عرضه انواع خاویار 50 گرمی

عرضه انواع خاویار 50 گرمی به صورت بسته بندی شده و عمده انجام می گیرد تا خریدارانی که قصد ثبت سفارش به صورت کلی و در تعداد بالا دارند، بتوانند نیاز خود را یکجا و با هزینه کمتری تامین نمایند.

امروزه برای عرضه مناسب تر و رسیدن سریعتر خاویار خریداری شده به دست مشتری، فروش به صورت اینترنتی هم انجام می شود. در سایت ما بهترین نوع خاویار به صورت بسته بندی شده و در اوزان مختلف موجود بوده و شما می توانید به اندازه نیاز خود برای ثبت سفارش اقدام کنید.

عرضه انواع خاویار 50 گرمی

مزیت های قابل توجه خاویار سیاه

مزیت های قابل توجه خاویار سیاه

همانطور که می دانید خاویار انواع مختلفی دارد اما از مهمترین و گرانقیمت ترین انواع خاویار که در جهان هم شهرت زیادی دارد، خاویار سیاه نام دارد. این نوع خاویار به دلیل مزیت های فراوانی که دارد، در بسیاری از نقاط جهان به عنوان غذای مخصوص سرو می شود.

از مزیت های خاویار سیاه می توان به بالا بودن میزان چربی های غیراشباع مانند امگا 3 در آن اشاره نمود. در خاویار سیاه مقدار زیادی ماده معدنی سلنیوم یافت شده است. این نوع ماده معدنی عملکرد بسیار خوبی بر روی سیستم ایمنی بدن داشته و آن را به خوبی تقویت می کند.

خاویار سیاه سرشار از انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه B مانند B12 می باشد که می تواند نیازهای ضروری بدن را به طور طبیعی برطرف کند. ویتامین A موجود در آن نیز به تقویت بینایی و سلامت چشم ها کمک کرده و از پیری زودرس چشم جلوگیری می کند.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

برای تولید خاویار فرآیند منظمی طی می شود تا محصول علاوه بر کیفیت از نظر بهداشتی هم مورد تایید باشد. به طور کلی تولید و به عمل آوری خاویار شامل 4 مرحله مستقل و جداگانه بوده که در ادامه به صورت اختصار به آنها اشاره خواهیم نمود.

  • بیرون آوردن تخمدان ماهی خاویار از طریق شکافتن شکم به روش بیهوشی
  • عملیات غربال خاویار جهت جداسازی تخم هر نوع ماهی به صورت جداگانه
  • شستشوی کامل جهت تمیز کردن دانه های خاویار
  • افزودن نمک به خاویار

برای تولید خاویار ابتدا ماهی خاویار پس از صید به کارخانه فرآوری منتقل می شود. در آنجا پس از شستشوی اولیه ماهی، شکم آن را به کمک وسایل مخصوص پاره کرد و تخم خاویار را از آن بیرون می آورند.

خاویار استخراج شده در درون ظرف های مخصوص ریخته شده و به مرحله بعد انتقال می یابد. در مرحله دوم بر روی یک الک مخصوص دانه های خاویار را از نظر اندازه بررسی و تخم خاویارهای یک دست را جداسازی می کنند.

تخم خاویار پس از عبور از الک مخصوص وارد ظرف هایی از جنس استیل می شود. به آرامی آن را با آب سرد شستشو داده و سپس از داخل تاس خارج می کنند. با این کار لخته های خونی یا اضافات مانده از قبل از روی تخم خاویار پاک می شود.

در نهایت پس از آبکشی به مقدار مورد نیاز برای جلوگیری از فاسد شدن، نمک را به تخم خاویار اضافه کرده و آن را به مدت 15 دقیقه هم زده تا کاملا یکدست و آماده بسته بندی شود.

صادرات کلی خاویار 50 گرمی

صادرات کلی خاویار 50 گرمی

صادرات کلی خاویار 50 گرمی در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته است. خاویار ایران که از دریای خزر صید می شود از بهترین و باکیفیت ترین نوع خاویار تولید شده در جهان بوده و به همین دلیل مشتریان زیادی از سراسر دنیا خواهان خرید آن هستند.

صادر کنندگان ایرانی نیز با بازاریابی مدرن و شناسایی کشورهای هدف توانسته اند این محصول استراتژیک را به کشورهای دیگر با قیمت مناسب عرضه و از این راه ارزآوری خوبی را نصیب کشور نمایند.

صادرات خاویار ایران و گسترش آن نیازمند شناساندن هرچه بهتر آن به مشتریان خارجی است. در این زمینه تجار ایرانی با حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی تلاش نموده اند تا مسیر صادرات را هموارتر کرده و عایدی بیشتری را نصیب کشور نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما