صادرات کلی خاویار سوروگا 50 گرمی

صادرات کلی خاویار سوروگا 50 گرمی در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی نموده است. کیفیت خاویار سوروگا پرورشی تولید شده در ایران از یک سو و قیمت مناسب آن از سوی دیگر از عمده دلایل استقبال خریداران خارجی از این ماده غذایی ارزشمند و گران قیمت می باشد.

بهترین نوع خاویار در جهان متعلق به ایران می باشد. صادر کنندگان ایرانی با حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود، توانسته اند گام های مثبتی در شناخت و معرفی هرچه بهتر این محصول بردارند.

صادرات کلی خاویار سوروگا 50 گرمی

مزیت های خاص خاویار سوروگا پرورشی

مزیت های خاص خاویار سوروگا پرورشی

همانطور که می دانید خاویار انواع مختلفی دارد و در بازار در دو نوع خاویار دریایی و پرورشی عرضه می شود. یکی از انواع خاویارهای پرورشی که در ایران به صورت گسترده تولید می شود، خاویار سوروگا می باشد.

شرایط پرورشی آسان، کیفیت بالای تخم خاویار تولید شده از این نوع ماهی و استقبال خریداران خارجی و افزایش صادرات از مهمترین مزیت هایی است که می توان برای خاویار پرورشی سوروگا عنوان کرد.

این نوع خاویار معمولا به صورت بسته بندی شده و در قوطی های 50 گرمی به بازار عرضه می شود. سوروگا پرورشی دارای رنگی متمایل به خاکستری بوده و کاملا ارگانیک می باشد. به همین دلیل طعم و مزه آن با نوع دریایی تفاوت چندانی ندارد.

همین مزیت سبب شده تا خریداران خارجی زیادی خواستار خرید این نوع خاویار از پرورش دهندگان ایرانی باشند. خاویار سوروگا که به صورت پرورشی تولید می شود، قیمت مناسب تری هم نسبت به دیگر انواع خاویار موجود در بازار دارد.

دانه های خاویار سوروگا از چسبندگی طبیعی برخوردار می باشند. دانه ها ریز بوده و اگر تازه باشد بوی بسیار ملایمی از آنها به مشام می رسد.

بارز ترین ویژگی های خاویار سوروگا طلایی

بارز ترین ویژگی های خاویار سوروگا طلایی

همانطور که می دانید خاویار انواع مختلفی دارد که یکی از شناخته شده ترین نوع آن خاویار سوروگا طلایی می باشد. این نوع خاویار که به عنوان ریزترین نوع خاویار دریای خزر شناخته می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

از مهمترین ویژگی های این نوع خاویار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. خاویار طلایی دارای دانه هایی در حد متوسط می باشد.
  2. خاویار طلایی سوروگا علاوه بر رنگ طلایی در برخی موارد به رنگ زیتونی هم دیده می شود.
  3. این نوع خاویار طعم متفاوتی نسبت به انواع خاویارهای شناخته شده دیگر داشته و مزه ای شبیه به مزه گردو می دهد.

خاویار سوروگا طلایی به عنوان مرغوب ترین نوع خاویار ایران در جهان شناخته شده و بیشتر با هدف صادرات به کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس تولید و تکثیر می شود.

هرچه رنگ ماهی خاویاری به طلایی نزدیک تر باشد، قیمت آن هم بالاتر است. یکی از مهمترین دلایل بالا بودن قیمت جهانی این نوع خاویار، نایاب بودن آن در سطح جهان می باشد.

پخش مستقیم خاویار سوروگا 50 گرمی

پخش مستقیم خاویار سوروگا 50 گرمی

پخش خاویار سوروگا 50 گرمی به صورت مستقیم سبب کاهش قیمت آن به نفع مصرف کننده گردیده است. همین امر سبب شده تا خریدارانی که قصد سفارش به صورت کلی و در تعداد بالا دارند بتوانند نیازشان را یکجا و با هزینه کمتر تامین کنند.

امروزه بهترین نوع خاویار سوروگا در بسته های 50 گرمی به صورت اینترنتی هم عرضه می شود. در این روش فروش بدون واسطه بوده و مشتری می تواند با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت خریدش را انجام دهد.

در سایت ما توزیع انواع مختلف خاویار به صورت عمده انجام می گیرد. محدودیت زمانی برای فروش وجود ندارد و لذا خریداران می توانند هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشتند برای ثبت سفارشات خود اقدام کنند.

قیمت های اعلام شده به دلیل عرضه بی واسطه مناسب تر از بازار آزاد بوده و شما می توانید علاوه بر زمان در هزینه های پرداختی خود هم بیشتر صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما