صادرات انواع خاویار 50 گرمی

خاویار 50 گرمی ایرانی از خوراک های دریایی گرانبها بوده که در رستوران های لاکچری و اشرافی مورد استفاده قرار می گیرد‌. ارزش غذایی این ماده بسیار زیاد بوده و می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند به همین دلیل مصرف آن توصیه می شود. فروش مستقیم خاویار باعث شده تا دست واسطه ها از بازار کوتاه شود که در این صورت نرخ مناسب تری هم پیدا می کند و مشتری می تواند با بودجه کمتر خرید خود را انجام دهد.

صادرات انواع خاویار 50 گرمی

3 نکته مهم در مورد خاویار دریایی

3 نکته مهم در مورد خاویار دریایی خاویار دریایی اصل دارای مشخصه های بارزی بوده که نه تنها بهترین امتیاز برای آن به شمار می رود بلکه بهترین راه شناخت آن نیز معرفی می شود. هر ماهی خاویار مختص به خود را دارد که با ویژگی هایی به دیگران معرفی می شود. رنگ آن ها اغلب سیاه و سرخ و طلایی و خاکستری و نارنجی است که هر کدام متعلق به ماهی بخصوصی است. برخی از ان ها در دریای خزر زندگی می کنند و برخی فقط برای تخم ریزی به سواحل مهاجرت می کنند.

هر ماهی مشخصات و طول عرض و رنگ مختص به خود را دارد. برخی چون فیل ماهی جز بررگترین این تولیدات است. آن ها زمان طولانی را سپری می کنند تا بتوانند به خاویاری و مرحله تخم ریزی برسند. کالری موجود در آن ها بسیار بالا بوده و باعث انرژی گرفتن بدن می شود. خواص دارویی خاویار و جانوران دریایی بسیار زیاد بوده که همین امر باعث استقبال بیشتر مصرف کنندگان از این محصول شده است. این تخم ها بیشتر به صورت گرد هستند و همه یک شکل و اندازه می باشند.

تولید خاویار الماس جز بهترین گونه ها بوده که توسط عرضه کنندگان ایرانی به صورت مستقیم روانه بازار فروش می شود. این محصول عرضه شده دارای سطح کیفی بالایی بوده و بیشترین عطر و طعم و خاصیت را دارد. فروش به صورت مستقیم باعث شده تا دلالان در معاملات نقشی نداشته باشند و در نتیجه قیمت کاهش پیدا می کند. عرضه کنندگان برای فروش از روش های مختلفی استفاده می کنند و سعی دارند تا مشتری با هر شرایطی بتواند خرید خود را انجام دهد.

فروش به صورت اینترنتی از روش های مستقیم بوده که سال های زيادي است مردم از آن استفاده می کنند. در این روش تمام محصولات به همراه قیمت در فروشگاه اینترنتی به نمایش گذاشته می شود. در این صورت مصرف کنندگان می تواند محصولات مختص به همراه قیمت را دیده و بر ابر اساس بودجه ای که دارد سفارش خود را ثبت کند و به سود بیشتری هم برسد. نبود واسطه ها در معامله سودآور خواهد بود‌.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار خاویار جزو غذا های لوکس و خوشمزه است که معمولاً در بین خانواده هایی که از توان مالی بالای برخوردار هستند، استفاده می شود. خوشبختانه در ایران شرایط بسیار ایده آلی برای تهیه و تولید انواع خاویار وجود دارد و این محصولات هم از ماهی هایی که از دریای خزر صید می شوند، استخراج می گردد و هم به صورت پرورشی از ماهی های مختلف استخراج می گردند. خاویار دارای نمونه های متفاوتی است که هر کدام از آنها از نظر شکل ظاهری و عطر و طعم با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. اما با کیفیت ترین انواع خاویار پرورشی در نمونه‌ های خاویار بلوگا و خاویار سوروگا معرفی می گردد.

این محصولات هر کدام از ماهی های مختلف استخراج می شوند. به عنوان مثال انواع خاویار بلوگا از ماهی‌ های فیل ماهی استخراج می‌ شود و این محصولات به عنوان درجه یک ترین نوع خاویار در بین مصرف‌ کنندگان شناخته شده می باشد. با کیفیت ترین انواع خاویار در واقع محصولاتی هستند که از عطر و طعم بسیار تازه ای برخوردار می باشند و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و استاندارد ارائه می گردند. باکیفیت‌ترین خاویار های پرورشی همچنین دارای دانه‌ های با سایز درشت هستند و دانه‌ های شفافی به خود اختصاص می‌ دهند. تمامی این پارامتر ها نشانه‌ های خاویار با کیفیت تولید شده در ایران می باشند.

اطلاعاتی درباره خاویار الماس طلایی

اطلاعاتی درباره خاویار الماس طلایی قیمت خاویار ایران در مقایسه با دیگر خاویار های تولید شده در کشور های مختلف بسیار بالاتر است، به نوعی که می‌ گویند خاویار ایرانی جزو گرانترین و خوشمزه ترین غذا ها در کل جهان به شمار می رود. خاویار ایرانی از ارزش غذایی و اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان مروارید سیاه و مروارید طلایی معرفی می گردد. قیمت انواع خاویار ایرانی بر اساس نوع خاویار که پرورشی یا وحشی باشد، بسیار متفاوت است.

این محصول همچنین بر اساس نوع بسته بندی و نحوه عرضه در قیمت‌ های متفاوتی ارائه می گردد. قیمت کلی خاویار ایرانی صادراتی توسط توزیع کنندگان این محصول در رقم های بسیار مناسبی اعلام می گردد تا با این فرآیند متقاضیان بسیار بیشتری بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

پخش مستقیم خاویار ایرانی صادراتی در بهترین شرایط ممکن انجام می پذیرد تا تمامی واحد های بازرگانی بتوانند این محصولات پرخاصیت را به کشور های دیگر صادر نمایند. خاویار ایرانی دارای طرفداران بسیار زیادی در کشور های مختلف است و به عنوان بهترین انواع خاویار در کل جهان مورد توجه قرار می‌ گیرد. در فرآیند پخش مستقیم قیمت‌ های مناسب‌تری برای فروش این محصولات در نظر گرفته می شود.

قیمت انواع خاویار 50 گرمی

قیمت انواع خاویار 50 گرمی خاویار حاصل تخمگداری ماهینی است که از گونه تاس ماهیان میباشند و به ماهیان زالی نیز معروف هستند. ماهیان خاویاری بین ۱۲_۱۶ سال طول میکشد که به بلوغ و تخمگذاری با کیفیت و به صرفه برسند. خاویار تولید شده به صورت مروارید هایی نمکین و خوش طعم است که در رنگ های سرخ و سیاه و طلایی وجود دارند. ۲۷ گونه ماهی خاویاری داریم که هر کدام نوعی از این خاویارها را تولید میکنند که از نظر کیفیت و ارزش غذایی متفاوت هستند.

انواع خاویار شامل:

خاویار ایمپریال بلوگا: بهترین، با کیفیت ترین، درشت ترین و با ارزشترین نوع خاویار است که اندازه مرواریدهای آن بیشتر دو و نیم میلیمتر است

خاوریار بلوگا: این نوع خاویار نیز همان نوع درجه یک است و فقط اندازه خاویارها کمتر از ۲/۵ میلی است.

خاویار آسترا: این نوع به خاویار طلایی معروف است و از ماهیان قره برون، شیپ و چالباش به دست می آید و رنگ آن در طیف قهوه ای، بژ و طلایی است. خاویار بری: این خاویار با نام سیبری نیز شناخته میشود و به سورگا شباهت دارد و خاص روسیه است.

خاویار سوروگا: از ماهی ازون برون به دست می آید که کوچکترین خاویار ماهی است. مراورید های ریز اما بسیار خوش طعمی دارد. دانه های سوروگا تیره و خاکستری است اما به دلیل طعم خاصش بسیار طرفدار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما