صادرات انواع خاویار سالمون ایرانی

خاویار سالمون ایرانی حاوی طعم بسیار مطبوع و عطری دلنشین می باشد، از این جهت مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و بازاری پر رونق دارد و هر ساله حجم فراوانی از خاویار ایرانی سالمون به بقیه کشورهای دیگر صادر می‌ شود. به طور کلی صادرات انواع و اقسام خاویار ایرانی سالمون باعث درآمدزایی بسیار خوبی برای صنعت محصولات دریایی ایرانی شده است، سایت فروشگاه ما به عنوان یکی از مراکز اصلی ارائه کننده معتبر خاویار سالمون است.

صادرات انواع خاویار سالمون ایرانی

همه چیز در مورد خاویار سالمون

همه چیز در مورد خاویار سالمون

خاویار سالمون چنانچه به صورت تازه مصرف شود دارای طعم بسیار دلپذیر و بدون وجود بوی نامطبوع می باشد ولی اگر از زمان به دست آوردن آن مدت ‌زمانی بگذرد پش از مدتی مزه آن تغییر می کند و بوی بد ماهی می دهد.

  • خاویار سالمون دارای رنگ قرمز است البته رنگ این خاویار متمایل به نارنجی هم بوده و در بازار پیدا می شود.
  • خاویار سالمون حاوی بافت و طعم بسیار عالی است و مورد پسند افرادی که علاقه زیاد به خوردن خاویار دارند قرار می گیرند.
  • برای حفظ کیفیت اولیه خاویار سالمون باید در دمای -2 تا +2 نگهداری شود تا خاویار فاسد نشود.

آشنایی با خواص بی نظیر خاویار سالمون برای سلامتی بدن:

  1. خاویار سالمون به سبب داشتن مقادیر بالای ویتامین A می تواند به کار بازسازی انواع بافت پوست های آسیب دیده کمک فراوانی کند و بافت این پوست ها را ترمیم کند.
  2. خاویار سالمون به خاطر داشتن مقادیر زیاد روغن امگا ۳ می تواند در کم کردن خطر ابتلا به انواع بیماری‌ های قلبی و عروقی تاثیر گذار باشد.
  3. خاویار سالمون به جهت دارا بودن ویتامین D می تواند به ایمنی بدن کمک زیادی می کند و بدن را در مواجه با انواع و اقسام بیماری ها را مستحکم می کند.
  4. خاویار به سبب داشتن امگا ۳ به طور مستقیم در رفع افسردگی و بر طرف بیماری اختلال دو قطبی تاثیر زیادی دارد.
  5. خاویار سالمون سرشار از آهن فراوان می باشد از این رو مصرف آن برای پیشگیری از ایجاد کم‌ خونی ناشی از فقر آهن بسیار تاثیر گذار است و همچنین برای افرادی که دچار کم خونی مفرط هستند می تواند خیلی مفید باشد.

قیمت انواع خاویار سالمون ایرانی

قیمت انواع خاویار سالمون ایرانی

قابل ذکر است که توزیع مستقیم خاویار سالمون ایرانی تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت آن دارد و امکان خریدن آن را برای قشر بیشتری از جامعه ایجاد می کند زیرا در حالت عادی قیمت خاویار بسیار بالا است چون این غذا جزو غذاهای اشرافی و بسیار مجلل می باشد.

با عرضه خاویار سالمون ایرانی به صورت مستقیم، این محصول سریع تر به دست مشتریان می رسد و از امکان فاسد شدن آن پیشگیری می‌ گردد و همچنین علاوه بر آن واسطه ها در این بین حذف می شوند.

فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت خاویار سالمون:

  • کیفیت خاویار سالمون
  • برند عرضه کننده خاویار
  • نحوه خرید خاویار سالمون
  • حجم بسته بندی خاویار
  • قیمت روز خاویار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما