عرضه مستقیم خاویار آسترا گرمی

خاویار آسترا گرمی یکی از مرغوبترین نوع خاویار دریای خزر است که قیمت مناسب آن موجب شده مشتریان فراوانی در سراسر جهان داشته باشد. عرضه مستقیم خاویار آسترا بوسیله فروش آنلاین نیز صورت می پذیرد. این نوع خاویار از تخم تاس ماهی بدست می آید. نوع دریایی آسترا از نمونه پرورشی آن گرانتر و نایاب تر است.

عرضه مستقیم خاویار آسترا گرمی

5 ویژگی مهم خاویار آسترا تازه

5 ویژگی مهم خاویار آسترا تازه خاویار آسترا تازه از دریای خزر و گونه تاس ماهی برداشت می شود. با وجود اینکه زادگاه خاویار عمدتا در شمال ایران است و استان مازندران دارای بیشترین برداشت می باشد، وجود نمایندگی های متعدد در سراسر کشور موجب سهولت در خرید خاویار آسترا برای تمامی مشتریان شده است.
خاویار آسترا گرمی در دو نوع دریایی و پرورشی تولید می شود. خاویار آسترا دریایی بسیار کمیاب، مرغوب و گران می باشد، اما نمونه پرورشی به دلیل کیفیت پایین تر از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.
این نوع خاویار را خاویار طلایی نیز می گویند و دارای دو رنگ خاکستری تیره و زیتونی روشن است. 5 ویژگی مهم خاویار آسترا عبارتند از:
1. دانه های این نوع خاویار اندازه متوسط دارند.
2. طعمی همانند گردوی تازه دارد.
3. عمر مفید تاس ماهی که قادر به تخم ریزی است بین 8 تا 10 سال می باشد.
4. سرشار از امگا3 است.
5. دارای خاصیت درمانی است و در ترمیم سلول های عصبی، درمان افسردگی و بیماری های قلبی مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با خاویار آسترا دریایی

آشنایی با خاویار آسترا دریایی دو نوع تاس ماهی در دریای خزر وجود دارد که یکی ایرانی و دیگری روسی است. خاویار آسترا دریایی برگرفته شده از نوع ایرانی از طعم و کیفیت بهتری برخوردار است. باوجود شباهت های بسیار میان تاس ماهی ایرانی و روسی، متخصصان و کارشناسان حوزه تولید خاویار به راحتی می توانند این دو را از یکدیگر تشخیص دهند.
جثه تاس ماهی ایرانی بزرگ تر از نوع روسی و تیره تر است. برخی از تاس ماهی های ایرانی نقطه های سفیدی بر روی بدنشان دارند. تاس ماهی ایرانی تا 2 متر رشد می کند و بین 12 تا 14 سالگی به یک ماهی بالغ تبدیل می شود. وزن تاس ماهی ایرانی بین 60 تا 130 کیلوگرم متفاوت است. تمامی تفاوت های ذکر شده موجب می شود خاویار مرغوب تری از نوع ایرانی برداشت شود.
خاویار مرغوب دریایی خواص درمانی متعددی دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش و درمان بیماری های مربوط به آن
  • کمک به درمان و بهبود بیماران سرطان
  • تسکین دهنده انواع درد
  • کاهش کلسترول بد خون
  • پیشگیری از وقوع بیماری های قلبی و عروقی

خرید انواع خاویار آسترا گرمی

خرید انواع خاویار آسترا گرمی هنگام خرید انواع خاویار آسترا گرمی به اندازه، رنگ و یکنواختی محصول دقت کنید. استاندارد و سالم بودن دانه های خاویار از اهمیت ویژه ای برخوردار است بویژه آنکه در برخی دستورهای آشپزی خاویار به شکل خام و فقط همراه با طعم دهنده ها سرو می شود و اگر خاویار سالم نباشد می تواند موجب بروز بیماری شود.
خاویار آسترا از دو نوع دیگر بلوگا و سوروگا ارزان تر است و طیف گسترده تری از مشتریان قادر به خرید آن هستند. صادرات گسترده این محصول توسط تولیدکنندگان عمده در ایران موجب شده تا 90 درصد خاویار بازارهای جهانی از دریای خزر استخراج شود.
خرید عمده خاویار مزایای زیادی برای مشتریان به همراه دارد که صرفه جویی در وقت، حذف واسطه ها، بهره مندی از مشاوره کارشناسان و پرداخت قیمت کمتر نسبت به بازار خرده فروشی، نمونه ای از آن است.
خاویار آسترا در بسته بندی های 30 تا 500 کرمی به فروش می رسد. درصورتیکه مشتری سفارش بسته بندی با وزن های مختلفی داشته باشد، تولیدکننده قادر است بسته بندی در وزن های دیگری را نیز ارائه دهد.
خاویار ایرانی به بسیاری از کشورها بویژه کشوهای اروپایی صادر می شود. در ایران 5 گونه مختلف خاویار وجود دارد که همگی آنها علاقه مندان زیادی خارج از مرزها دارد. آلمان، فرانسه، بلژیک و انگلیس مشتریان اصلی خاویار ایرانی در اروپا و ترکیه و پاکستان مشتریان آسیایی خاویار ایرانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما