خرید مستقیم خاویار سیاه روسیه

خرید مستقیم خاویار روسیه بازار داغی دارد چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند که این می تواند به جذب 100 درصدی خریداران کمک نماید. خاویار سیاه بسیار لذیذ، خوش طعم و پر انرژی می باشد که همان تخم درون شکم ماهیان خاویاری است که مزیت های درمانی شگفت انگیزی دارد به همین دلیل مصرف آن برای سلامتی بدن می تواند فوق العاده باشد.

خرید مستقیم خاویار سیاه روسیه

مزیت های خاص خاویار سیاه

مزیت های خاص خاویار سیاه مزیت های خاص خاویار سیاه باعث شده خرید و مصرف آن رونق فراوانی پیدا کند به عنوان نمونه تضمین کننده سلامت قلب است و شما با مصرف مقدار کمی از آن می توانید بیماری های قلبی را از خود دور کنید چون سرشار از اسید های چرب امگا3 می باشد فشار خون و تصلب شرایین را کاهش می دهد سیستم ایمنی بدن را قوی می کند و سبب کاهش آسیب های سلولی می شود و این به دلیل ویتامین E موجود در آن می باشد.

منبع ویتامین ب 12 است و شما با مصرف آن می توانید ویتامین ب 12 و اسید های چرب بدن خود را تامین کنید باعث بهبود روحیه فرد می شود و افسردگی را کنترل خواهد کرد برای رفع ناتوانی جنسی آقایان بی نظیر است برای سلامتی چشم ها فوق العاده می باشد چون ویتامین آ دارد برای درمان آنمی و کم خونی بی نظیر است.

از ابتلا شدن شما به سرطان سینه جلوگیری خواهد کرد از ابتلا شدن شما به بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید چون کلسیم و ویتامین D دارد از سیستم استخوان ها محافظت خواهد کرد و دندان ها و استخوان ها را مستحکم می کند اسید های چرب امگا3 موجود در آن از لخته شدن جلوگیری می کند برای کاهش سر درد و میگرن به دلیل ویتامین ب 5 یا اسید پانتوتنیک که دارد فوق العاده خواهد بود برای تنظیم سطح کلسترول خون بی نظیر است.

خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و باعث هیدراتاسیون پوست می شود و به دلیل آنتی اکسیدان های فراوانی که دارد باعث درخشان و شفاف شدن پوست می شود استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

مراکز عرضه خاویار سیاه روسیه

مراکز عرضه خاویار سیاه روسیه مراکز عرضه خاویار سیاه روسیه همیشه مرغوب ترین محصول را با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین در اختیار مشتریان می گذارند به همین دلیل توانسته اند به رونق گرفتن بازار این نوع محصول کمک کنند علاوه بر این وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود در خاویار باعث شده مراکز عرضه پر رونقی پیدا کنند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ویتامین E
  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • آهن
  • منیزیوم
  • کلسیم و ید
  • پتاسیم و فسفر
177

  1. سلام خسته نباشید. خاویار سیاه بیشتردر شهر های شمالی یافت می شود که می توانید به صورت مستقیم تهیه کنید.

  2. با سلام و وقت بخیر بسیار سپاس گزارم از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید لطفا بفرمایید که بعد چه مدت محصولم به دستم میرسه؟

    • سلام سینای عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  3. با تشکر از سایتتون که اطلاعات جامع و کاملی از محصول رو در اختیار مشتری قرار می دهد. موفق باشید

  4. من این ماهی رو خیلی دوست داشتم جایی پیداش نکردم تو شهرمون خیلی خوشحالم که سایت شمارو پیدا کردم.

  5. سلام وقت بخیر خسته نباشید ارسال این محصولاتتون به چه صورته؟ ماهایی که شهرستانیم تا به دستمون برسه فاسد نمیشه؟

    • سلام خانم بارور عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  6. با سلام و تشکر از مجموعه مهر خاویار، خاویار سیاه روسیه بسیار مقوی و پر انرژی می‌باشد به شما توصیه میکنم حتما یک بار امتحان کنید

  7. سلام درود و عرض ادب خدمت عزیزان در برند مهر خاویار ممنونم که ماهی خاویار روسیه رو با بالاترین درجه کیفی و همینطور قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده ها در سرتاسر ایران می‌رسانید از اینکه ماهی خاویار سرشار از ویتامین و مواد مغذی و امگا ۳ و فسفر هست در توضیحات اشاره شد و به خاطر همین از بازار پررونقی با توجه به قیمت بالای آن برخوردار است لطفاً در مورد قیمتهای خاویار روسی هم در سایتتان بفرمایید درود بر شما

  8. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما خاویار سیاه خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  9. سلام ماهی خاویار سیاه روسیه خوش طعم و پر انرژی می باشد و مصرف آن برای سلامتی فوق العاده مفید است متاسفانه قیمت بالایی دارد آیا در فروش اینترنتی تخفیف دارید؟

    • سلام خانم امجد عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  10. این چیزها کمتر میشه خاویار مطمئن و با قیمت عادلانه در بازار پیدا کرد و افراد سودجو زیادی از این کالای با ارزش به نفع خودشون استفاده میکنند ، حالا این فرصت رو پیدا کردیم که خاویار سیاه روسیه رو بدون واسطه و مستقیم از عرضه کننده با قیمت دست اول تهیه و استفاده کنیم من به شما هم پیشنهاد میکنم با خرید مطمئن و آسان از این فروشگاه خوشحال و راضی خواهید شد.

  11. سلام وقتتون بخیر
    سایت شما را از طریق آراد برندینگ پیدا کردم.فرم مشاوره را پر کردم و ارسال کردم.
    بنده قصد خرید عمده دارم.
    بی نهایت سپاسگزارم.

  12. سلام روز خوش
    ببخشید مدت نگهداری خاویار در فريزر چند وقته؟؟
    و اینکه آیا ارسال به ارومیه بصورت عمده هم دارید؟؟
    تشکر از شما

    • سلام خانم مهدوی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  13. خاویار سیاه من تاحالا تجربه نکرده بدم استفاده کنم واقعا اونایی ک خاویار خوردن میفهمن لذت این خاویار چقدر فرق میکنه و خوشمزس

  14. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، خاویار سیاه مجموعه مهر خاویار دارای مواد مقوی و مورد نیاز برای سلامتی بدن بوده و مزیت های فراوانی دارد

  15. باسلام خاویار گیر کی میاد این شرکت خاویار مهر زحمت کشید همه چیزو برای یه خرید آسان آماده کرده چی ازاین بهتر اونم با این همه خواصی که تو این محصول هست.

  16. سلام
    از اینکه خاویار یه وعده ی تمام عیار است شکی نیست اما قیمتشون انقدر زیاده که هرکسی نمیتونه تهیه کنه

  17. با سلام و وقت بخیر. خاویار حاوی مقدار کافی فسفر ، آهن ، پتاسیم ، منیزیم ، اسیدهای آمینه و اسیدهای امگا است. یک سوم محصول تقریباً از پروتئین تشکیل شده است که تقریباً به طور کامل توسط بدن جذب می شود. علاوه بر این ، ویتامین های A ، D ، E ، F ، اسید فولیک و لسیتین در مقادیر کافی در خاویار سیاه و قرمز وجود دارند.

  18. برای کمبود ویتامین دی خاویار سیاه منبع اصلی و مهمی هست که نباید از دست داد ویتامین دی خیلی حساس و نیاز بدن هست که این خاویار باارزش تامین میکند

  19. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه مهر خاویار و بابت توزیع و پخش مستقیم خاویار سیاه روسیه با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. این ماده غنی از ویتامین A است که به اصلاح بافت پوست آسیب زده و به جلوگیری از سایش سلول ها کمک می کند و ویتامین E پوست را در عمق بالا می برد تا با شرایط پوست بسیار خشک مقابله کند. ویتامین E نیز برای سیستم گردش خون ارزشمند است و ممکن است به جلوگیری از بیماری پارکینسون کمک کند.

  20. تا حالا از خاویار سیاه که تخم درون شکم ماهیان خاویاری است استفاده نکردم، میشه در مورد چگونگی نحوه مصرف آن نیز توضیحاتی بدهید.

  21. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    ماهی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تونه خاصیت‌های زیادی داشته مثلاً سرشار از امگا۳ یا پروتئین می‌باشد به همین دلیل و به خاطر خاصیت‌هایی که دارد مورد استفاده‌ی بسیاری نیز قرار گرفته است امروزه افرادی که به باشگاه نیز ‌می‌روند می‌توانند با استفده از ماهی پروتئین لازم را برای بدن خود تقویت کنند زیرا همانطور که می‌دانید پروتئین برای رشد بدن می‌تواند بسیار تأثیر‌گذار باشد با این وجود و با این مزیت‌های زیاد همه‌ی ما به چنین محصولی نیاز مبرم خواهیم داشت.

  22. سلام روز بخیر خسته نباشید من خاویار سیاه روسیه با استفاده از سایت شما خرید کردم بسیار خوش طعم و عالی بود متشکرم

  23. سلام وقت بخیر خسته نباشید من با استفاده از سایت شما خرید کردم بسیار خوش طعم و عالی و تازه بود متشکرم

  24. سلام روز بخیر خسته نباشید من با استفاده از سایت شما خرید کردم بسیار خوش طعم و عالی بود متشکرم

  25. با سلام و وقت بخیر
    مصرف خاویار به عنوان یک غذای کامل که سرشار از ویتامین و مواد ارزشمندی هست جزو اولویت های کسانی هستش که به سلامتی و نشاط خودشون اهمیت میدن

  26. با عرض سلام و درود فراوان ،ممنون بابت توضیحات کامل و جامعی که درباره خاویار سیاه ذکر نمودید ،امکان ثبت سفارش هست؟

    • سلام خانم امیدیان عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  27. بنده تا حالا خاویار استفاده نکردم نمیدونم حتی چه مزه ای میده اما زیاد شنیدم که خیلی خاصیتش زیاده دوست دارم حتی یکبارم که شده استفاده کنم

  28. نحوه خرید کردن ازشون خیلی اسون بود ممنون از شما به خاطر احترامی که به خریدار می زارین سپاس فراوان

  29. سلام
    خاویار خیلی خوبه ولی قیمت بالایی داره و اگر بتونم میخرم و اینکه تاحالا خاویار استفاده نکردم و نمیدونم طعم خوبی داره یا نه

  30. ی سوال شما خاویار طلایی هم فروش دارین یا فقط خاویار سیاه می‌فروشید آیا و این که بی زحمت قیمت اون رو هم بفرمائید

  31. خاویار طعمش تقریبا مثل خود ماهی هست بستگی به طبخ اون داره که طعم بهتری بهش بتونی بدی وگرنه همون طعم ماهی داره

  32. من میخوام خرید کنم آیا واقعا قیمتش مناسبه و قابل خرید برای ما هست و در چه اندازه ای بفروش می رسانید

    • سلام خانم شریفی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  33. ایکاش در مورد طبخ خاویار هم توضیحی می دادید چون کلا ۹۰درصد اقشار مردم اصلا استفاده نکردن و نمی دونند چطوری طبخ میشه

  34. واقعا عالیه پشیمون نمیشید. با توجه به خواص فوق العاده ای که داره، قیمت بالای اون قابل چشم پوشی هست.

  35. قبل از تحویل تماس گرفتند و هماهنگ کردند، بسته بندی عالی بود و خنک به دستم رسید.کیفیت محصول هم عالی بود.

  36. من اولین بار هست که قصد خرید خاویار به صورت اینترنتی رو دارم. از دوستانی که خرید کردند، ممنون میشم بیان و نظراتشون رو بعد از مصرف محصول بگن.

  37. خاویار از مواد مغذی و ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است، البته خاویار برای درمان برخی از بیماری ها بسیار موثر است و به درمان آن ها کمک شایانی می کند.

  38. شامل انواع ویتا مین و املاح شامل ویتامین E
    ویتامین A
    ویتامین D
    آهن
    منیزیوم
    کلسیم و ید
    پتاسیم و فسفر

  39. یکی از محصولاتی که بسیار جای پیشرفت داره برای صادرات همین محصوله من برای صادرات اقدام می کنم

  40. خواص خاویار در دوره نقاهت بیماری و پس وز جراحیهای بززگ قادر است به سرعت نیروی از دست رفته را به شخص برگرداند.

  41. باعث تقوبت سیستم اعصاب شده و در ساختمان بافت عصبی و عضلانی و خون اهمیت دارد

  42. سلام خدمت شما عزیزان مجموعه مهر خاویار. میخواستم بدونم میزان ماندگاری این محصول چه مدته؟

  43. سلام و خسته نباشید. شما فقط فروش خاویار سیاه رو دارین یا نوع های دیگه ام میشه از شما تهیه کرد؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  44. سلام. میزان مصرف خاویار برای هر وعده مقدار خاصی هستش یا مصرف زیادش ضرری نداره؟

  45. سلام و خسته نباشید و وقت بخیر بسته بندی هاتون به چه صورت بسته بندی سفارشی هم میزنید؟

    • سلام جواد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  46. با سلام و وقت بخیر.
    با توجه به این که خاویار سیاه خواص و مزایای بسیاری برای بدن دارد با سرچ و جستجو در گوگل با سایت مهر خاویار آشنا شدم و با مطالعه مطالب سایت شما اطلاعات زیادی رو در این مورد کسب کردم و سپس از شما خریداری کردم ..ممنون از محصول درجه یک و با کیفیت شما.

  47. سلام و وقت بخیر
    عزیزان من از محصول این مجموعه خرید کردم و قیمت، کیفیت و برخورد همگی عالی بودن
    به شما هم پیشنهاد میدم از این اجناس سفارش آنلاین بدهید.

  48. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم واقعا عالی بود . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید .

  49. سلام خسته نباشید
    شرایط ارسال بصورت عمده برای شهرستان تربت جام به چه صورت است و شرایط چکی هم دارید؟

    • سلام علی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  50. سلام و خدا قوت
    تفاوت خاویار روسیه با خاویار ایراین در چی هست؟ از نظر کیفیت فقط متفاوت هستند؟

  51. سلام وقت بخیر
    مطالب جامع و مفیدی در سایت قرار داده بودید خیلی استفاده کردیم ممنون

  52. سلام خسته نباشید
    من میخواستم ثبت سفارش کنم اما محصول چقدر طول میکشه تا برام ارسال بشه؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  53. سلام وقتتون بخیر
    لطفا از عوارض خاویار هم مطالبی بزارید که آگاه باشیم در میزان مصرفش ممنون

  54. خاویار به دلیل دارا بودن ویتامین های بسیار زیاد به طلای سیاه معروف شده و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها کمک می‌کند.

  55. ماهیان خاویاری که استورژن نیز نامیده می‌شوند و از راسته ی تاس‌ماهی‌سانان هستند در شمار گونه‌های آبزی هستند که از پیشینه‌ای چندصدمیلیون ساله که به عصر کرتاسه بازمی‌گردد برخوردارند. رقم گونه‌های خاویاری، به ۲۷ گونه و چهار سرده و چندین زیرگونه در جهان تقسیم می‌شود که از این تعداد، ۵ گونه در دریای خزر زندگی می‌کنند

  56. سلام، وقت بخیر سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین. امکان برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی مثل واتس آپ هم وجود داره؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام حسن عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  57. سلام میخاستم بدونم آیا نمایندگی هم قبول میکنید برای شهرستان دماوند و خسته نباشید خدمت شما

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام عباس عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم داخل سایت و یا شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  58. چون دفعه‌ی اول بود که خاویار میدیدم نمیتونم نظر تاثیر گذار بدم ولی از بو و ظاهرش معلوم بود که خوبه

  59. کیفیت، مرغوب و بالا بود فقط راجب سرو کردنش هم آموزش بدید ما با بستنی مصرف کردیم خیلی حال داد.

  60. سلام وقت بخیر
    از مطالب مفید مقاله تون درسایت ومجموعه مهر خاویار درمورد خاویار قرارداد استفاده کردم واقعا عالی بود وفهمیدم که چقدر خاویار برای سلامتی ما مفید وضروریه با وجود اینکه این منبع غذایی سرشار از انواع ویتامین ها واسیدهای چرب ضروری بدن از نظر قیمت بالا هست ولی من برآن شدم که حتما این ماده غذایی را در برنامه غذایی خودم وفرزندانم بگنجانم
    فقط یه سوال آیا امکان داره در بسته بندیهای کوچکتر هم فروش داشته باشین که افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند بتوانن خرید کنن

    • سلام خانم جلالی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. سلام وقت بخیر مطالب سایتتون رو مطالعه کردم و اطلاعات خیلی مفیدی راجع به خاویار سیاه روسیه در این سایت قرار دادید ممنونم از سایت خوبتون امیدوارم روز به روز در عرصه صادرات وفروش موفق و پیروز باشید

  62. سلام از این خاویار های سیاه دیدم اما نخوردم شنیدم خوشمزه و بسیار مفید هستش و در اکثر غذاها ازش استفاده میشه

  63. با سلام
    خدا قوت و خسته نباشید خدمت مجموعه مهر خاویار و تشکر بابت محصولات با کیفیت و مقوی و سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان و امگا ۳. لطفا درباره قیمت و نحوه ارسال توضیحات بیشتری قرار بدهید

    • سلام حامد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  64. خاویار یکی از مقوی ترین و بهترین مواد غذایی برای انسان محسوب میشه اما متاسفانه قیمتش خیلی بالاست و خیلیا توانایی خریدشو ندارن

  65. سلام
    خواص خاویار فراوان هست و همین موضوع باعث شده کسانی که به سلامتیشون اهمیت میدن از خرید خاویار غافل نشن.
    ممنون از محصول خوبتون.

  66. لذت خوراک خاویار بر کسی پوشیده نیست با اینهمه محتویات و ویتامینی که دارد باید خوشمزه باشد تنها مشکلش گرانی اش است که بواسطه این سایت می توانیم به نازلترین قیمت تهیه کنیم

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  67. سلام وقت بخیر. این خاویار سیاه روسیه وقتی تضمین کننده سلامت قلب هست قیمتش با اینکه مناسب هست اما حتی اگه گرون باشه هم ارزش خریداری داره

  68. با سلام و خسته نباشید
    مطالب تون رو خوندم مطالب بسیار مفید و کاربردی در خصوص خاویار سیاه بود ممنون از شما

  69. سلام عرض ادب خدمت شما عزیزان جان خیلی سایت پر باری دارین امیدوارم همیشه خدا موفق باشید و پیروز و سربلند ان شا الله تعالی اجمعین

  70. سلام کیفیت این خاویار خیلی عالی است برای خرید از فروشگاه شما چگونه اقدام کنم .آیا ارسال دارید وشعبه شهرستان هم دارید ؟

    • سلام همراه عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  71. سلام کیفیت این خاویار عالی است برای خرید از فروشگاه شما چگونه اقدام کنم . شعبه شهرستان هم دارید ؟

    • سلام خانم رضایی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  72. با سلام برای خرید به چه صورت باید اقدم کنیم؟ آیا نسبت به مراکز دیگر قیمت پایین تری دارد؟

    • سلام سینا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام دانیال عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  73. سلام هزینه ارسال بار به چه صورته با شماست یا با مشتری هستش ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام خانم محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  74. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    ممنون از سایت خوبتون که این شرایط رو فراهم کردید برای مصرف کننده که بتونیم بدون واسطه خرید کنیم
    حتماً از سایت خوبتون سفارش میدم چون مطمئن هستم که محصول مجموعتون اصل و با کیفیت هست

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  75. تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت بی نظیر محصول خیلی زیاد راضیم

  76. سلام وقت بخیر.گوشت ماهی خاویار دارای قیمت آنچنان بالایی نیست اما تخم خاویار از قیمتی به مانند طلا برخوردار است. تخم خاویار از لحاظ رنگی به انواع گوناگونی تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها تخم خاویار طلائی، تخم خاویار سرخ و از همه مهم‌تر تخم خاویار سیاه است.دسترسی به این محصول برای ماهایی ک از دریا فاصله زیادی داریم خیلی سخته و به همین خاطر میتونیم برای بهره برداری از خواص بینظیرشون از سایت خریداری کنیم که دراین بین مجموعه ی مهر خاویار بسیار سایت معتبر و خوبیست

  77. چقدر خوبه که ما می‌توانیم از این سایت ها چیزهای که به سختی پیدا می کنیم به راحتی از این سایت های معتبر خریداری کنیم.
    بی نهایت تشکر

  78. سلام و خدا قوت ، خاویار رو با چه وزن و چه قیمت به فروش میرسانید و ارسال این محصول تا چند روز بعد از سفارش به دست مشتری میرسه ؟

    • سلام
      برای راهنمایی بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  79. سلام
    خاویار دارای اسیدهای چرب امگا ۳ بوده و مصرف آن می ‌تواند فشار خون افراد را کاهش دهد.به همین دلیل به افرادی که فشار خون دارند توصیه میکنم استفاده کنند.

  80. خاویار رو که ما فقط اسم و تعریفشو شنیدیم حتی یکبارم نخوردیم بخاطر قیمت خیلی بالاش امیدوارم بتونم یه روزی حتی یکمش رو مزه کنم

  81. خاویار سیاه غذایی لذیذ، خوش طعم و پر انرژی هست که همان تخم درون شکم ماهیان خاویاری است که مزیت های درمانی بسیاری نیز دارد.

  82. سلام واقعا تشکر میکنم از این همه اطلاعات دقیق و خوبی که در اختیار ما قرار میدید
    خداقوت ایشالله که همیشه پر کسب و کار باشید

  83. هر کی خاویار خورده خوش بحالش ما که نخوردیم تا حالا دلمون میخواد بخوریم اما پولش نیس…

  84. سلام روز بخیر واقعا اطلاعات فوق العاده ای قرار دادید توی سایت ،خاویار غذای بسیار لذیذی است
    ممنونم از شما

  85. با سلام و وقت بخیر ، خاویار فواید خیلی زیادی دارد و سرشار از ویتامین های مختلفی هست وبه نظرم دلیل اینکه نسبتا قیمت بالایی دارد هم همین هست

  86. سلام
    من از این سایت سفارش دادم متاسفانه طعم بسیار بدی میداد ماهیه در حدی که اصلا نشد بخوریم علتش چیه

  87. خاویار های شما خیلی عالیه
    من برای مغازم سفارش دادم‌مشتری‌زیاد دارم‌ازشون
    تشکر

  88. تازه و سالم بود راضی هستم. قیمتش هم که اصلا توقع نداشتم کمتر از اینی باشه که از این سایت گرفتم.

  89. مقدارش داخل بسته بندی برای دو نفر خوبه، البته خب بستگی داره شما چطور و چقدر مصرف میکنید.

  90. با قیمتش مشکلی ندارید ارزش تجربه رو داره. من خودم بار اولم بود میگرفتم و از خریدم راضیم.

  91. واقعا عالیه پشیمون نمیشید که هیچ بلکه حاضرید به خاطر طعم عالیش با هر قیمتی بازم سفارش بدید.

  92. من شنیدم حتی برای جلوگیری از افسردگی و همینطور بیماری های قلبی عروقی هم پیشنهاد میشه. خاویار سیاه خواص خیلی خوبی داره

  93. سلام
    من از این سایت هفته ی پیش خرید داشتم به موقع و با بسته بندی خوب رسید ولی از کیفیت اصلا راضی نبودم

  94. سلام وقت بخیر
    خاویار یکی از مفید ترین هاست که خیلی طرفدار داره ولی بخاطر قیمت بالایی که داره همیشه اکثر افراد نمیتونن تهیه کنن و هرجایی هم داره به یه قیمت متفاوت ارائه میده
    میخواستم بدونم آیا خاویار ایران بهتره یا روسیه که وارد میکنید؟ و هزینه رو از کجا میتونم مطلع بشم ممنون میشم اگه راهنماییم کنیدموفق باشید

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  95. سلام وقت بخیر
    قیمت ۱ کیلو خاویار در سال۱۴۰۲ چقدر است؟ فروش یک کیلو خاویار به چه صورت است؟ قیمت خاویار در سال جدید چه مقدار افزایش پیدا کرده؟

    • برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  96. سلام و تشکر از مجموعه خوب مهرخاویار. میخواستم ببینم برا فروش محصولاتتون به شهرستان هم نمایندگی میدین؟

    • سلام جناب باقری عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  97. سلام و عرض ادب و احترام

    ببخشید هزینه ی ارسال خرید ماهی خاویار به استان تهران چقدر میشه ؟
    و بسته بندی شما همراه با یخ هست ؟
    پیشاپیش از پاسخگویی شما متشکرم

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  98. سلام خسته نباشید
    لطفا قیمت این خاویار های سیاه رو هم در سایت قرار بدید ممنون از زحمات شما

  99. سلام خسته نباشید
    توجه داشته باشید که خاویار سیاه روسیه بهترین و کمیاب ترین خاویار آسیا هست و اینکه بتونید بدون واسطه و با قیمت مناسب اونو خریداری کنید فرصتی طلایی هست که نباید از دست بدید.

  100. سلام
    خاویار هایی که سفارش داده بودم،یک ساعت پیش رسید،ممنونم بابت مشتری مداری و ارسال به موقع

  101. شنیدم خاویار خواص زیادی داره اما متاسفانه قیمتش خیلی زیاده میشه قیمت هاتون رو اعلام کنید ببینم توان خرید دارم یا خیر ؟ بنده از خواصش اطلاع دارم ولی قیمتش برام مهمه

  102. ماهی سرشار از ویتامین ها آ ای کا و منیزیم و فسفر و به خصوص ویتامین د بوده و استحکام استخان ها را تضمین کرده و ضد سرطان نیز هست

  103. فیل ماهی: بزرگ‌ترین ماهی آب‌های داخلی ایران است که از دیدگاه کیفیت خاویار رتبه اول را به خود اختصاص داده‌است و نمونه‌هایی از آن با وزنی در حدود ۱۴۰۰ کیلوگرم و سنی بیش از ۱۰۰ سال صید شده‌است. هر ۲ یا ۳ سال یک بار تخم ریزی می‌کند و بین ۱۴ و ۱۷ سالگی بالغ می‌شود و به واسطه بهترین خاویار، رتبه گرانترین ماهی و خاویار جهان را داراست. از قامتی معادل یک و نیم متر تا بیش از چهار متر بر خوردار است، رکورد صید آن در ایران ۹۸۰کیلوگرم به همراه ۱۲۰کیلوگرم خاویار بوده‌است.

  104. مرسی از مطالبتون نمیدونستم انقدر خاصیت داره خاویار حتما سفارش میدم

  105. سلام ماهی خاویار سرشار از امگا ۳ هستش ویتامین ک داره برای قلب ک یکی از مهمترین عضو انسان هستش ازش مراقبت میکنه

  106. نمیدونستم همچین ماهی ای هم وجود داره واقعا تعجب کردم مرسی از اطلاعات شما عزیزان

  107. سلام خسته نباشید ، مقال خیلی خوب ومفید است واقعا خیلی استفاده کرده ام واقعا، من قبلا از این ماهی شنیدم ، میگن خیلی مقوی ومفید است..

  108. سلام خسته نباشید خدا قوت ، واقعا خیلی خوب است ، انسان خیلی کارش ارسون می شه ، ووقت تلف نمی شه ، چی خوب انسان نشست تو خانه اش ومی تواند هرچی می خواد میخره، موفق ومؤید باشید.

  109. مصرف خاویار تقلبی هیچ خواصی ندارد. بلکه ممکن است موجب مسمومیت شود.

    خاویار با دارا بودن تمام ویتامین ها و منبع بسیار پر انرژی برای در میان همه آبزیان تاثیری ویژه در سلامت جنین و مادر می گذارد.

  110. سفارشی که چند روز پیش از سایت شما داشتم که خاویار سیاه بود.قصد دارم این سفارش رو لغو کنم.چگونه سفارش از سایت شما رو لغو کنم؟ امکان لغو سفارش از سایت شما وجود داره؟آیا تمامی مبلغ پرداختی برگشت داده میشه؟لطفا من رو در مورد نحوه لغو سفارش و دریافت وجه پرداخت شده راهنمایی کنید

  111. خاویار سیاه از محصولات شرکت شما رو سفارش دادم. اگر به هر علتی قصد داشته باشم سفارش رو لغو کنم قبول میکنید؟ تا چه مدت امکان لغو سفارش در سایت شما وجود داره؟ برای لغو سفارش مقداری از پول پرداختی کسر میشه؟ جریمه ای برای لغو سفارش در نظر می گیرید؟

  112. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است چه عالی که واسطه ها حذف شدن و ما میتونیم با قیمت مناسبتری خرید کنیم ازتون ممنونم

  113. سلام ودرود
    خواستم تشکر ویژه ای داشته باشم از شما بابت ارائه ی خاویار سیاه با کیفیت و قیمت بسیار منصفانه و مشتری مداری عالی که دارید سپاسگذارم

  114. سلام، خاویار سیاه بسیار لذیذ، خوش طعم و پر انرژی می باشد که همان تخم درون شکم ماهیان خاویاری است که مزیت های درمانی شگفت انگیزی دارد به همین دلیل مصرف آن برای سلامتی بدن می تواند فوق العاده باشد.از ابتلا شدن شما به سرطان سینه جلوگیری خواهد کرد از ابتلا شدن شما به بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید چون کلسیم و ویتامین D دارد از سیستم استخوان ها محافظت خواهد کرد و دندان ها و استخوان ها را مستحکم میکند

  115. سلام و پرود خاویار تخم شکم ماهیان خاویار است که بسیار مقوی و پر انرژیست و برای بدن مفید است ولی به دلیل قیمت بالای ان اکثریت مردم توانایی خرید ندارند

  116. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  117. چقدر خاویار خوبه. قبلنا (یعنی خیلی سال پیش) که ارزون بود سالی یکبار میشد خورد. الان دیگه سخت میشه خرید

  118. باسلام اینو باید گذاشت تو ویترین طلافروشی نه اینکه خوردش..من تا حالا نخوردم و میخوام سفارش بدم اگر کسی خورده طعمش را برام تعریف کنه ممنونم

  119. سلام عرض ادب
    ممنون از توضیحات عالی تون من واقعا نمیدونستم اینقدر زیاد خاصیت داره خاویار و خوشحالیم از این بابت است که ایران یکی از صادر کنندگان خاویار در سرتاسر ایران است
    ممنون از حمایت ماهی گیران زحمت کش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما