صادرات انواع خاویار بری پرورشی

صادرات انواع خاویار بری پرورشی با مجوز شیلات و با طی نمودن مراحل قانونی امکان پذیر است. پرورش دهندگان خاویار بری سیاه و خاویار بری پاستوریزه متفاوت است چرا که نوع تولید آن متغیر است. خرید خاویار بری نیز با شرایط خاص باید صورت گیرد چرا که نمی توان به همه محصولات تولید شده و شرایط نگهدار اعتماد کرد.

خاویار محصول خاص است که بیشترین فروش آن به صورت صادرات می باشد چرا که مصرف داخلی آن خیلی کم است چون مزه خاص و شکل خاص آن طرفداران بیشتری در خارج از مرزها دارد. پس می توان به عنوان محصولی که ارز فراوانی نصیب کشور می کند نام برد.

صادرات انواع خاویار بری پرورشی

خصوصیات مهم خاویار بری سیاه

خصوصیات مهم خاویار بری سیاه

خصوصیات مهم خاویار بری سیاه در موارد متعدد می باشد که نیاز است در دسته بندی جداگانه و تفکیکی بیان گردد که به شرح ذیل می باشد:

  • اولیه خصوصیت این نوع خاویار رنگ خاص آن است که طرفداران خاص به خویش را دارد پس می تواند طیف خاصی از مشتریان را به خود جلب کند.
  • مزه دومین ویژگی این نوع خاویار است که نسبت به خاویارهای دیگر مزه متفاوت داشته که از محل پرورش آن نشات می گیرد.
  • کیفیت دیگر ویژگی این نوع خاویار است که کیفیت بالاتری را نسبت به سایر خاویارها داشته بنابراین سفارش آن بیشتر است.
  • خاصیت طعم پذیری از ویژگی های دیگر این محصول است که می توان برای تولید محصولات دیگر استفاده گردد.
  • خاصیت شکل پذیری می توان دست آشپز را در شکل دادن و فرم دادن به غذا برای جلوه دادن به غذا باز نگه دارد. آشپز با طراحی درست و مناسب می تواند غذایی باب میل مشتری پخته و به نمایش بگذارد.
  • استفاده در کنار نوشیدنی های از خصوصیات مهم این خاویار یعنی خاویار بری سیاه است که سبب شده مشتریان تمایل بیشتری برای خرید داشته باشند. مشتریان با مراجعه به رستوران بر اساس طبع و نظر خویش می توانند نوشیدنی همراه با خاویار سفارش و میل کنند. از مزه فوق العاده این نوع خاویار لذت برند.

مزیت های غذایی خاویار بری پاستوریزه

مزیت های غذایی خاویار بری پاستوریزه

مزیت های غذایی خاویار بری پاستوریزه متنوع است چرا که برای تولید محصولات دیگر استفاده می شود. مزیت های آن می توان به مواردی همچون تولید کم هزینه تر نسبت به سایر خاویارها، مزه قابل پذیرش برای اکثر سلایق و مواردی همچون رنگ، شکل و اندازه نیز می توان اشاره کرد.

مزیت های غذایی این نوع خاویار در درجه اول هزینه کم تر تولید است چرا که این نوع خاویار به نوسان ها دمایی و رطوبتی کمتر حساسیت داشته و در مکان های مختلف در حوضچه های دست ساز یا طبیعی، حوضچه های خانگی و سایر موارد و همچون دماهای مختلف تولید گردد. مزیت دیگر این نوع خاویار در رنگ است که باعث شده به عنوان رنگ خوراکی در رنگ دهی به غذاها کاربرد پیدا نماید. مزیت دیگر این نوع خاویار تولید رنگ دانه ها برای تولید شامپوها گیاهی می باشد که سبب کاهش ریزش مو و بهبود ریشه مو می گردد.

مزیت دیگر این نوع خاویار تولید محصولات متنوع از آن است که به عنوان مواد اولیه استفاده می شود و محصولات با طعم و مزه متفاوت تولید می گردد.

راه های خرید خاویار بری پرورشی

راه های خرید خاویار بری پرورشی

راه های خرید خاویار بری پرورشی به دو دسته اصلی حضوری و غیرحضوری تقسیم می گردد. این تقسیم بندی به این دلیل است که مراکز عرضه غیرحضوری از طریق سایت های فروش، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی راه اندازی شده و راه را برای مصرف کننده کوتاه نمودند. این محصول بدون واسطه و با شرایط بهداشتی در هر جا قابل دریافت بدون حتی دریافت هزینه حمل و نقل می باشد.

این نوع خرید در دنیا رونق گرفته و سبب افزایش مشتریان و استقبال آنان گشته است. پس ما نیز می توانیم با مراجعه به سایت های فروش در زمینه خرید این محصول اقدام نماییم. دلال ها حذف شده و سود بین فروش و خرید نصیب مشتری و خریدار می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما