صادرات انواع خاویار بلوگا صادراتی

صادرات خاویار بلوگا صادراتی در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی نموده است. خاویار بلوگا از بهترین نوع خاویار ایرانی بوده که در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران خاص خود را دارد. صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با بازاریابی مناسب، بازار فروش خوبی را در کشورهای مختلف ایجاد کنند.

حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی صنایع غذایی برای معرفی خاویار ایرانی و ارسال محصول در بسته بندی های شیک در وزن های مختلف از جمله دلایل موفقیت صادر کنندگان ایرانی در حوزه فروش خاویار در سال های اخیر بوده است.

صادرات انواع خاویار بلوگا صادراتی

3 نکته مهم در مورد خاویار بلوگا رویال

3 نکته مهم در مورد خاویار بلوگا رویال

همانطور که می دانید بهترین نوع خاویار جهان در ایران تولید می شود. دریای خزر محل پرورش بهترین نوع از ماهیان خاویاری بوده و خاویار تولید شده بیشتر جنبه صادراتی داشته و به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شود.

یکی از گران قیمت ترین انواع خاویار ایران، خاویار بلوگا رویال می باشد. این خاویار از ماهی به نام فیل ماهی به دست می آید و با نام های مختلفی از جمله رویال و امپریال در جهان شناخته می شود.

از مهمترین ویژگی های این نوع خاویار که آن را از انواع دیگر خاویارها متمایز نموده می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. خاویار بلوگا رویال دارای دانه های درشت و یکدست می باشد. قطر دانه های این خاویار بیشتر از انواع خاویارهایی چون سوروگا می باشد.
  2. طعم و مزه دلنشینی داشته و بوی آن بسیار ملایم است.
  3. بلوگا رویال در ابتدا دارای طعم نسبتا شوری بوده و البته این شوری چندان زیاد نیست. اما از آنجا که ممکنست با همه سلایق جور نباشد، آن را فرآوری کرده و شوری آن گرفته می شود.

مراکز فروش خاویار بلوگا صادراتی

مراکز فروش خاویار بلوگا صادراتی

مراکز فروش خاویار بلوگا صادراتی را به صورت بسته بندی شده و گرمی عرضه می کنند. خاویار بلوگا خوشمزه ترین نوع خاویار بوده که هم به صورت پرورشی و هم به صورت طبیعی از دریای خزر برداشت می شود.

امروزه برای دسترسی سریع تر خریداران و عرضه مناسب تر، فروش خاویار به صورت اینترنتی هم انجام می شود. در این روش مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری و در صورت دسترسی به اینترنت، خریدش را آنلاین انجام دهد.

ما به عنوان فروشنده عمده، بهترین نوع خاویار بلوگا را به صورت اینترنتی به مشتریان در سراسر کشور عرضه می کنیم. فروش از طریق سایت بوده و محدودیت زمانی برای خرید وجود ندارد. مشتری می تواند برای ثبت سفارش به صورت عمده یا جزیی مطابق با نیازش اقدام کرده و خرید خود را انجام دهد.

قیمت فروش به دلیل عرضه بی واسطه مناسب تر از قیمت های بازار آزاد می باشد. می توانید هر زمان که فرصت کافی داشتید، برای ثبت سفارش اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما