خرید کلی خاویار کلاسیک سیاه

خاویار کلاسیک یکی از مواد غذایی مغذی و گران قیمت است که به مروارید سیاه معروف شده است. این ماده ارزشمند از بدن ماهی به دست می‌آید و این نوع ماهی‌ها معمولا گران تر از سایر ماهی‌ها هستند. خاویارها دارای انواع مختلفی هستند و خاویاری که از فیل ماهی به دست می‌آید را خاویار بلوگا می‌نامند.

خاویار کلاسیک سیاه در مهر خاویار تهیه شده که از آب دریای خزر گرفته و در بسته بندی زیبا که بهترین معرف و یادآور طعم اصیل خاویار ایران بوده ، این اکسیر جوانی، ماده ای غذایی سرشار از انرژی با طعم و بوی بسیار مطبوع و اشرافی ترین غذای دنیا است.

خرید کلی خاویار کلاسیک سیاه

همه چیز درباره خاویار کلاسیک دریایی

همه چیز درباره خاویار کلاسیک دریایی خاویار کلاسیک دریایی که یکی از مفید ترین مواد غذایی به شمار می آید ، دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که مانع از افزایش کلسترول خون و به دنبال آن باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود و افزودن آن به سبد غذایی در کاهش ابتلا به بیماری های التهاب مفاصل و رماتیسم، بیماری های دستگاه گوارش، بعضی از انواع سرطان و افسردگی های حاد بسیار موثر است

خاویار کلاسیک سیاه دریایی یا مروارید سیاه سرشار از پروتئین ، اسیدهای آمینه است و امگا 3 است. امگا 3 شما را از ابتلا به افسردگی و بیماری‌های قلبی حفظ می‌کند. این ماده با کاهش کلسترول بد و افزایش سطح کلسترول خوب سلامت قلب و عروق را تقویت می‌کند. تحقیقات انجام شده نشان داده است که امگا 3 باعث تقویت سیستم ایمنی شده و بدن شما را در مقابل بیماری‌های شایعی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا مقاوم می‌سازد.

از دیگر ویژگی‌های خاویار می‌توان به داشتن ویتامین A و ویتامین E اشاره کرد. این دو ویتامین تأثیر زیادی بر زیبایی پوست ، مقابله با سرطان و تقویت بینایی دارند. پتاسیم موجود در آن به کاهش فشار خون و کاهش حمله قلبی کمک زیادی می‌کند.

نکات مهم در انتخاب خاویار کلاسیک

نکات مهم در انتخاب خاویار کلاسیک خاویارها انواع گوناگونی دارند. خاویار امپریال، آسترا، سوروگا ، بری و بلوگا بخشی از آن ها هستند که با توجه به ابعاد و نوع ماهی که آن را تولید می‌کند در گروه‌های مختلف قرار می‌گیرند. مرغوب‌ترین و کمیاب‌ترین آن‌ها خاویار بلوگا است.

این خاویار از فیل ماهی که از راسته تاس ماهیان است. این نوع خاویار به دلیل کیفیت ، مرغوبیت بالا ، عطر ، طعم و شفافیت بی نظیر طرفداران زیادی در بین دوستداران خاویار در جهان به جذب کرده است. شرکت کالچر با تولید انواع محصولات دریایی و خاویار توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

فیل ماهی یکی از انواع بزرگترین انواع ماهیان خاویاری است که در دریای خزر یافت می‌شود. خاویار بلوگا در مقایسه با سایر خاویارها قطر بیشتری دارد و رنگ آن قهوه‌ای روشن است . قطر هر یک از دانه‌های خاویار به بالای سه میلی‌متر می‌رسد. این ماده خوراکی با ارزش را می‌توانید در وعده صبحانه خود استفاده کنید.

محصولی که مشاهده می‌کنید خاویار بلوگا پرورشی کالچر است که در مقدار پنجاه گرم بسته‌بندی شده است. بسته‌بندی آن به شما اجازه می‌دهد که به راحتی از آن استفاده و نگه داری کنید. شرکت مهرخاویار سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات دریایی فعالیت می‌کند.

صادرات انواع خاویار کلاسیک سیاه

صادرات انواع خاویار کلاسیک سیاه خاویار های مختلفی به شما عزیزان از طریق برند های مختلف خاویاری موجود در کشور ایران عرضه می‌شود . این محصولات ارزشمند و فوق العاده پر خاصیت در بسته بندی های استاندارد و مختلف به شما عزیزان فروخته می‌شود . برند مهر خاویار یکی از برند هایی است که خاویار های با کیفیت ایرانی را به شما عزیزان ارائه می کند‌.

صادرات خاویار کلاسیک در انواع مختلف و گونه های ماهیان خاویاری از شرکت های تولیدی خاویاری مانند مهر خاویار ایران امکان پذیر است که دسترسی مشتریان را برای تهیه انواع محصولات ماهیان خاویاری خود اسان نموده است. شش گونه ماهیان خاویاری مهم صادراتی در دریای خز ایران میزیستند و از طریق نمایندگی های معتبر ایرانی با داشتن قدمت های چندین ساله به کشورهای خارجی جهان صادر میگردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما