صادرات انواع خاویار بلوگا رقم 1

انواع ماهی خاویار بلوگا رقم 1 ، از خانواده تاس ماهی ها به دو دسته بزرگ آسیپنسرها و هوسو ها طبقه بندی می شوند. دسته آسیپنسرها دارای گونه های قره برون، چالباش، شیپ، سوروگا، بری و آمور استروژن است. هوسوها نیز شامل بلوگا و کالوگا می باشند. معادل فارسی قره برون، دماغ سیاه است، که ظاهرش نیز به همین شکل می باشد. طعم خاویار آن شبیه گردو تازه پوست کنده شده است و رنگ آن از زرد طلایی تا قهوه ای روشن می باشد.

چالباش، به دلیل فیزیک ظاهری خاصی که دارد، به نام سر چال دار نیز، شناخته شده است. ماهی های شیپ به هیچ وجه پرورشی نبوده و تخم هایی که ایجاد می کند نیز، اکثرا ریز و کوچک می باشند. اوزون برون یا دماغ دراز خاویار لذیذی دارد که برای تولید آن تا 9 سال زمان صرف کرده است. ماهی های بری جهت ایجاد خاویار حداکثر به 4 سال زمان احتیاج دارند.

پس بهترین گزینه برای محیط های پرورش ماهی می باشد. آمور استورژن نام اصلی آن شرینکی است. ماهی بلوگا در کشور عزیزمان به نام فیل ماهی معروف شده است. بهترین و با ارزش ترین نوع خاویار در دنیا را دارد. ویژگی برتری که این ماهی دارد، این می باشد که پس از خروج تخم ها از بدن توسط اپراتور، می تواند پس از 2 سال مجددا شروع به تخم گذاری نماید. به همین دلیل محققان آن ها را پس از خروج تخم علامت گذاری نموده، تا در مراحل بعد به راحتی نمونه های قبلی را شناسایی نمایند. بیشترین کشور های تولید کننده ماهیان خاویاری در دنیا ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان می باشد. در واقع طبق آمار جهانی 95 درصد از خاویار سطح دنیا، توسط دریای خزر تامین می گردد.

صادرات انواع خاویار بلوگا رقم 1

3 نکته مهم در مورد خاویار بلوگا دریایی

3 نکته مهم در مورد خاویار بلوگا دریایی ماهی خاویار بلوگا ژله ای به دلیل فراوانی بالایی که در دریای خزر ایران دارد، به نسبت قیمت پایین تری در مقایسه با سایر ماهیان خاویاری داشته و علاقه مندان زیادی دارد. البته برای تشکیل خاویار در بدن این ماهی ها، شاید تا 15 سال نیز زمان ببرد، به همین دلیل این موضوع از مرغوبیت آن به هیچ وجه نمی کاهد. علت کیفیت بالای آن را نیز می توان به خاطر گوشت خوار بودن آن ربط داد.

خاویار بلوگا دریایی به دلیل ارزش غذایی بالایی که از نظر حجم زیاد آمینو اسید و کربوهیدرات غنی شده دارد، در جهت تقویت ماهیچه های عضلانی بسیار موثر بوده و عروق آسیب دیده شما را التیام می بخشند. تصور کنید که پس از بیدار شدن از خواب صبحگاهی سفره ای از خاویار بلوگا، نان برشته به همراه خامه و آبلیمو تازه تهیه شده باشد. به یقین با مصرف این دسته از مواد سلول های بدن خود را از ابتلا به انواع عوارض بیماری زا مصون می کنید. ارزانترین ماهی خاویار بلوگا را می توان در مناطق شرقی استان گیلان یافت نمود.

ماهی خاویار بلوگا رویال ایران، به دلیل ارزش تغذیه ای بالایی که دارد، توانسته بازار گرمی را به خود اختصاص داده و این محصول را به کشور های آسیای شرقی نظیر ژاپن، کره جنوبی، چین و هم چنین کشور های مرفح اروپایی نظیر انگلیس، فرانسه، سوئد و ایتالیا صادر کند. به علاوه کشور های متول حاشیه نشین خلیج فارس مثل قطر، امارات متحده عربی و کویت، از زمان های گذشته تا به امروز خواستار خاویار صادراتی ایران اسلامی بوده اند.

شاخصه های بارز خاویار بلوگا طلایی

شاخصه های بارز خاویار بلوگا طلایی مشخصات ظاهری ماهی خاویار بلوگا به نحوی می باشد، که به راحتی قابل شناسایی است. از آن جمله می توان به وجود دو جفت سبیلک در طرفین قبل از دهان و در اطراف پوزه ها اشاره نمود. حداکثر وزن آن تا 700 کیلوگرم می رسد. ممکن است تا 6 متر طول داشته و تا 50 سال عمر کند.

15 تا 20 درصد وزن این ماهی گران بها را، خاویارش تشکیل می دهد. به جهت صید بالای این ماهی در سالیان اخیر، سازمان شیلات ایران، صید آن را ممنوع اعلام کرده و با خاطیان به صورت جدی برخورد می کند. به همین دلیل، افراد بسیاری تصمیم به پرورش این دسته از ماهی ها در استخر های شخصی و یا مزارع آبی نموده اند که سود خوبی از آن عایدشان شده است. رنگ خاویار تولیدی آن از خاکستری تا مشکی روشن و مات متغیر است.

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار بلوگا رویال

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار بلوگا رویال خاویار در واقع همان تخمک های بارور نشده جنس مونث ماهیان خاویاری می باشد. ارزش این دسته از ماهی ها، نه به خاطر گوشت لذیذشان، بلکه به دلیل مروارید سیاه تولیدی آن ها می باشد. ویژگی برتری که گوشت این ماهی را بسیار لذیذ می کند، گوشت بدون استخوان آن ها می باشد، که از قرون گذشته تا به امروز به همین صورت باقی مانده اند و لقب فسیل زنده را به خود اختصاص داده اند. خواص ماهی خاویار به قدری زیاد است که قابل شمارش نمی باشد.

در این مطلب به تعداد انگشت شماری از آن ها اشاره می شود. این ماهی ها، سرشار از امگا سه می باشند. به خاطر همین جهت درمان امراض پوستی و التهاب های متفاوت دستگاه گوارشی بسیار ایده آل و ثمر بخش می باشند. در درمان بیماری های سرطانی موثر بوده و افسردگی را از انسان های نا امید و غمگین، دور خواهد نمود.

صادرات خاویار بلوگا طلایی به کشور های مختلفی انجام می شود. اگر کسی را می شناسید که به کم خونی مبتلا شده، مصرف خاویار را به او پیشنهاد دهید، زیرا غنی از آهن می باشد. افرادی که به هر دلیلی با مشکلات نازایی دست و پنجه نرم می کنند و آرزوی داشتن فرزند را سال ها به دوش می کشند، با مصرف روزانه این ماده غنی، امید بیشتری به فرزند آوری داشته باشند. هم چنین قدرت بینایی را تقویت نموده و موجب افزایش طول عمر می گردد.

تولید کننده خاویار بلوگا رقم 1

تولید کننده خاویار بلوگا رقم 1 تولید خاویار بلوگا با کیفیتهای بسیار بالا در نقاط شمالی کشور و یا پرورش آن باعث شده سات تا میزان فروش این محصول به دلیل کیفی بسیار بالا در فرایند تولید بسیار بالا باشد و بازار های متقاضی بسیار زیادی خارج از کشور برای این محصول وجود داشته باشد.

تولید حرفه ای و بسته بندی های کاملا بهداشتی و استاندارد از ویژگی های بسیار مهم این سایت عرضه کننده می باشند که باعث فروش بالای این محصول شده اند. خاویار بلوگا رقم 1 را فقط می توان در این سایت عرضه کننده به صورت عمده و بسیار ارزان خریداری کرد زیرا این سایت همیشه برای ارائه تخفیفت ویژه بسیار آماده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما