شرکت عرضه خاویار سبز

خاویار دارای سه رنگ طلایی و سرخ و سیاه است که خاویار سبز یکی از انواع خاویار موجود در دریای خزر و در گروه خاویار سیاه قرار دارد و از رنگ زیتونی تا رنگ سیاه را شامل می شود. خرید کلی خاویار سبز به صورت عمده و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن برای شما می شود.شرکت عرضه خاویار سبز این محصول بی نظیر را به تمامی شعب فروش در کشور توزیع می کند تا راحت تر در دسترس شما باشد.

شرکت عرضه خاویار سبز

مشخصات انواع خاویار درجه یک

مشخصات انواع خاویار درجه یک از مشخصات خاویار درجه یک باید بگوییم که بافت آن مرواریدی و پیچیده و از نظر قیمتی گران است. طعم و بافت برجسته آن، دارا داشتن مواد مغذی و مفیدی مانند پروتئین ها، قندها، چربی ها، مواد معدنی و ویتامین و محافظت از سیستم استخوان‌ها و دارا بودن ویتامین A، D و E و مواد معدنی از قبیل ید، فسفر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن همگی از ویژگی و مزیت های خاویار است.

مصرف خاویار درجه یک برای بدن انسان مفید و موثر است، غلظت اسیدهای چرب امگا3 در خاویار بالا و قیمت آن بیشتر و گران تر از باقی محصولات دریایی است، از خصوصیات قابل توجه خاویار صادراتی سبز باید بگوییم که از گیاهی دریایی به نام کینوا یا انگور دریایی تولید می شو و دانه های آن شبیه تخم ماهی است که بسیار نرم و لزج و به صورت خوشه ای رشد می کنند.

دانه های خاویار سبز سرشار از ید و برای درمان دیابت بی نظیر است، این خاویار ژله ای سرشار از پروتئین و ویتامین و نشاست و چربی است. خاویار ها انواع مختلفی دارند و گونه های آنها به 27 نوع می رسد که ما در دریای خزر 6 نمونه از این نمونه خاویار ها را داریم، از نظر رنگبندی به سه دسته تقسیم می شوند نظیر خاویار طلایی، سرخ و سیاه که خاویار سیاه در این بین هم پرفروش پر طرفدار است.

همچنین خاویارها به دو دسته پرورشی و دریایی تقسیم می شوند. خاویار های موجود در دریای خزر در حدود 93 درصد خاویار جهان را تامین می کنند، این ماده غذایی از بیماری قلبی و عروقی پیشگیری می کند. به طور کلی خواص خاویار مفید و موثر برای بدن انسان و یک مواد غذایی پرانرژی و دارای طعم لذیذ و بوی مطلوب در بین تمام مواد غذایی موجود است.

پروتئین آن بسیار بالا و چربی های موجود در آن به دو دسته کلسترول و لستین تقسیم می شوند. غلظت اسیدهای چرب امگا3 در خاویار بالا و عاملی برای سلامت بیماران قلبی و سلامت سلول های عصبی می شود. افرادی که خاویار مصرف می کنند، کمتر در معرض ابتلا به بیماری های روانی و افسردگی می شوند و از افزایش کلسترول خون و التهاب مفاصل و بیماری های گوارشی و سرطان ها پیشگیری می شود.

خرید آسان انواع خاویار سبز

خرید آسان انواع خاویار سبز قیمت انواع خاویار با توجه به نوع آن متغیر است، خاویار سبز رنگ خاویاری گیاهی با خواص بسیار بالا و با ارزش است که در کشورهایی نظیر فیلیپین بیشترین فروش و طرفدار را دارد. پخش خاویار سبز به سراسر کشور و به تمامی مراکز فروش آن عرضه می شود تا در دسترس مشتریان و طرفداران خود قرار بگیرد. خرید آسان انواع خاویار سبز از طریق فروش غیر حضوری و اینترنتی امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما