسفر و غیره و نیز خواص آنتی اکسیدانی بسیار است که از ارزش غذایی و درمانی زیادی در نوع خود برخوردار بوده و نیز برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت می باشد.

صادرات انواع خاویار بلوگا پاستوریزه

صادرات انواع خاویار بلوگا پاستوریزه

همواره صادرات انواع خاویار بلوگا پاستوریزه، از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور مانند: شرکت های تولیدی معتبر، مراکز و نمایندگی های عمده فروش و نیز سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا هر کدام از این مراکز از مزایای خاصی در زمینه خرید و عرضه محصول برخوردار می باشند که به طور یقین در امر صادرات آن نقش بسزایی داشته است.

باید خاطر نشان کرد که صادرات این محصول غذایی با ارزش از طریق نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور به روش مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه بوده که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

ناگفته نماند که عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول باعث شده بر میزان تولیدات و میزان سود و فروش محصول بیفزاید و همچنین با حذف واسطه از قیمت آن کاسته شود که با توجه به این موارد سه عامل مهم: کیفیت، نوع برند و شرکت تولیدی محصول و همچنین نحوه بسته بندی ها با درج نشان سیب سبز سلامت نقش مهمی در امر صادرات آن داشته که طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما