شرکت توزیع خاویار دریای خزر

شرکت توزیع خاویار دریای خزر، بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصولات را به طور مستفیم و بدون واسطه به صورت اینترنتی با مناسب ترین قیمت در دسترس خریداران داخلی و خارجی قرار می دهد تا آنان بتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود خرید کنند. این شرکت توانسته با توزیع مناسب و سریع انواع خاویار با کیفیت عالی و بسته بندی استاندارد نظر مشتربان را جلب کرده و میزان فروش خود را افزایش دهد.

شرکت توزیع خاویار دریای خزر

آشنایی با انواع خاویار دریای خزر

آشنایی با انواع خاویار دریای خزر خاویار از جمله مواد غذایی بسیار ارزشمند و گران قیمت می باشد که از ماهیان خاویاری دریای خزر به دست می آید در واقع بیشتر خاویار های جهان پرورش یافته دریای خزر هستند در ادامه شما را با مهم ترین خاویار های دریای خزر که ار ارزش غذایی و اقتصادی بالایی برخوردارند آشنا می کنیم.

  • خاویار بلوگا؛

اگر خواسته باشیم از میان همه خاویار ها گران ترین نوع آن را مشخص کنیم، باید از خاویار بلوگا نام ببریم زیرا این خاویار از فیل ماهی به دست می آید که بزرگ ترین ماهی دریای خزر بوده و از آن جایی که صید بسیار مشکلی دارد، خاویار آن بسیار باارزش و معروف است.

علت دیگر قیمت بالای آن، داشتن دانه های درشت نسبت به خاویار های دیگر است به صورتی که اندازه دانه های آن به بیش از ۳ میلی متر می رسد، از رنگ‌ قهوه ای روشن، عطر مطلوب و طعم دلچسب و لذیذی برخوردار است و بیشتر در بازار صادراتی به فروش می رسد.

  • خاویار سوروگا؛

این خاویار هم جزء معروف ترین خاویار های دریای خزر است که از ماهی اوزون برون حاصل شده که دارای رنگ خاکستری روشن تا تیره، دانه های ریز و ظاهر زیبایی است این خاویار به دلیل قیمت کمتر نسبت به بلوگا در بازار های داخلی فروش بالایی داشته است.

  • خاویار آسترا؛

مهم ترین نوع خاویار، آسترا می باشد که از ماهی خاویاری تاس ماهی به دست می آید و از رنگ مشکی تا زیتونی روشن برخوردار بوده به همین علت به خاویار طلایی نیز مشهور است هم چنین طعم جادویی شبیه گردوی تازه دارد که همه را شیفته خود می کند.

برترین فروشندگان خاویار دریای خزر

برترین فروشندگان خاویار دریای خزر انواع خاویار پرورشی دریای خزر را با کیفیت برتر و بسته بندی متنوع می توان از برترین فروشندگان که به صورت گسترده و تخصصی در این زمینه فعالیت دارند، به صورت آنلاین خریداری نمود چرا که این افراد حجم انبوهی از محصول مورد نظر را در شرایط مطلوب در اختیار دارند و قادر به پاسخگویی نیاز مشتریان خود هستند.

این فروشندگان می توانند شما را در انتخاب بهترین خاویار یاری دهند زیرا اطلاعات کامل و نوع خاویار را می دانند و از آن جایی که ارتباط مستقیمی با مراکز تولید دارند، منصفانه ترین قیمت را به همراه خاویار اصل در اختیار مشتریان قرار می دهند در واقع رمز موفقیت این فروشندگان، کیفیت و بسته بندی عالی و هم چنین نحوه عملکرد درست بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما