صادرات انواع خاویار بلوگا

فیل ماهی گونه ای از ماهیان دریای خزر و دریای سیاه است که در تولید محصولی ارزشمند به نام خاویار نقش مهمی دارند این ماهیان در طول زندگی بالای ده سال طول می کشد تا خاویار تولید کنند، خاویار سیاه گونه ای بسیار ارشمند است که می توان آن را از طریق مراکز خرید خاویار بلوگا سیاه خریداری نمود، این گونه از ماهیان و خاویار آن ها دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

صادرات انواع خاویار بلوگا

خاویار بلوگا چیست؟

خاویار بلوگا چیست؟ خاویار اصل بلوگا نمونه های خوب و درجه یکی از خاویار ها به حساب می آیند که قیمتی بالا اما کیفیتی بالاتر دارند و استفاده از آن ها نیز به صورت مداوم انجام می شود، اصولا قیمت خاویار بلوگا رویال اصل به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد و آشنایی با این عوامل نیز باعث می شود تا بررسی قيمت اين محصول آسان تر شود، اصولا سطح کیفی یکی از عوامل موثر بر قيمت اين محصول می باشد.

خاویار بلوگا به تخم برخی از ماهی های خاویار گفته می‌شود. این محصول دارای خواص درمانی بیشماری بوده و بهترین نوع آن در آذربایجان به دست می‌آید. ما خاویار بلوگا اصل را در بالاترین کیفیت ممکن از منبع تولید آن تهیه کرده و به طور مستقیم به فروش می‌رسانیم. بدیهی است که فروش مستقیم آن موجب می‌شود نرخ آن کاهش یابد. همچنین در این سبک از فروش، از تازه بودن محصول اطمینان خواهید داشت.

معرفی انواع خاویار بلوگا

برای آشنایی با خصوصیات خاویار بلوگا رویال با ما همراه باشید تا ما شما را با شگفتی های آن آشنا نماییم. • افزایش اعتماد به نفس: شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید مصرف خاویار بلوگا رویال می‌تواند به طور قابل توجهی بر بهبود اعتماد به نفس شما اثرگذار باشد.

وجود امگا ۳ در این محصول می‌تواند باعث بهبود حالات روحی بشود. • تقویت حافظه و هوش: یکی از بهترین خصوصیات خاویار بلوگا آن است که باعث کارکرد بهتر مغز و حافظه شده و بر روی قدرت یادگیری و هوش هیجانی تاثیر مطلوبی می‌گذارد.

• جلوگیری از پیری سلول های مغز: تحقیقات نشان می دهند که مصرف فسفر و فسفات می‌تواند موجب حفظ جوانی سلول های مغز شده و از رسیدن آسیب به بافت های آن جلوگیری نماید.

• کمک به درمان افسردگی: همانطور که مستحضر هستید امروزه افسردگی گریبان گیر بسیاری از افراد جامعه شده است. مصرف خاویار بلوگا به علت دارا بودن آنتی اکسیدان ها می‌تواند باعث ترشح سرتونین شده و به مقابله با افسردگی و ناراحتی‌های روحی بپردازد.

• حفظ تراکم استخوان ها و جلوگیری از التهاب آنها: از جمله بهترین خصوصیت های خاویار بلوگا آن است که به تقویت استخوان ها می‌پردازد. کمک به رشد قد: کسانی که دارای قد کوتاهی هستند، می‌توانند با مصرف این محصول، به تحریک صفحات رشد پرداخته و به قد ایده آل خود برسند

مشخصات انواع خاویار بلوگا

مشخصات انواع خاویار بلوگا خاویاری که از فیل ماهی به دست می آید به عنوان خاویار بلوگا رویال شناخته می شود این محصول مزیت های خاصی نسبت به سایر خاویار ها دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

• خاویار بلوگا عطر و مزه ایی بسیار بهتر نسبت به سایر انواع این محصول دارد به همین دلیل از محبوبیت بیشتری برخوردار است. • این نوع خاویار سایز بیشتری نسبت به سایر دانه های خاویار دارد.

• قیمت این محصول نسبت به سایر انواع خاویار بیشتر است زیرا کیفیت بیشتری دارد. • و … . اگرچه ممکن است تفاوت زیادی بین خواص خاویار بلوگا رویال با دیگر انواع خاویار ها وجود نداشتع باشد اما از لحاظ کیفیت و عطر و طعم در درجه بالاتری قرار دارد.

برای به دست آوردن انرژی از دست رفته بدن و همچنین رفع افسردگی می توان از انواع مختلف خاویارها به ویژه خاویار بلوگا سیاه در سفره غذایی خود به ویژه در وعده صبحانه استفاده نمود.

نکات و مطالب زیادی در مورد خاویار بلوگا وجود دارد که آشنایی با این نکات باعث می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی این نمونه خاویار را تشخیص داده و با اطمینان بالا آن ها را خریداری کنند و از خرید خود نیز نهایت رضایت را داشته باشند

1.اصولا اولین نکته ای که در مورد این کالا وجود دارد ماهی های آن ها می باشد، نام خاویار بر اساس ماهی های آن ها مشخص می شود و این محصول نیز از ماهی های بلوگا به دست می آید، ماهی های بلوگا در دریاچه خزر بسیار زیاد هستند و به همین دلیل بخشی عمده ای از تولیدات خاویار، این نمونه محصول می باشد.

2. همانگونه که می دانید این نمونه محصول خوراکی از سایز های گوناگونی برخوردار است اما اصولا اندازه این نمونه خاویار نسبت به خاویار های دیگر بزرگ تر است و به همین دلیل تشخیص آن‌ ها نیز آسان تر می باشد همچنین این نمونه خاویار رنگی کاملا سیاه دارد و طعم فوق العاده ای در آن نهفته است و به همین دلیل استفاده از این خاویار بسیار زیاد می باشد.

خاویار بلوگا قبل از غذا و به عنوان دسر استفاده می شود، یکی از نکاتی که در مورد این محصولات وجود دارد خاصیت اشتها آوری آن ها می باشد که باعث می شود اشتها مصرف کننده به مصرف غذا ها بیشتر شود و به همین دلیل قبل از غذا سرو می شود

خواص بی نظیر خاویار بلوگا

اول از همه خاویار مالوسول وجود دارد، روشی که متخصصان ترجیح می دهند. این به معنای “کمی نمک” یا “کمی نمک” است و به یک خاویار تازه 5٪ sa. نوع دوم خاویار “نمک خاویار” است که گاهی اوقات “خاویار نیمه حفظ شده” نامیده می شود.

حاوی 8٪ نمک است. هرچه آب شور بیشتر باشد عمر محصول بیشتر خواهد بود، اگرچه ممکن است طعم آن به خطر بیفتد. نوع سوم خاویار فشرده ساخته شده از قلیه بسیار نرم، شکسته یا آسیب دیده یا بیش از حد رسیده است.

این قدیمی ترین تکنیک برای حفظ خاویار است. عطر و طعم آن بسیار شدید، شور و قوی است. این خشک تر از انواع قبلی است. اما به دلیل عطر و طعم غلیظ آن (برای تهیه 1 کیلوگرم. شما به 1.8 کیلوگرم خاویار نیاز دارید) یک غذای خوشمزه است. به قوطی های خاکستری تقسیم می شود. آخرین مورد خاویار پاستوریزه است.

تولید کننده خاویار بلوگا این محصول را با قیمت مناسب به فروشنده خاویار بلوگا عرضه می کند.

نحوه تولید خاویار

نحوه تولید خاویار جذابیت ماهیان خاویاری به زمان پارس ها، یونانی ها و رومی ها برمی گردد، زمانی که فلاسفه بزرگ باستان در نوشته های خود از آن یاد می کردند. این ماهی بیش از 250 میلیون سال است که روی سیاره زمین است و عصای تولید شده توسط ماهیان خاویاری ماده هنوز ماده اولیه یک “گنج” سیاه است: خاویار. دومی با قلم (تخم مرغ) ماهی خاویاری که با نمک بهبود یافته تولید می شود.

خاویار اروگوئه در محیط طبیعی خود بدست می آید. ریو نگرو از دما و خلوص ایده آل آب برای پرورش ماهیان خاویاری برخوردار است. علاوه بر این، جریان زیاد آنها باعث می شود که در حالت حرکت مداوم در برابر جریان شنا کنند، همانطور که در حالت وحشی خود انجام می دهند.

خاویار در سراسر جهان به عنوان یک غذای ظریف تصفیه شده و مورد پسند خوراک های خوشمزه شناخته می شود، که یکی از نمادهای لوکس پیچیده ترین مواد غذایی سنتی است.

این شهرت برای شخصیت ظریف، ایده آل برای جشن ها شناخته شده است و قیمت بالای آن وضعیت خاصی را فراهم می کند. تفاوت آن با بقیه با رنگ طلایی شدید، با عطر و طعم خامه ای اما ترد هنگام شکستن قاقه قهوه ای است.

ماهی که می تواند به سن 140 سال برسد، اندازه آن تا 6 متر است. طولانی است، وزن طبیعی آنها 40 تا 300 کیلو است اگرچه بعضی از آنها ممکن است بیش از 1000 کیلوگرم باشد.

مقدار خاویار بدست آمده با 15٪ وزن آن مطابقت دارد. بهترین خاویار و البته گران ترین است. از اندازه مرواریدهای 3 تا 4 میلی متر بسیار استقبال می شود.، با بافتی نرم و لطیف، صاف و کره ای، رنگ آن از خاکستری روشن، تقریباً شفاف تا خاکستری تیره متفاوت است.

ماندگاری آن در دهان به این خاویار طعم “منحصر به فردی” می بخشد. در قوطی های آبی بسته بندی شده است. ما برترین ارائه کنندگان خاویار پرورشی وارداتی در بازار خاویار پرورشی ایران هستیم

بهترین خاویار را بشناسید

دریای سیاه و خزر عمده ترین مناطق تولید خاویار در قرن نوزدهم بودند. از شیشه های خاویاری یا یخچال ها، ماهیان خاویاری به ویژه به ایران، روسیه و رومانی صادر می شوند. در قرن بیستم است که از حمل و نقل هوایی استفاده می شود و به سایر کشورها اجازه می دهد تا تجهیزات خود را تهیه کنند.

تا پایان این قرن، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ایران بزرگترین تولید کننده خاویار بودند. وزن این ماهی 20 تا 80 کیلوگرم و ابعاد آن 70 تا 130 سانتی متر است. این ماهی خاویاری سفید بومی آمریکای شمالی است.

به طور معمول آنادروم، می تواند به راحتی به زندگی در آب شیرین عادت کند. طعم خاویار آن بسیار شبیه به Osciètre است، کیفیت آن استثنایی است. دانه های آن تیره و بزرگتر از دانه های بائری است. عطر و طعم این خاویار کاملاً ید دار است و دارای نت های میوه ای است.

این گونه نادرترین، با ارزش ترین و در نتیجه گرانترین گونه محسوب می شود. اندازه بلوگا برای وزنی بین 1.5 تا 6 متر است که بین 100 تا 1000 کیلوگرم متغیر است. این یکی از بزرگترین ماهی های جهان است. دانه های آن بزرگ، به رنگ خاکستری روشن تا خاکستری تیره با غشایی بسیار نازک است، آنها سفت و خوب جدا شده اند

خاویار که به عنوان یک محصول لوکس و معمولی برای محیط های خاص دیده می شود، غذایی است که به دلیل گرانی معمولاً وارد رژیم روزانه نمی شود. این به دلیل این واقعیت است که ماهیان خاویاری، ماهی که از آن قورباغه استخراج می شود، گونه ای است که به دلیل صید بی رویه تعداد آنها کاهش یافته است.

با این حال، این گوی های سیاه کوچک غذایی غنی از پروتئین و ویتامین ها هستند. نواحی دریای خزر، دریای سیاه، ایران و رومانی عمده ترین تولید کنندگان خاویار هستند که مصرف آنها از قرون وسطی به عنوان یک غذای خوشمزه در بین اشرافیت تولید می شود.

با این حال، در اسپانیا مزارع پرورش ماهیان خاویاری نیز وجود دارد که در آن غذا تهیه می شود که با لمس نمک همراه است

فروش انواع خاویار بلوگا

فروش انواع خاویار بلوگا توزیع مستقیم خاویار بلوگا سیاه توسط تولیدکنندگان این محصول انجام می شود به طور کلی به دو روش انواع خاویار تولید می شود برخی از فیل ماهیان پرورشی و برخی دیگر در دریا وجود دارند که از آن ها خاویار سیاه تولید می شود.

فیل ماهیانی که به صورت وحشی در دریا زندگی می کنند معمولا خاویار بلوگا با کیفیت بالاتر و ارزش غذایی بالاتری را تولید می کنند این موضوع به آن دلیل است که به صورت ارگانیک تغذیه می کنند اما امروزه توزیع مستقیم انواع خاویار سیاه به صورت پرورشی نیز انجام می پذیرد.

حتما در هنگام خرید خاویار به اصل بودن و یا تقلبی بودن این محصول دقت کنید حتما سعی کنید خاویار تولید شده در کشورمان را خریداری نمایید زیرا خاویار تولیدی در برخی از کشورها دارای کیفیت پایینی است که به روش تقلبی تولید شده اند.

برای تولید خاویار بلوگا به روش مستقیم می توانید این محصول را از طریق سایت ما سفارش دهید ما با داشتن مجرب ترین کارشناسان ضمن دادن مشاوره به شما، شما را در خرید بهترین نوع این محصول راهنمایی خواهیم کرد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

ارائه خاویار بلوگا در داخل کشور به روش های گوناگونی انجام می شود و هر کدام از این روش ها نیز قیمتی متفاوت را برای تمام متقاضیان به ارمغان می آورد، اصولا توزیع کنندگان معتبر این نمونه خاویار های بلوگا را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سرتاسر نقاط کشور توزیع می کنند

همچنین توزیع آن ها را توجه به ویژگی ها مشخصات این خاویار ها به طور عمده و خرده انجام می شود. توزیع مستقیم و اینترنتی نیز یکی از رایج ترین روش هایی است که در این روش ها هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه ها به حداقل می رسد.

شرکت خاویار بلوگا به طرق مختلفی در کشور انجام می‌شود. ما یکی از معتبرترین پخش کنندگان آن بوده و توانسته ایم حجم زیادی از نیاز کشور را به این محصول برآورده سازیم. پخش خاویار، به کشور های دیگر نظیر بلژیک، دبی، روسیه، اندونزی، ترکیه، قطر و مجارستان نیز انجام می‌شود و از این طریق، درآمد قابل توجهی به کشور تزریق می‌گردد.

خاویار بلوگا در سایز ها و رنگ های مختلف موجود است. اگر چه تفاوت‌ های ظاهری میان انواع خاویار مشاهده می‌شود، اما نکته‌ ای که مهم است آن است که همه آنان در صنایع گوناگون از جمله غذایی و دارویی کاربرد فراوانی دارند.

لازم به ذکر است بدانید که جهت ساخت انواع کرم های آرایشی و بهداشتی مورد مصرف واقع می‌شوند. وجود املاح معدنی در آن، برای پوست مفید است. کاربرد وسیع آن، موجب شده با تقاضای زیادی مواجه شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما