صادرات کلی خاویار آسترا رقم 3

خاویار آسترا رقم 3 از مرغوبترین، باارزشترین و خوش طعم ترین خاویارهای جهان است که هم در ایران و هم در روسیه از نوع خاصی از ماهیان خاویاری برداشت می شود و به بازارهای جهانی عرضه می گردد؛ مجاورت با دریای خزر برای ایران و روسیه ظرفیت های تولیدی خاویار را به وجود آورده و این دو کشور را به اصلی ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان خاویار در جهان تبدیل کرده است و خاویار روسیه و ایران همواره در حال رقابت در بازارهای جهانی هستند. خاویار ایرانی یکی از مشهورترین و با کیفیت ترین خاویارهای تولید شده در جهان است، این محصول از ماهیان خاویاری دریای خزر تولید شده و شامل انواع مختلفی می شود که هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته و علاقمندان ویژه خود را دارند، پخش کننده خاویار آسترا ایرانی این محصول را با کیفیتی فوق العاده برتر و قیمتی استثنایی در بسته بندی های شکیل و جذاب عرضه کرده و امکان سفارش آنلاین آن را به صورت عمده مهیا کرده است.

صادرات کلی خاویار آسترا رقم 3

درباره ویژگی های خاویار آسترا تازه

درباره ویژگی های خاویار آسترا تازه این نوع خاویار آسترا تازه ماهی های دریای خزر است که ارزش تغذیه ای بسیار زیادی دارد و به نام خاویار طلایی نیز شناخته می شود؛ ارزش تغذیه ای منحصر به فرد تنها یکی از مشخصات خاویار آسترا طلایی است و از دیگر ویژگی های بارز آن می توان به طعم دلنشین، قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به سایر نمونه ها و همینطور نایاب بودن آن اشاره داشت. وجود املاح و ویتامین های مختلف، مقادیر قابل قبولی از پروتئین ها، کربوهیدارت ها و همینطور منابع بالایی از آنتی اکسیدان همگی جزو عواملی هستند که به شهرت و محبوبیت آسترا طلایی در سطح جهان افزوده اند. آسترا طلایی روسیه به عنوان خاویار مجلسی نیز شناخته می شود و طعمی مشابه گردوی تازه و نرم دارد؛ این ماده غذایی با انواع مختلفی از ترکیبات سازگار است و می تواند هم خود به عنوان غذایی اصلی و هم چاشنی یا افزودنی مورد استفاده قرار گیرد و سلامتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

مزیت های خاص خاویار آسترا پرورشی

مزیت های خاص خاویار آسترا پرورشی خاویار آسترا پرورشی از جمله محصولات غذایی منحصر به فردی است که به عنوان یکی از بهترین محصولات غیر نفتی و صادراتی کشور محسوب می شود، ایران تولید کننده انواع متنوعی از خاویار می باشد مانند خاویار بلوگا، بری و… ، یکی از معروف ترین خاویارهای تولید شده خاویار آسترا طلایی نام دارد که محبوبیت فراوانی در بین مشتریان خارجی و ایرانی دارد، خصوصیات مهم خاویار آسترا طلایی موارد زیر را در بر می گیرد:

یکی از بارزترین خصوصیات این خاویار رنگ آن می باشد، شاید برخی از افراد با توجه به اسم این خاویار فکر کنند که رنگ این خاویار روشن و طلایی است، اما باید بگوییم که رنگ خاویار آسترا قهوه ای تیره بوده و فقط به دلیل بسته بندی قدیمی و ماندگار این محصول که به رنگ زرد است به نام خاویار آسترا طلایی مشهور شده است. خاویار آسترا از گونه ای ماهی خاویاری به اسم تاس ماهی بدست می آید که از جمله ماهیان دریای خزر است، امروزه بسیاری از تولید کنندگان این ماهی را به صورت پرورشی در مزارع نگهداری آبزیان پرورش می دهند. از دیگر ویژگی های مهم این خاویار باید به طعم فوق العاده و کیفیت بالای آن اشاره کرد، خاویار آسترا ارزش غذایی بسیار زیادی داشته و سرشار از امگا 3 و 6 می باشد که به عنوان اسیدهای چرب مفید خاصیت فراوانی برای سلامتی مغز و بدن دارند.

بارز ترین ویژگی خاویار آسترا طلایی

بارز ترین ویژگی خاویار آسترا طلایی خاویار انواع بسیار مختلفی دارد و همچنین در رنگ‌های متفاوتی مانند خاویار زرد خاویار سیاه خاویار زرد و همچنین خاویار سرخ تولید می‌شود که در این بین خاویار سرخ طرفداران بسیار زیادی دارد با ما همراه باشید تا آنچه باید از خاویار سرخ بدانید؛

خاویار منبع بسیار خوبی از پروتئین می باشد از این رو افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و همچنین قرص می باشد می تواند برای تامین پروتئین بدن خودشان از انواع خاویار استفاده کنند از ابتلا به بیماری‌های قلبی همچنین سکته های قلبی نیز جلوگیری می‌کند و باعث افزایش سطح پروتئین بدن نیز می شود. پژوهشگران در طی پژوهش‌های اخیر در یافتن کودکانی که مادرانشان در زمان بارداری و یا خردسالی از خاویار استفاده می نموده اند در بزرگسالی نسبت به همسالان خود میزان هوش بسیار بالاتری دارد از این رو یکی از بهترین مواد غذایی برای افزایش هوش کودکان استفاده از فسفر می‌باشد. عرضه خاویار آسترا در ایران زیاد است.

همچنین خاویار سرخ منبع بسیار خوبی از آهن می باشد یکی از دلایل اصلی ریزش مو و بی حالی های روزمره به دلیل کمبود آهن می باشد که افراد می‌توانند با قرار دادن خاویار سرخ در برنامه غذایی خود میزان سطح گلبول قرمز و همچنین آهن خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهندکه شاهد قطع ریزش موی خود خواهند بود همچنین خاویار منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان می باشد یکی از دلایل اصلی بیماری های مختلف از جمله سرطان در سراسر دنیا د رادیکال های آزاد می باشد که به دلیل مواد شیمیایی و همچنین استفاده از انواع فست فودها می باشد. شما می توانید با مصرف خاویار میزان آنتی اکسیدان بدن خود را افزایش دهید که باعث از بین رفتن ساختار رادیکال‌های آزاد و تقویت سیستم دفاعی بدن و همچنین پیشگیری از بیماری‌های مختلف همچون سرطان خون و سرطان دستگاه گوارش نیز می شود.

تولید کنندگان خاویار آسترا رقم 3

تولید کنندگان خاویار آسترا رقم 3 واسطه گری و فعالیت افراد دلال و سودجو اصلی ترین عامل افزایش قیمت خرید خاویار آسترا روسیه است که منجر به کاهش قدرت خرید مشتریان نیز می شود و عمده سود را نیز به دلالان می رساند، بر همین اساس سازوکارهایی در نظر گرفته شده اند تا روند عرضه این محصولات به شکل دیگری در آید و قیمت ها نیر در وضعیت حداقل قرار گیرند. خرید بدون واسطه خاویار آسترا طلایی یکی از همین راهکارهای در پیش گرفته شده است، اما برای این کار نیاز به هماهنگی های زیاد، ارتباط با تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی و همینطور اطلاع از مشخصات خاویارها وجود داشت؛ خوشبختانه در حال حاضر این بستر امن و مطمئن ایجاد گردیده است تا به عنوان پلی ارتباطی میان تولید کننده و خریدار واسطه ها را از میان بردارد و موجب کاهش هزینه های نگهداری، حمل و نقل و عرضه محصولات شود. از طریق خرید بی واسطه ارزش افزوده خاویار آسترا به حداقل ممکن می رسد و محصولات با قیمت هایی بسیار کمتر از سطح بازار در اختیار مشتریان قرار داده می شوند. تولید خاویار آسترا در این سایت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما