صادر کننده خاویار سیاه دریای خزر

همانطور که می دانید کشور ایران یکی از بزرگترین صادرکننده خاویار سیاه دریای خزر در سراسر دنیا به شمار می آید، که به دلیل داشتن بیشترین ماهیان خاویاری در دریای خزر به تولیدات و صادرات این محصول با ارزش پرداخته که یکی از این ماهیان، ماهی بلوگا بوده که از آن سالانه مقدار قابل توجه ای از خاویار بلوگا سیاه را برداشت کرده و با بسته بندی های مناسب به سراسر دنیا صادر می کند.

صادر کننده خاویار سیاه دریای خزر

3 مورد از مزایای خاویار بلوگا سیاه

3 مورد از مزایای خاویار بلوگا سیاه

همانطور که گفتیم دریای خزر دارای 5 نوع ماهیان خاویاری بوده که در تمام دنیا بیشترین ماهیان خاویاری را در خود جای داده است که در بین این ماهیان فیل ماهی یا ماهی بلوگا یکی از گران ترین و بزرگترین ماهیان خاویاری به شمار می آید، که مقدار قابل توجه ای از تخم خاویار سیاه را از آن بدست می آورند.

از این رو تخم خاویار بلوگا به دلیل کیفیت بسیار بالا، اندازه های درشت و همچنین طعم بسیار خوبی که به همراه دارد، جزء گران ترین نوع خاویار سیاه به شمار می آید که تولیدکنندگان ایرانی این محصول را پس از برداشت با بسته بندی های بسیار خاص روانه بازارهای جهانی کرده و با قیمت بسیار بالا به فروش می رسانند.

همچنین محصول خاویار بلوگا سیاه به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که به همراه دارد و همینطور خواص بسیاری را که دارد، این امر موجب شده تا سرمایه داران و کاخ نشینان در سراسر دنیا از این محصول خاویار در وعده غذایی خود استفاده کنند.

لذا ما در اینجا 3 مورد از مزایای خاویار بلوگا سیاه را برایتان شرح می دهیم، که این سه مورد شامل:

  • خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالا
  • منبع غنی پروتئین
  • سلامت استخوان و ضد سرطان

علاوه بر خواص نام برده در متن بالا این محصول دارای خواص بسیار دیگر نیز می باشد، به طوری که مناسب ترین جایگزین تمامی مواد غذایی چون ماهی و گوشت بوده و به دلیل داشتن چربی امگا 3 برای بدن بسیار مفید بوده و از بدن در مقابل انواع ویروس ها و بیماری ها محافظت می کند.

مزیت های غذایی خاویار بلوگا رویال

مزیت های غذایی خاویار بلوگا رویال

محصول خاویار بلوگا همانطور که می دانید به سه دسته تقسیم می شود که شامل:

  1. خاویار بلوگا رویال
  2. خاویار بلوگا درجه یک
  3. خاویار بلوگا درجه دو

که تولید کنندگان با توجه به نوع خاویار آن را قیمت گذاری کرده و روانه بازار مصرف می کنند که در بین سه نوع خاویار بلوگا، نوع رویال آن به دلیل درشت بودن و طعم بسیار خوبی که به همراه دارد، جزء گران ترین نوع خاویار در سراسر دنیا به شمار می آید.

علاوه بر آن مزیت های غذایی و ظاهری که خاویار بلوگا رویال به همراه دارد، این مواد خوراکی را از سایر خاویار ها جدا ساخته و برتری بالایی را به خود در بازار مصرف جهانی نسبت به خاویارهای دیگر اختصاص داده است، لذا برخی از مزیت غذایی که خاویار بلوگا رویال می تواند به همراه داشته باشد شامل:

  • شامل مقدار قابل توجهی اسيد هاي چرب اشباع نشده می باشد
  • دارای مواد معدنی نظير يُد و فسفر بوده
  • دارای انواع ویتامین هایی چون ویتامین B12 ، B6 ، B2 ، D ، A ، E ، C می باشد که برای بدن بسیار مفید است.
  • از بیماری های سکته قلبی پیشگیری کرده

پخش انواع خاویار سیاه دریای خزر

پخش انواع خاویار سیاه دریای خزر

در حال حاضر در کشور ما افراد بسیاری هستند که به پخش خاویار سیاه دریای خزر در انواع مختلف با بسته بندی های متفاوت پرداخته و این محصول را با قیمت تعیین شده در بازار جهانی به فروش می رسانند.

همچنین در سال های اخیر به دلیل صید بیش از اندازه تخم ماهیان خاویاری سازمان کنوانسیون بین المللی صید این نوع ماهیان را ممنوع کرده که این امر موجب شده تا گونه های ماهیان خاویاری تکثیر یافته و همچنین تولیدکنندگان در کشور ما با برداشت نمونه های این نوع ماهیان به پرورش آن ها پرداخته و پس از رشد و نمو یافتن ماهیان، آن ها را در دریای خزر آزاد می کنند.

که این امر نیز موجب شده تا میزان تولید مثل ماهیان خاویاری افزایش یافته و تولیدکنندگان بخشی از، تخم خاویار این نوع ماهیان را، برداشت کرده با بسته بندی های مختلف روانه بازار جهانی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما