سفارش انواع خاویار سیاه ایرانی

سفارش انواع خاویار سیاه ایرانی در حجم عمده و جزئی به روش های مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است. روش مستقیم دارای مزیت هایی می باشد که موجب تشویق و ترغیب شدن تعداد زیادی از خریداران به این شیوه می شود. خرید با قیمت مناسب نسبت به ارزش واقعی در ثبت سفارش عمده به روش مستقیم و بدون واسطه، از جمله مزیت های مهم این سبک از تهیه محصول است.

سفارش انواع خاویار سیاه ایرانی

مشخصات خاویار سیاه ایرانی

مشخصات خاویار سیاه ایرانی از مشخصات خاویار سیاه ایرانی می‌ توان به درشت بودن دانه ها، رنگ سیاه آنها، با کیفیت بودن، مزه برتر این نوع از خاویار نسبت به انواع دیگر، بالا بودن قیمت فروش و… است. مشخصات ذکر شده نشان از سطح کیفی مطلوب محصول دارد.

خاویار سیاه ایرانی دارای لقبی به نام الماس سیاه می باشد. این نوع از خاویار، محصول دریای خزر است. در بسته بندی هایی با وزن های مختلف عرضه می‌ شود و انواع تازه و منجمد شده آن در بازار داخلی و خارجی آماده فروش هستند. برای نگهداری این نوع از خاویار دمای خاصی مورد نیاز است که معمولاً بین ۲- تا ۲+ درجه سانتیگراد می باشد. برای حفظ سلامت خاویار سیاه اصل و خنک نگه داشتن آن، از یخ استفاده می شود.

قیمت خاویار سیاه درجه یک تحت تاثیر عوامل مختلف، متغیر است، اما در حالت کلی نرخ آن نسبت به انواع دیگر خاویار بیشتر می باشد، زیرا جزء گرانبهاترین انواع محصولات دریایی است. نوسانات بازار و ماهیتی که بر بازار امروزی حاکم است، می تواند در تعیین نرخ آن تاثیر داشته باشد. از آنجایی که جز خاویار های صادراتی می باشد، نرخ عرضه آن گران تر است.

عرضه بی واسطه خاویار سیاه ایران

عرضه بی واسطه خاویار سیاه ایران ثبت سفارش و خرید عمده خاویار سیاه ایران در عرضه بی واسطه و مستقیم این محصول مغذی و پرخاصیت از تولید کننده، به دلیل حذف شدن واسطه ها و نبودن آنها این محصول با قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به ارزش واقعی، به مشتریان ارائه می شود و در این روش فروشنده از سود بیشتری برخوردار می شود. عرضه کننده با تضمین سطح کیفی و تازه بودن این نوع خاویار، می تواند اعتماد مشتریان را به دست آورد و رضایت آنها را جلب کند. امکان تحویل گرفتن نوع سیاه از خاویار طبق خواسته مشتریان درب مکان مورد نظر آنها امکان پذیر می باشد. تحویل دادن محصول خریداری شده معمولاً ۳ یا ۴ روز کاری زمان می‌ برد.

بازار فروش الماس سیاه ایرانی با آشنا شدن و آگاهی یافتن افراد مختلف در داخل و خارج کشور با خواص درمانی بی نظیر آن، روز به روز و روند افزایشی را سپری می‌ کند و رونق و رشد چشمگیری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما