خرید مستقیم خاویار کلاسیک سیاه

خاویار کلاسیک که به رنگ سیاه است دسته ای از محصولات ایرانی است که از طریق مراکز خرید مستقیم به مشتریان و متقاضیان عرضه در بسته بندی های مختلف می شود. سوروگا نام دسته ای از ماهیان خاویار پرورشی است که به مدت شش تا هشت سال به بار می نشیند. طبق اطلاعات موجود در منابع علمی حدود پانزده درصد از وزن ماهی را خاویار که همان تخم ماهی است تشکیل می دهد.

خرید مستقیم خاویار کلاسیک سیاه

مزیت های خاص خاویار کلاسیک

مزیت های خاص خاویار کلاسیک ایران یکی از کشور هایی است که دارای گونه هایی همچون ماهی ازون برون، تاس ماهی و فیل ماهی می باشد. ارزش غذایی خاویار و همچنین ارزش مالی آن بسیار زیاد می باشد و به عنوان نوعی غذای لوکس و گران قیمت به شمار می رود.

ماهی های ذکر شده فیل ماهی بزرگ ترین و ازون برون کوچک ترین سایز را دارا می باشد. هر کدام از این ماهیان تولید کننده خاویار به رنگ هایی همچون سیاه و طلایی می باشند. علاوه بر این خاویار تامین کننده نیاز بازار خارج نیز بوده و از این رو بخش قابل توجهی از آن به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود.

از این رو از طریق صادرات خاویار می توان به ورود ارز به داخل کشور کمک کرده و از این طریق کمک شایانی به اقتصاد کشور نمود.

خاویار کلاسیک نامی است که به خاویار پرورشی اطلاق شده است. این دسته از ماهیان در مدت زمان کمتری توانایی تولید خاویار را دارند. یکی از مزیت هایی که این نوع خاویار دارد آن است که مدت زمان پرورش آن در مقایسه با ماهیان دیگر کمتر است و از این جهت می توان در فاصله زمانی شش تا هفت سال به پرورش خاویار پرداخت.

دیگر این که بسته بندی این نوع خاویار متفاوت بوده و شرکت تولید کننده موظف به درج تاریخ تولید و انقضاء و همچنین رعایت نکات استاندارد می باشد. از این رو با اطمینان خاطر می توان به خرید خاویار کلاسیک سیاه پرداخت.

مراکز عرضه خاویار کلاسیک سیاه

مراکز عرضه خاویار کلاسیک سیاه عرضه خاویار کلاسیک از طریق مراکز عرضه در مقادیر کلی و زیاد صورت می گیرد. از این رو هر واحد فروش می تواند بر اساس سفارشات دریافتی این کالا را آماده ساخته و به مشتریان عرضه دارد.

مراکز عرضه می توانند از طریق شماره تماس هایی که در اختیار مشتریان قرار داده اند سفارشات مختلفی را ثبت کرده و پس از دریافت، بسته بندی های خاویار را آماده ساخته و به متقاضیان تحویل دهند.

بر این اساس خریداران می توانند با شماره های درج شده و کانال های ارتباطی با مراکز عرضه تماس گرفته و سفارش خود را تحویل داده و خاویار مورد نیاز را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما