عرضه انواع خاویار آسترا دریایی

خاویار آسترا جزو مرغوب ترین خاویارهای موجود در بازار است که به طور کلی در رده دوم در بین انواع خاویارها قرار دارد و جایگاه بسیار خاصی در بین علاقه مندان به خاویار دارد.

خاویار آسترا دریایی از تاس ماهی بدست می آید، این خاویار نسبت به خاویار های دیگر دارای قیمت پایین تری است از اینرو با استقبال خرید بیشتری روبرو شده است و مورد توجه مردم قرار دارد.

عرضه انواع خاویار آسترا دریایی

مزیت های قابل توجه خاویار آسترا طلایی

مزیت های قابل توجه خاویار آسترا طلایی مزیت های قابل توجه خاویار آسترا طلایی:

خاویار آسترا طلایی منبع ویتامین ها و مواد معدنی مختلف از جمله امگا 3 است که به ارتقا سیستم عصبی، گردش خون و سیستم ایمنی بدن کمک می کند، یک وعده خاویار نیاز روزانه بزرگسالان به ویتامین B12 را تامین می کند.

مواد غذایی موجود در خاویار آسترا به شرح زیر است:

  1. ویتامین A
  2. ویتامین E
  3. ویتامین B6
  4. آهن
  5. منیزیم
  6. سلنیوم

آیا می توانیم خاویار آسترا طلایی را هر روز بخورم؟

بله، خاویار را مطمئناً می توان هر روز به میزان متعادل خورد. خاویار ماده غذایی سالمی است زیرا دارای مواد معدنی و ویتامین های زیادی است و حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است.

در چه صورت مصرف خاویار برای بدن مضر است؟

با وجود مقادیر بالای ویتامین ها و مواد معدنی و چربی های اساسی، خاویار دارای سطح کلسترول، سدیم و کالری نسبتاً بالایی است. بنابراین، خوردن وعده های متوسط در حدود 30 تا 50 گرم برای هر فرد، توصیه می شود.

تاثیر مصرف خاویار آسترا در هورمون های جنسی:

خاویار آسترا به تولید هورمون های جنسی کمک می کنند، خاویار حاوی آمینو اسید آرژنین است که این ماده می تواند جریان خون را افزایش می دهد و به نوبه خود میل را افزایش می دهد.

نحوه مصرف خاویار آسترا:

خاویار را برای مصرف هرگز نباید پخت. برای مصرف باید کمی ادویه برای طعم و مزه مناسب به خاویار اضافه کنید و اجازه دهید تا کمی مزه دار شود و سپس آماده مصرف شود.

قیمت کلی خاویار آسترا دریایی

قیمت کلی خاویار آسترا دریایی

با توجه به تغییرات دائمی قیمت ها در حوزه مواد غذایی، قیمت خاویار آسترا دریایی به طور دقیق قابل تعیین نیست ولی شما مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروشما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

چنانچه خاویار به صورت کلی خریداری شود مسلما قیمت آن برایتان مقرون به صرفه خواهد شد، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را به صورت عمده از عمده فروشی ها خریداری کنید.

ویژگی های خاویار آسترا دریایی:

  • دارای طیف رنگی مشکی تا زیتونی روشن است
  • دارای مزه شبیه به مزه گردو است
  • دارای مواد مغذی و مواد معدنی زیاد است
  • دارای ظاهری شفاف است
  • جزو ناب ترین خاویارهای جهان است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما