عرضه عمده خاویار سیاه دریای خزر صادراتی

خاویار سیاه در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارد. خوشبختانه، کشور ایران یکی از اصلی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان خاویار در جهان است و همه ساله مقداری از این محصول را به خارج از کشور صادر می کند.

لازم به ذکر است، عرضه عمده خاویار سیاه دریای خزر صادراتی از طریق این وبسایت صورت می پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

عرضه عمده خاویار سیاه دریای خزر صادراتی

تاکنون از خود پرسیده اید که خاویار چیست؟

تاکنون از خود پرسیده اید که خاویار چیست؟

بدون شک تا به حال نام خاویار به گوشتان خورده است و شاید آن را امتحان هم کرده باشید. تقریبا همه می دانیم که خاویار ماده خوراکی با ارزشی است که یک صبحانه لاکچری به حساب می آید.

اما خاویار واقعا چیست؟ چگونه بدست می آید؟ چه خواصی دارد و چگونه باید آن را مصرف کرد؟

خاویارها دانه های کروی شکل کوچکی هستند که در اصل تخم ماهیان خاویاری می باشند. این ماهیان اغلب در دریای خزر زندگی می کنند. برای تهیه خاویار، در زمان مشخص و با مهارت های خاص، این تخم ها را از شکم ماهی بیرون می کشند.

خاویارها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها عبارتند از : بلوگا، آسترا و سوروگا. آنها همچنین در رنگ های سیاه (خاکستری، زیتونی، دودی و …)، سرخ و طلایی موجود هستند که در این میان خاویار سیاه از ارزش بسیار بالاتری برخوردار است.

خاویارها سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب مفید مانند امگا3 و همچنین انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشند. مصرف این ماده می تواند برای رفع افسردگی، پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، کم خونی، انواع سرطان و … مفید باشد.

خاویار تازه طعم مطلوبی دارد. در واقع طعم آن چیزی شبیه به گردوی تازه یا فندوق است. این ماده را معمولا در وعده صبحانه، همراه با نان، کره، سبزیجات معطر و … سرو می کنند.

پخش انواع خاویار سیاه دریای خزر صادراتی

پخش انواع خاویار سیاه دریای خزر صادراتی

همانطور که گفته شد، خاویار سیاه، با ارزش ترین خاویار دریای خزر است. زیرا هم کیفیت آن بهتر است و هم طعم مطلوب تری دارد. این نوع خاویار هم به صورت دریایی و هم به صورت پرورشی تولید می شود. البته برای صادرات، معمولا نوع پرورشی آن را در نظر می گیرند.

مشتریانی که قصد خرید عمده انواع خاویار شمال ایران، به خصوص خاویار سیاه را دارند، می توانند آن را از همین فروشگاه سفارش دهند.

این فروشگاه در زمینه پخش انواع خاویار خزر صادراتی مشغول فعالیت است. اصالت، کیفیت و تازگی محصولات این فروشگاه، کاملا تضمین شده می باشند.

این محصول در بسته بندی های استاندارد، با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان سراسر کشور عرضه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول، استعلام قیمت ها و همچنین نحوه خرید، کافی است تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما