صادرات کلی خاویار نارنجی دریای خزر

خاویار نارنجی دریای خزر محصولی با ارزش تغذیه ای بالا می باشد که به دلیل خواص ویژه ای که دارد در واقع از گران ترین خوراکی ها می باشد که به کشور های خارجی نیز صادر می شود و این محصول ارز آوری خوبی برای کشورمان دارد. صادرات کلی خاویار نارنجی دریای خزر با توجه به ارزش بالای این محصول با قیمت مناسبی انجام می گیرد و بر این اساس مورد توجه خریداران عمده بسیاری می باشد که به دنبال خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت هستند.

صادرات کلی خاویار نارنجی دریای خزر

نکات مهم در انتخاب خاویار آسترا نارنجی

نکات مهم در انتخاب خاویار آسترا نارنجی

خاویار آسترا نارنجی بسیار خوش طعم و با ارزش است که به دلیل ارزش تغذیه ای فوق العاده ای که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد،این محصول به صورت شفاف و خوش رنگ می باشد و دارای شکل بیضی می باشد که در بسته بندی های با طراحی مناسب و بهداشتی عرضه می شود.

خاویار های درشت تر از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و از نشانه های کیفیت بالای آنها عدم چسبندگی بین دانه ها می باشد و همچنین سایز خاویار نیز کاملاً در یک اندازه نیست و دانه های خاویار از نظر سایز متفاوت هستند.

در واقع خاویار ژله ای و چسبنده نشانه خوبی نیست و این محصول کیفیت لازم را ندارد زیرا خاویار سالم و باکیفیت دارای دانه های شفاف می باشد که به صورت تازه و دانه های جدا از هم موجود می باشد، این نوع خاویار در دو نوع پرورشی و دریایی تولید می شوند و مصرف کنندگان نوع دریایی را به دلیل عدم دخالت انسان بیشتر می پسندند و البته تفاوت چندانی ندارند اما نوع دریایی این محصول با قیمت بالاتری عرضه می شود.

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید خاویار نارنجی

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید خاویار نارنجی برای تولید خاویار نارنجی ابتدا لارو ها که همان ماهیان خاویار یک یا چند روزه هستند در استخر ها رها می شوند و مرحله رشد آنها تا تولید خاویار طولانی می باشد زیرا باید 7 تا 15 ساله باشند.

  • ماهیان خاویار تا رسیدن به سن بلوغ غذا های مختلفی را در هر دوره مصرف می کنند و پس از رسیدن مرحله آخر بلوغ به استخر های با دمای مناسب منتقل می شوند و در این مرحله برای مدتی به آنها غذا داده نمی شود تا چربی اطراف خاویار آنها از بین برود و پس از مدتی ماهیان آماده برداشت خاویار هستند که در این مرحله آنها را از استخر خارج کرده و به بخش تولید و فرآوری منتقل می کنند.
  • در مرحله تولید و فرآوری شکم ماهیان خاویار برش داده می شود و خاویار از شکم آنها خارج می شود که خاویار خارج شده همراه با ناخالصی می باشد و در این مرحله خاویار درون آب سرد ریخته می شود و توسط الک های مناسب خاویار خالص جداسازی می شود.
  • خاویار جداسازی شده نمک زده می شود و از نظر سایز، قوام و غیره جداسازی می شود و سپس برای مدتی در سرد خانه نگهداری می شود و پس از آن در بسته بندی های مناسب برای ورود به بازار آماده می شود.

بازرگانی فروش خاویار نارنجی دریای خزر

بازرگانی فروش خاویار نارنجی دریای خزر

بازرگانی فروش خاویار نارنجی دریای خزر این محصول را با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می نماید که با توجه به ارزش غذایی بالا مورد توجه مصرف کنندگان و خریداران عمده می باشد.

این محصول را خریداران می توانند با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تری خریداری نمایند و خوشبختانه بهترین فروشندگان این محصول از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند و خریداران می توانند بدون‌نیاز مراجعه حضوری و با صرفه جویی در وقت و هزینه ها این محصول را به صورت سفارشی تهیه نمایند.

در واقع شرایط بسیار مناسب فراهم است تا مشتریان بتوانند به آسانی قیمت روز این محصول را استعلام نمایند و پس از انجام بررسی های لازم در صورت تمایل این محصول را سفارش دهند و آن را با حداقل هزینه و در مدت زمان کوتاه دریافت نمایند.

سایت ما فروشنده خاویار نارنجی خزر با بهترین کیفیت می باشد که خریداران می توانند این محصول را به دلیل حذف واسطه ها با قیمت ویژه و بسیار مناسب تهیه نمایند ضمن اینکه مشاورین و کارشناسان نیز اطلاعات لازم مانند قیمت روز، کیفیت محصولات و غیره را در اختیار خریداران قرار می دهند تا بتوانند خریدی آسان و به صرفه داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما