عرضه انواع خاویار ایرانی مرغوب

عرضه انواع خاویار ایرانی مرغوب بیشتر به صورت عمده انجام می گیرد تا خریدارانی که قصد دارند در تعداد بالا این محصول گرانقیمت را سفارش دهند، بتوانند در زمان کوتاه تر و با هزینه کمتری آن را تامین نمایند.

در سال های اخیر عرضه انواع خاویار تازه به صورت غیرحضوری هم انجام می گیرد. در این روش مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی برای خرید و ثبت سفارشات خود اقدام کند. در روش آنلاین هم عرضه سریع تر انجام می گیرد و هم قیمت خاویار مناسب تر می باشد.

عرضه انواع خاویار ایرانی مرغوب

مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا

مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا

همانطور که می دانید خاویار سوروگا از نوعی ماهی کوچک در دریای خزر به عنوان اوزون برون به دست می آید. یکی از مزیت های قابل توجه خاویار سوروگا بالا بودن میزان پروتئین در آن می باشد. دانه های این نوع از خاویار کوچک بوده و طول آن حداکثر به سه میلیمتر می رسد.

گوشت خاویار سوروگا انواع مختلف ویتامین ها از جمله ویتامین های A، E و D و همچنین ویتامین های گروه B به خصوص B12، B6 و B2 را در خود دارد. یکی از دلایل مهمی که مصرف این نوع خاویار از سوی متخصصین تغذیه پیشنهاد می شود، وجود اسیدهای چرب غیراشباع در آن می باشد.

خاویار سوروگا سرشار از امگا 3 می باشد. وجود امگا 3 مزیت های فراوانی را به همراه دارد که از جمله آنها می توان به کاهش خطر حملات قلبی عروقی، تقویت ماهیچه ها به خصوص در ورزشکاران حرفه ای، جلوگیری از کم خونی، تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان و افزایش میل جنسی اشاره نمود.

مصرف خاویار سوروگا می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و آن را در برابر بیماری های خود ایمنی محافظت نماید. همچنین در افرادی که هموگلوبین پایینی دارند، مصرف خاویار پیشنهاد شده است.

نکات مهم در انتخاب خاویار تازه

نکات مهم در انتخاب خاویار تازه

خاویار ماده غذایی لذیذ، مقوی و البته گران قیمتی بوده که در بازار عرضه می شود. بسیاری از افرادی که برای اولین بار اقدام به خرید خاویار می کنند شاید ندانند که چگونه می توانند خاویار تازه را از کهنه تشخیص دهند. در ادامه ما به برخی از نکات در مورد انتخاب خاویار تازه قبل از خرید اشاره خواهیم نمود.

از مهمترین نکات جهت انتخاب درست خاویار می توان موارد زیر را برشمرد.

  • دانه های خاویار باید سالم و یکدست باشد.
  • خاویار باکیفیت دارای دانه های درخشان است.
  • اگر خاویار تازه باشد نباید بوی تند و زننده ای از آن به مشام برسد.
  • طعم خاویار تازه ملایم بوده و اصلا مزه ترش ندارد.

خاویار تازه را اگر به صورت بسته بندی خریداری می کنید حتما به تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی بسته بندی آن توجه کنید. خاویار تازه و باکیفیت نباید شور یا تلخ باشد. خاویار اگر مدت زیادی از تولید آن گذشته باشد، مزه تلخی به خود می گیرد.

قیمت عمده خاویار ایرانی مرغوب

قیمت عمده خاویار ایرانی مرغوب

قیمت عمده خاویار ایرانی مرغوب با توجه به نوع خاویار، درجه کیفی، نوع بسته بندی و وزن آن تعیین می شود. البته عوامل متعدد دیگری هم در تعیین قیمت نهایی این ماده غذایی ارزشمند و مغذی اثرگذار بوده که از مهمترین آنها می توان به نحوه عرضه و فروش اشاره نمود.

امروزه روش های فروش مستقیم توانسته است نقش مثبتی در کاهش قیمت ها داشته باشد. یکی از روش هایی که فروش را بدون واسطه انجام می دهد، روش اینترنتی می باشد. در این روش بهترین نوع خاویار ایرانی به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد.

در سایت ما قیمت انواع خاویار به دلیل فروش عمده و بدون واسطه مناسب تر از قیمت بازار آزاد می باشد. همچنین محدودیت زمانی برای فروش وجود ندارد و مشتری می تواند هر زمان از روز که فرصت کافی داشت برای ثبت سفارش اقدام کند.

با خرید اینترنتی هم می توان سفارش را به صورت عمده ثبت کرد و هم در پرداخت هزینه ها صرفه جویی بیشتری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما