صادرات انواع خاویار سرخ ایران

خاویار به تخم ماهیان خاویاری، گفته می شود و یکی از گران ترین غذاهای جهان است. بیش از ۹۰ درصد خاویار مصرفی جهان را دریای خزر تامین می کند. خاویار در انواع، رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد. یکی از انواع خاویار، خاویار سرخ ایران است. انواع مختلفی از خاویار سرخ در دریای خزر وجود دارد، این نوع از خاویار ها با طعم دلپذیر و رنگی خاص و منحصر به فرد در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و حتی به صورت پخته و یکجا نیز سرو می شود.

صادرات انواع خاویار سرخ ایران

آشنایی با خاویار سرخ دریایی

آشنایی با خاویار سرخ دریایی ماهی های خاویاری دریای خزر توجه و اهمیت دریایی خزر را چندین برابر کرده اند. شاید اگر این دریا محل اصلی تولید و رشد ماهی خاویار نبود به این صورت شناخته شده نمی شد و اسم آن در میان دریای های جهان نمی درخشید. در واقع ماهی های خاویاری به دریای خزر اهمیت و اعتبار بخشیده اند و اهمیت آن را دوچندان کرده اند.

خاویار خواص زیادی دارد و سرشار از پروتئین، اسید های چرب مفید، مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان هاست که به سلامت بدن و درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها کمک می کنند.

یکی از انواع خاویار ها خاویار سرخ دریایی می باشد که بسیار خوشمزه و مفید است و همچنین دارای رنگ زیبایی است و یکی از خاویار های مرغوب دریای خزر است.

در قدیم ملوانان در دریا گرسنگی خود را با خاویار سرخ برطرف می کردند. آن ها شاید هیچ اطلاعی از خواص خاویار و اسید آمینه ها ، لسیتین یا پروتئین و مواد معدنی آن نداشتند. اما می دانستند که با مصرف خاویار می توانند بر گرسنگی خود غلبه کنند و برای آن ها که روی آبهای دریا شناور بودند هیچ غذایی بهتر و مقوی تر از خاویار نمی توانست وجود داشته باشد.

خاویار سرخ سیستم گردش خون را تقویت می کند، پروتئین های موجود در آن سیستم ایمنی را بهبود می بخشد و باعث افزایش متابولیک بدن می شود. همچنین به خاطر آهن موجود در آن به تولید هموگلوبین کمک می‌کند و مانع از کم خونی می شود.

خاویار سرخ تفاوت هایی با خاویار سیاه از نظر تهیه و تولید و قیمت دارد و با خاویار سیاه متفاوت است. خاویار سرخ نسبت به خاویار سیاه مزه شوری کمتری دارد و یک طعم کمی شیرین در مزه آن وجود دارد.

در زمان‌های قدیم بومیان آلاسکا از خاویار سرخ به کودکان خود میدادند که امروزه فواید این خاویار برای کودکان به اثبات رسیده است. خاویار سرخ بسیار مقوی و کم کالری است، چون سرشار از پروتئین است و کربوهیدرات کمی دارد. خاویار سرخ به سلامت پوست و موها کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم در انتخاب خاویار سرخ تازه

نکات مهم در انتخاب خاویار سرخ تازه خاویار سرخ تازه محصولی بسیار مفید و مغذی، با طعم و ظاهر جذاب می باشد. خاویار سرخ تازه خاویاری است که به صورت یک توده مرطوب دیده می‌شود و رنگ سرخ یکنواختی دارد.

تمام تخم ها یک اندازه و گرد ‏و بدون کبودی و خشکی هستند. خاویار سرخ تازه و با کیفیت خاویاری است که درون آن ناخالصی وجود ندارد و فقط از دانه های خاویار و کمی مایع تشکیل شده اند.

خاویار سرخ تازه عطر و بوی خوبی دارد. قیمت خاویار سرخ طبیعی نمی تواند کم باشد اگر با همچین موردی برخوردیم که خاویار سرخ قیمت پایینی نسبت به قیمت واقعی خاویار سرخ در بازار داشت باید به تقلبی بودن و یا کیفیت پایین آن شک کرد.

مراکز فروش خاویار سرخ ایران

مراکز فروش خاویار سرخ ایران خاویار سرخ ایرانی، بسیار مفید و مقوی است به طوری که بسیاری از کشورهای خارجی به دلیل وجود آن در دریای خزر به این دریا توجه ویژه ای دارند.

این خاویار یکی از خاویارهای درجه یک صادراتی محسوب می شود که به کشورهای مختلفی صادر می شود.صادرات این نوع خاویاردر واقع تایید کننده کیفیت و مرغوبیت و ارزش غذایی بالای این نوع خاویارمی باشد.

فروش خاویار سرخ و همچنین فروش خاویار اعلا و درجه یک به صورت مستقیم در این مجموعه برای خریداران محترم امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما