خرید کلی خاویار سفید ماهی

مرکز خرید کلی خاویار سفید ماهی فروشگاه های تحت پوشش موسسه تجاری تولید و عرضه این محصول می باشد که با استفاده از سابقه موفق خود در تولیدخاویار های کاملا طبیعی و بدون استفاده از مواد اولیه شیمیایی توانسته محصولاتی باکیفیت بالا و مطابق سلیقه مصرف کننده ایرانی را به بازار فروش ارائه نماید یکی از راه های خرید این محصول که توسط شرکت تولید کننده خاویار ارائه شده مراجعه به سایت فروش پرکاربرد این موسسه می باشد.

خرید کلی خاویار سفید ماهی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سفید

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سفید

خاویار سفید در واقع از نظر ارزش غذایی مانند خاویار سیاه می باشد و تنها تفاوت آن در رنگ سفید و شفافش و نیز نوع موجود آبزی دریایی می باشد به طوریکه خاویار سفید از نوعی حلزون به نام اسکارگو به دست می آید که ما در ذیل به صورت اجمالی به شرح هر چه بیشتر فرآیند تولید خاویار سفید خواهیم پرداخت:

  • برای تولید خاویار سفید دیواره شکم حلزون اسکارگو را برش می زنند و با یک عمل جراحی مانند سزارین تخم ها را استخراج نموده و سپس پس از طی فرآیند خارج نمودن تخم ها محل برش زده را بخیه می کنند.
  • در این مرحله باید بافت بین تخم ها را جدا نمود که برای این کار تخم های موجود را به آرامی مالش داده تا زمانی که غشای روی پوست تخم ها جدا گردد.
  • باید پس از انجام مراحل ذکر شده در بالا تخم ها را شستشو نمود تا ناخالصی ها جدا شود و خاویار سالم از آن تفکیک گردد و سپس آن ها را آبکش نموده تا آب و مایعات اضافی از آن خارج گردد.
  • در مرحله نهایی تخم ها را آغشته به نمک نموده و وزن می نماییم و در بسته بندی های مشخص قرار داده و در دمای مناسب از آن ها نگه داری می نماییم.

پخش انواع خاویار سفید ماهی

پخش انواع خاویار سفید ماهی

پخش خاویار سفید به صورت مستقیم توسط فروشگاه های تحت پوشش این موسسه تولید کننده خاویار انجام می گردد و نیز ایجاد شرایطی برای پخش این ماده ارزشمند به صورت مستقیم باعث حذف عامل واسطه در مسیر ارسال محصول از سوی تولید کننده آن تا رسیدن به دست مصرف کننده می باشد که این مهم تاثیر بسزایی در کاهش قیمت تمام شده آن دارد.

یکی از راه های پخش این محصول مراجعه به سایت فروش این موسسه تولیدی می باشد که دارای مزایایی از جمله آشنایی با انواع محصولات این مرکز فروش، استفاده از نظرات کارشناسان با تجربه حاضر در شرکت ما و نیز دسترسی به بازخورد های دیگر مصرف کنندگان خاویار در زمینه کیفیت آن است در کنار این مهم امکان سفارش آسان محصول موردنظر برای شما ایجاد شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما