صادر کنندگان خاویار سیاه دریای خزر

بازار پخش خاویار سیاه دریای خزر رشد بسیار زیادی پیدا کرده و همچنین متقاضیان بسیار زیادی جذب این بازارها شده و خاویار سیاه دریای خزر را با کیفیت عالی و برتر به صورت بسته بندی با خاصیت های بسیار زیاد و بسیار پر انرژی خریداری می‌کنند و این خاویار سیاه در واقع محصولات بسیار عالی و درجه یک و ارزشمندی بوده که با قیمت های حیرت آور و ایده آل در بازار پخش شده و عرضه آنها با تخفیف انجام شده و مشتری می‌تواند خاویار الماس سیاه را خریداری کند و از خوردن آن لذت ببرد.

صادر کنندگان خاویار سیاه دریای خزر

مشخصات مهم خاویار سیاه اصل

مشخصات مهم خاویار سیاه اصل خاویار سیاه درجه یک ایرانی به عنوان یک غذای بسیار مغذی به شمار می آید که افراد خاصی به جهت قیمت بالای آن قادر به خرید این محصول هستند. این محصول دریایی فواید بسیار زیادی دارد و از ماهی خاویار تهیه می گردد.

به دلیل اینکه کالری این محصول خیلی بالا می باشد، افراد باید به مقدار خیلی کمی مصرف کنند. خاویار سیاه اصل را می توانید از سایت شرکت ما تهیه فرمایید. قابل ذکر است که ما یکی از مراکز اصلی صادرات خاویار اصل درجه یک در ایران هستیم.

خاویار ماهی یک ماده غذایی بسیار انرژی زا می باشد که دارای طعم و عطر دلنشینی است. به طور کلی خاویار سرشار از مقادیر زیادی از پروتئین، اسیدهای آمینه می ‌باشد. خاصیت درمانی خاویار ماهی بر بیماری میگرن و افسردگی: خاویار به دلیل اینکه سرشار از ویتامین های b2، b5 است در درمان بیماری میگرن بسیار تاثیر می گذارد.

از این جهت کسانی که از این بیماری رنج می برن می توانند تحت نظر پزشک خود در حد متعادل از این ماده غذایی بسیار مقوی استفاده کنند و همینطور خاویار در راستای درمان اضطراب و افسردگی هم بسیار موثر است. فواید خوردن خاویار: مصرف خاویار از دچار شدن به انواع و اقسام بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند. زیرا خاویار حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ به مقدار زیادی می باشد.

مصرف خاویار در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری های التهاب مفاصل، بیماری های گوناگون دستگاه گوارش و همچنین برخی از انواع سرطان ها در بدن خیلی موثر می باشد. خاویار دارای مقادیر زیاد آهن می باشد، از این رو استفاده از این محصول در کسانی که دچار کم‌ خونی ناشی از فقر آهن هستند خیلی مفید می باشد.

نکاتی در خصوص خاویار سالمون سیاه

نکاتی در خصوص خاویار سالمون سیاه خاویار سالمون سیاه پرطرفدارترین خاویار ایرانی در بین کشورهای وارد کننده اروپایی است و خوب است اطلاعاتی مفید از ای ننوع خاویار کمیاب در اختیار داشته باشید. خاویار ایرانی خوش طعم ترین خاویار کره خاکی محسوب می گردد که در آن سوی مرزها مشتریان بالایی دارد و برای صادرات در انواع بسته بندی مخصوص تقسیم و در یخچال های مخصوص و دمای بین ٢- و ٢+ محافظت و جهت انتقال به مقصد نهایی ارسال می گردد.

این نمایندگی مفسر واقعی قیمت خاویار ر ایرا جهان است و به عنوان یک مرجع در ایران فعالیت می نماید. بالاترین درخواست ها برای صادرات خاویار نوع سیاه آن است و جایگاه اول را در ببن انواع دیگر به خود لقب داده است. این خاویار مانند دیگر انواع دسته بندی شده و به صورتهای مختلف مانند بلوگا و بری و آسترا و غیره در بازار معامله می گردد و قیمت آن در اروپا با توجه به قیمت ارز متفاوت است.

مزایای خاص خاویار سیاه پاستوریزه

مزایای خاص خاویار سیاه پاستوریزه یکی از مشخصه های قابل توجه خاویار سیاه پاستوریزه بالا بودن طول عمر ماندگاری این نوع از خاویار ها به علت حالت استریل شده می باشد یعنی بدین معنا که در تمامی مراحل تولید خاویار سیاه پاستوریزه نوعی از ورقه های استریل شده در داخل و لایه رویین بسته بندی خاویار سیاه قرار میگیرد تا بتواند خاویار و محصول غذای مورد نظر را از لحاظ ماندگاری به بالاترین مدت زمان برساند و این یک مشخصه قابل توجه در زمینه خاویار سیاه پاستوریزه است.

از دیگر مشخصه ها و ویژگی های خاویار سیاه پاستوریزه می تواند نوع بسته بندی بسیار محکم آن در زمینه حمل و نقل باشد یعنی به این معنا که این نوع از خاویار ها در هنگام تولید به گونه‌ ای بسته بندی و طراحی می شوند که بتوانند در هنگام حمل و نقل بالاترین مقاومت را داشته باشند و به راحتی دچار عواملی مانند خرابی نشوند.

در آخر باید اشاره شود که عدم فساد غذایی سریع خاویار سیاه پاستوریزه از دیگر ویژگی ها و مشخصه های بسیار قابل توجه خاویار سیاه پاستوریزه می باشد چراکه خاویار های سیاه پاستوریزه در هنگام تولید از مواد اولیه تولید می‌ شوند که از فساد غذایی خاویار سیاه کاملاً جلوگیری می نمایند.

خاویار سیاه پاستوریزه از یک بسته بندی کاملا بهداشتی و مرغوب برخوردار است که بر روی بسته بندی آن علاماتی چون آرم استاندارد، تاییدیه بهداشتی، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، مشخصات محصول، برند و … قید شده است.

وجود این نشانه ها بر روی بسته خاویار حاکی از مرغوبیت و کیفیت آن است که به مشتری یا مصرف کننده این اطمینان را می دهد که با خیال راحت و آسوده خاویار را مصرف نماید. از دیگر مشخصات این خاویار می توان به شکل ظاهری آن اشاره نمود که دارای دانه های گرد مانند و لزجی است که خاصیت چسبندگی نیز دارد فقط لزجی آن به حدی است که دانه هابر روی هم سر می خورند و به هم نمی چسبند.

وحود این مشخصات در بسته بندی خاویار می تواند مهم باشد. علاوه بر موارد فوق خاویار پاستوریزه از رنگ طبیعی و شفافی برخوردار است که طعم خوشایند و دل چسبی دارد.

در صورتی که این خاویار دارای طعم ترش و بوی نا مطبوع باشد می توان به فاسد شدن و عدم کیفیت در آن پی برد و این گزینه را نتیجه گرفت که مشخصات خاویار پاستوریزه را ندارد به عبارتی پاستوریزه شدن، از خاویار در مقابل هر گونه علائم محیطی و آلودگی محافظت می کند.

خاویار پاستوریزه نیز به صورت فله ای به فردش نمی رسد بلکه در بسته بندی های محکم و مناسب قرار می گیرد و بدین ترتیب می تواند مشخصات و کیفیت خاویار را حفظ کند از این داشتن این مشخصه برای شناسایی خاویار پاستوریزه قابل توجه است.

بازرگانی فروش خاویار سیاه دریای خزر

بازرگانی فروش خاویار سیاه دریای خزر خاویار سیاه را می توانید از مراکز و سایت های پخش خاویار سیاه به صورت مستقیم، آنلاین و بدون واسطه خریداری فرمایید که از مزایای فروش خاویار می توان به کاهش اتلاف وقت، هدر رفت انرژی، کاهش هزینه های جابجایی و حمل و نقل اشاره کرد علاوه بر این نیز این روش باعث پایین آمدن قیمت تمام شده برای مصرف کننده و خریدار می شود چون خرید عمده و کیلویی باعث کوتاه شدن دست دلالان می شود و در نتیجه قیمت پایین تری ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما