شرکت پخش خاویار دریای خزر

خاویار را میتوان حاصل تخمک های بارور نشده ماهیانی دانست که در دسته تاسماهیان قرار دارند. خاویار ماده ای ارزشمند و گرانبها بوده که دلیل ارزشمند بودن آن گوشت آن نیست، بلکه وجود تخم هایی در درون شکم ماهی است که دارای ارزش بالایی میباشد. خاویار دارای طعم بی نظیر و منحصر به فرد می باشد که دارای محبوبیت جهانی است و کشورهای اروپایی و آمریکایی مصرف کننده اصلی خاویار هستند. عمده فعالیت ما در شرکت پخش خاویار دریای خزر می باشد و توانسته ایم محصولی با کیفیت جهانی به بازار عرضه کنیم.

شرکت پخش خاویار دریای خزر

خواص خاویار برای زنان باردار

خواص خاویار برای زنان باردار کشور ایران مفتخر است یکی از قطب های اصلی تولید خاویار در جهان باشد. استفاده از خاویار به صورت خام می باشد که درکنار انواع سبزیجات مصرف می شود خاویار با طعم بی نظیر و منحصر به فرد خود می تواند زینت بخش انواع مجالس و دورهمی ها باشد و خاطره خوشی را در ذهن همگان ثبت نماید خاویار دارای انواع متنوعی اعم از خاویار بلوگا، بری، آسترا، طلایی، رویال و غیره باشد.

این ماده ارزشمند علاوه بر طعم منحصر به فرد و بی نظیر دارای ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که استفاده از آن در برنامه غذایی روزانه ضروری است و در سلامتی بدن نقش بسزایی ایفا می کند. استفاده از خاویار برای زنانی که باردار هستند بسیار مفید است. چرا که خاویار دارای مواد مغذی ارزشمندی می باشد که استفاده از آن هم برای مادر و هم برای جنین مناسب است و در سلامت آنها تاثیر بسزایی دارد استفاده از خاویار برای مادران می توانند به رشد و نمو کودک کمک شایانی کند و مادران باردار را در این دوران حساس و حیاتی کمک نماید.

در هنگام خرید خاویار باید دقت کردن خاویار، دارای مجوز دامپزشکی باشد و بر روی بسته های خاویار تاریخ تولید و انقضا درج شده باشد و به صورت کنسرو شده در بازار عرضه گردد.کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر به برندهای خارجی گردیده است و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

بهترین صادرکننده خاویار دریای خزر

بهترین صادرکننده خاویار دریای خزر

در هنگام خرید انواع خاویار باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. همچنین خاویار را باید به صورت بهداشتی و پلمپ شده خریداری نمود و از خرید بسته بندی های نامناسبی که موازین بهداشتی را رعایت ننموده اند باید خودداری کرد. مجموعه ما مفتخر است در زمینه ارائه خاویار دریای خزر این محصول را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه کند. کیفیت بالای محصولات ما باعث شده به عنوان صادر کننده نمونه خاویار پرورشی انتخاب گردیم‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما