شرکت بازرگانی خاویار بری

برای توضیحات عنوان اصلی به بررسی یک شرکت خاویار بری ، به نام رابید خاویار میپردازیم .

شرکت بازرگانی رابید خاویار در این زمینه فعالیت میکند .

شعار این شرکت کیفیت انهاست ، آنها اعتقاد دارند که دلیل مورد توجه قرار گرفتن پخش خاویار رابید کیفیت محصولات این شرکت است که از کیفیت بالایی برخوردار است . این شرکت در حال حاضر جزو بهترین شرکت ها در زمینه واردات خاویار بری و صادرات خاویار بری و کلا بازرگانی خاویار بری است .

علت کیفیت بالای محصولات علاوه بر خود خاویار در جای دیگری هم یافت میشود ، این تولیدی در ارائه محصولات خود از بسته بندی های بسیار با کیفیتی استفاده میکند ، در واقع در این شرکت از بهترین بسته. بندی ها برای بسته بندی خاویار استفاده میکنند .

اگر که بازار را بررسی کنیم علاوه بر کیفیت محصولات ، عامل مهم دیگر بسته بندی است ، این شرکت با توجه به این موضوع از این فرصت استفاده کرده و در بازار از رقبا از این حیث پیش گرفته است . در خاویار بری کیفیت زیاد برای مشتری تفاوتی ندارد و عامل تهیه کننده برای خرید محصول ، ظاهر و بسته بندی آن است .

پس با افزایش کیفیت ظاهری ، میتوان در بازار در میان رقبا بیش از پیش پیشی گرفت . میتوان گفت برای فروش خاویار عامل خوش نامی برند هم مهم است ، اما این خوش نامی را میتوان به راحتی با بسته بندی شکیل و قدرتمند بدست آورد .

پس میتوان این بازرگانی را به عنوان یک بازرگانی هم برای خرید خاویار بری و هم فروش خاویار بری معرفی کرد . این شرکت در زمینه بازار خاویار بری بازار فعایت گسترده و قابل قبولی دارد .

پخش خاویار رابید خدمات خود را به مشتریان در سراسر ایران بزرگ و عزیز در بستر فروشگاه آنلاین ( اینترنتی ) خود فراهم آورده است تا امکان دسترسی آسان و با قیمت مناسب به محصولات فراهم باشد . در این شرکت و بازرگانی خاویار بری تمام استاندارد های لازم برای تولید خاویار مورد پسند مشتریان به صورت درجه یک در کیفیت و همین طور بسته بندی لذت بخش برای مشتریان را فراهم آورده است .

شرکت بازرگانی خاویار بری

اطلاعات مختصری درباره خاویار بری

اطلاعات مختصری درباره خاویار بری

خاویار خود در اصل تخم بارور نشده ماهیان خاویاری است ، که اهمیت این تخم های بارور نشده در این است که این ماهیان کم یاب و مصرف آنها فواید و مزایا و مواد مغذی به شدت زیاد و بالایی وجود دارد .

کشور ما در میان کشور هایی است که غنی از خاویار است و از سهم خاویار جهان در رتبه اول قرار دارد . این ماده غذایی گران قیمت یکی از راه های پر درامد برای کسب درامد ایرانیان است ، همان طور که میدانیم بیشترین سهم خاویار دنیا در ایران قرار دارد و همین طور از نظر تولید خاویار ایران در میان پنج کشور تولید کننده و پرورش دهنده ماهی های خاویاری می باشد ، پس بستر اقتصادی تولید و فروش خاویار برای ایرانیان محیا و برایمان بسیار زیاد اهمیت دارد .

درست است که خاویار بری در ایران تولید نمی‌شود اما ایران هم سهمی مهمی در صادرات آن دارد ، در واقع مراکز فروش آن در ایران این محصول را از روسیه وارد میکنند و بعد بسته بندی میکنند . این بسته بندی ها را ، یا در بازار های داخلی به فروش می رسانند ، و یا هم این که برای عرضه در بازار بین المللی و جهانی این بسته ها را ، برای فروش عرضه میکنند .

خاویار بری یکی از انواع خاویار هایی است که در کشور ما ایران تولید نمی شود بلکه در کشور روسیه تولید میشود ، البته کشور روسیه تنها تولید کننده آن نیست و دیگر کشور های اروپایی هم سهمی در تولید آن دارند . ماهی سیبری منبع تولید خاویار بری است این خاویار در حال حاضر وابسته های پلمپ شده و بسیار شکیل در حال تبادلات تجاری بین کشورهای گوناگون است .

به خاویار بری ، خاویار سیبری هم میگویند چون همان طور که ذکر کردم ،خاویار بری از ماهی سیبری به دست می آید . این خاویار در چه نوع آبی با چه نوع دمایی تولید می شود ؟

ماهی منبع این نوع خاویار در آب های رودخانه ای که سرد و شیرین وجود دارد که منبع این نوع خاویار هم بیشتر رودخانه های اوب و لینا در منطقه سیبری است .

ماهی بری یک ماهی به نسبت سبک وزن است به همین علت در کشور های اروپایی از این ویژگی بهره میبرند . در کشور های اروپایی برای تجارت و فروش پرورش این نوع ماهی را انتخاب میکنند چون به علت سبک وزن بودن ، امکان پرورش راحت تر آن وجود دارد .

معرفی انواع خاویار بری

خاویار بری نوعی خاویار با اندازه کوچک و خاکستری است که انواع خاصی ندارد ، ولی از دو منشأ متفاوت بدست می آید که منبع اصلی این خاویار ماهی سیبری است و منشأ دوم آن از دسته ماهیان استروژنی است . یعنی به طور کلی خاویار بری همان خاویار سوروگا است . همیشه رنگ انواع خاویار بری خاکستری نیست و طیف تغییرات رنگ آنها از طوسی تیره تا خاکستری است .

ویژگی مهم خاویار بری

ویژگی مهم خاویار بری ویژگی مهم خاویار بری ارزان بودن تخم این نوع خاویار است ، تخم این نوع خاویار ارزان قیمت بوده ، همچنین سن بلوغ ماهی خاویار بری پنج سال است که عدد کمی است . به همین علت تخم این ماهی غیر بومی علاوه بر مشمر های دیگر به ایران هم رسبده است ، ولی این نوع خاویار به هیچ وجه کیفیتی قابل مقایسه با انواع خاویار خای داخلی ایران ، یعنی در دریای خزر را ندارد ، چون از نظر کیفیت و مواد مغذی در رده پایین تری نسبت به رقبای خزری خود دارد . خاویار بری ، از اندازه کوچک تری نسبت به سایر انواع خاویار برخوردار است و این ویژگی برای خریداران زیاد خوش نمی آید ، ولی این که قیمت آن ارزان تر است باعث به وجود آمدن بازاری برای خاویار بری شده است .

خواص بی نظیر خاویار بری

خاویار بری خواص به شدت بی نظیری همانند سایر خاویار ها دارد مه به آنها در زیر اشاره میکنیم .

امگا ۳ ، برای کارکرد بهینه مغز و سیستم عصبی بسیار مفید است ، درو واقع امگا سه سوخت اصلی مغز ماست و بدون آن کارکرد مغز مختل می‌شود .

اسید آمینه ها ، اسید های آمینه که در ساخت پروتئین و پروتئین سازی بدن نیاز هستند و با خوردن این خاویار ،ماده ای سرشار از پروتئین های جانوری نیاز بدن تامین میشود .

پتاسیم ، سدیم ، کلسیم یون ها بطور کلی در تنظیم میزان آب بدن و شرایط کای بدن تاثیر دارد ، چون یون ها عامل رفع خستگی هستند و عدم وجود یون ها و از دست دادن آنها علت اصلی به وجود آمدن خستگی است ، پس با این وجود که خاویار دارد هم انرژی را با امگا سه و مواد پروتئینی را با اسید آمینه ها تامین میکند ، با املاح معدنی هم سیستم ایمنی ، هم سیستم عصبی و هم سیستم گوارشی را تقویت میکند .

اهمیت اصلی سدیم و پتاسیم در پمپ سدیم پتاسیم است که هم در دیواره لوله گوارش برای جذب مواد و هم در بافت عصبی برای ، انتقال پیام عصبی اهمیت بالایی دارد .

کلسیم در بافت استخوانی اهمیت بالایی دارد ، استحکام بافت استخوانی نیازمند رسوب نمک هایی چون کلسیم در باف آن هاست که با این منبع ، میزان کلسیم مورد نیاز برای بذن ما تامین میشود . همچنین علاوه بر کاربرد کلسیم در استخوان کلسیم در استحکام دندان ها و سلامت آنها نقش بسزایی دارد این موضوع بر اهمیت کلسیم برای بدن ما می افزاید .

طعم خوش خاویار بری

طعم خوش خاویار بری این نوع خاویار طعم بسیار خوش و خوبی دارد و بسیار خوشمزه و لذیذ است و در رستوران های سراسر دنیا طبخ و سرو می‌شود البته سرو این نوع خاویار در سراسر جهان یک دست و یک نوع نیست به طور کلی توانسته مشتری‌ها و علاقمندان خودش را به علت طعم و مزه خوب و همچنین کیفیت خوب این خاویار را به دست بیاورد و علاقه‌مندان بسیاری در سراسر دنیا داشته باشد این خاویار از غذاهای خاویاری دیگر ارزان‌ تر است است و بنابراین می‌تواند مشتریانی است که سطوح متوسط و پایین جامعه بیشتر جذب کند با این وجود افراد سطح بالا و متوسط رو به بالای جامعه هستند هم این نوع خاویار را مصرف می کنم چون طعم بسیار خوشی دارد همچنین کوچک بودن تخم خاویار بری باعث شده که در غذاهای خاص خودش جریمه رنگ طوسی خود را بهتر به نمایش بگذارند و از نظر ظاهر غذا زیبایی های خاص خود را داشته باشد و بتواند مشتری های خود را راضی بکن در ایران ما هم آبی آربری به عنوان غذا سرو می شود ولی جایگاه بسیار زیادی و بزرگی ندارند زیرا خاویار بری در ایران بومی است و همه ما برابری ایران یا از کشورهای دیگر وارد می شوند و یا اینکه در چند استخر معدود در نقاط محدودی از ایران می توانند پرورش پیدا کنند .

خاویار بری کشورهای شرق آسیا طرفدارای زیادی ندارد بیشتر طرفداران آنها در کشورهای اروپایی نظیر آلمان فرانسه و کشور اصلی تولید آن یعنی روسیه است برای شرقی های ژاپنی که تبحر زیادی در خوردن غذاهای دریایی نذیر خارا یار دارند طعم خاویار بری هم دلچسب بوده ولی آنقدر قدرت نبوده تا به عنوان یکی از غذاهای اصلی در آن منطقه سر سر شود و بیشتر در اختیار آن ها برابری جزوه مردم اروپایی هستند در ایران ما هم واقعا رهبری طرفداران معدودی دارد و علت اینکه خاویار در ایران غذای گران قیمت محسوب می شود همه توانایی خرید این خاویار را ندارند ولی در ایران ۴۹ خاویار مرغوب خزری و کیفیت بیشتری نسبت به این خاویار دارند و قیمت گرانترین برند و دانه های خاویار در خزری بازار را در دست دارند .

فرآیند تولید خاویار بری

تولید خاویار به صورت زیر انجام می شود مرحله اول آن عمل آوری خاویار است که این کار از ابتدای ورود لارو ماهی های خاویاری شروع می شود ماهی که همون انگشت بد ماهی های خاویاری چند روزه هستند استخر های مربوط به مراحل رشد پس از ورود پنج تا ۱۵ سال رشد می کنند که بسته نوع ماهی خاویاری فرق می کند این سن البته برای ماهیانه که برای تولید خاویار بری استفاده می شوند از از حد معمول کمتر است و سن بلوغ پنج سال است است قبل از اینکه ماهیان وارد این مرحله بشن بر اساس اندازه و نوع شون آنها را دسته بندی می‌کنیم تا در استخر های مشخص به خودشون قرار بگیرند

مرحله بعدی مرحله تشخیص جنسیت و دسته بندی ماهیان است این مرحله توسط کارشناسان بیوتکنیک در طول مرحله انجام میشود و نگهداری بعدی و نوع نگهداری و شرایط نگهداری را که شرایط ایده آل برای ماهیان خاویاری است توسط همین کارشناسان انجام می شود در ابتدا در زمان لازم بودن تا قبل از سن بلوغ امکان تشخیص نر یا ماده بودن ماهی ها امکان پذیر نیست ماهی خاویاری قبل از رسیدن به سن بلوغ علائم خاص خود را پیدا می‌کند تا بتوانند کارشناسی بیوتکنیک این تشخیص را انجام بدهند برای ماهیانه خاویاری بری در حدود ۲ تا ۳ سال این امکان وجود دارد پس از مشخص شدن جنسیت استخر های مربوط به خود منتقل می‌شوند مرحله بعدی مرحله تگ گذاری و چیست گذاریست در قسمت راست یا دهانی ماهیان ماده چیپست های حاوی اطلاعات تزریق می شود این چیپست ها موقت نیستند و تا پایان دوره تخم گذاری و حتی عمر ماهی با ماهی باقی می ماند اگر که این اسکن این چیپ را اسکن کنیم اطلاعاتی به دست می آید که به ما برای دادن گزارشی از سلامت ماهی و شرایط رشد آن کمک می کند حالا یک ماهی خاویاری در سن بلوغ داریم که نوبت به مرحله غذا دهیم و رژیم خواست ماهیان خاویار می رسد در هر مرحله خاص با توجه به اینکه سن و وزن ماهیان رو معین میکنه غذای مناسب با همان دوره را دریافت می کنند مرحله بعدی این است که باید بررسی اطلاعات ماهیانه خاویاری را در سونوگرافی توسط متخصص سینه بیوتکنیک انجام داد با بررسی نمودارها و نقشه های بلوغ اقدام های مراحل بعدی انجام می شود دوره بعدی دوره سریع کردن کار یا روزه داری است در این دوره ماهی ها برای مدتی هیچ گونه غذایی دریافت نمی کنند تا اینکه از چربی های خود به عنوان منابع و مراجع برای مواد مغذی خود استفاده کنند برای چربی های شکمی آنها به طور کامل از بین برود متخصصین بیوتکنیک در این مرحله هم و بازبینی های مرحله ای ماهی ها می پردازند تا ماهی ها به مرحله مطلوب است و در این مرحله زمان استخراج خاویار معین می شود و ماهی ها استخر های استخراج خاویار منتقل می شود تا خاویار تولید و فرآوری و منتقل شود مرحله بعدی که مرحله آخر هم هست مرحله عمل آوری و تولید خاویار نهایی است پس از اینکه ماهی را به بخش فرآوری میبریم باید که انتهای شکم ماهی را برش دهیم و خاویار ها را از درون شکم ماهی پیدا کنیم پس از این مرحله پس از اینکار گنادها و خاویار ها را در یک تاس همراه با آب خنک قرار می دهیم .

حال باید گناد ها و خاویار ها را از هم جدا کنیم که این کار را یک استاد خاویار ساز با الک های مخصوص انجام می شود پس از چند مرحله آبکشی مکرر پایانه ها را وارسی دقیق می کنیم تا اجسام معلق را پاکسازی و جدا کنیم در این مرحله نمک خاویار هم با توجه به نوع خاویار مورد نظر یعنی خاویار بری به آن اضافه میشود .

و بعد محصول بسته بندی میشود و بعد از اینکه دوره قرنظینه را گذراند روانه چرخه فروش میشود .

فروشگاه انواع خاویار بری

فروشگاه انواع خاویار بری خاویار را میتوان از مراکز توزیع و پخش آن در تهران یا مراکز فروش مواد پروتئینی یا فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد

میتوان به فروشگاه های اینترنتی زیر اشاره کرد

رابید خاویار

فروشگاه کالچر

فروشگاه تلاژن

خاویار پرورشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما