عرضه مستقیم خاویار صورتی پرورشی

شرکت مهر خاویار که در زمینه فروش و صادرات محصولات و صیدهای دریایی فعالیت گسترده ای داشته، عرضه مستقیم خاویار صورتی پرورشی را نیز به پرونده کاری خود افزوده است، لذا جهت تهیه این غذای مفید و لذیذ، ماده اولیه آن را از ما تهیه کنید تا این محصول ماهی را به صورت کاملا تازه و بهداشتی و با به صرفه ترین روش به دست شما برسانیم.

عرضه مستقیم خاویار صورتی پرورشی

5 ویژگی مهم خاویار صورتی تازه

5 ویژگی مهم خاویار صورتی تازه خاویار به معنی تخم بارور نشده است. خاویار صورتی این روزها به دلیل قیمت بالای خاویار سیاه در بین مردم مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول بسیار مفید علاوه بر اینکه به عنوان ماده غذایی لذیذ مورد استفاده قرار می گیرد، در تولید لوازم آرایشی و دارویی نیز کاربرد های فراوان دارد.

این محصول از شکم ماهی قزل آلای ماده استخراج می شود. در شکم ماهی قزل الای صورتی ماده ، که در آستانه تخم گذاری صید می شود تخم های صورتی رنگی وجود دارد که پس از صید با فشردن شکم ماهی از مقعد آن خارج می شود.

این تخم ها همان خاویار صورتی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. برای تشخیص تازه بودن خاویار به پنج ویژگی زیر اشاره می کنیم:

  • خاویار تازه و بالغ و مرغوب رنگ نارنجی یکنواختی دارد
  • خاویار صورتی تازه، دانه های کاملا جدا از هم و سفت و شفاف و کروی شکل سالمی دارد.
  • خاویار تازه و سالم باید فاقد لکه های خون و کبودی باشد
  • این محصول ماهی درصورت تازه بودن رایحه ای دلپذیر از خود متصاعد می کند.
  • خاویار با کیفیت خوب و تازه کمی مزه نمکی داشته که هنگام خوردن در دهان حالت کری لغزنده دارد و با جویده شدن رایحه خوشی از خود آزاد می کند.

خاویار ماده غذایی بسیار مفید و مغذی می باشد برخی از خواص این ماده غذایی به این شرح است:

  • خاویار صورتی حاوی ویتامین های گروه A, B, C, D, E می باشد.
  • خاویار صورتی دارای مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم ، فسفر و سدیم می باشد.
  • خاویار دارای امگا 3، امگا 6 و امگا 9 می باشد که برای افراد دارای فشار خون بالا مفید بوده و مصرف آن درر سلامتی پوست بسیار موثر است.
  • خاویار دارای پروتئین قابل هضم بوده و باعث افزایش متابولیسم شده و سطح کلسترول خون را پایین می آورد.
  • مصرف خاویار باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • خوردن خاویار به تقویت حافظه کمک بسزایی می کند.
  • استفاده از خاویار در رژیم غذایی باعث تقویت و بهبود بینایی می شود.
  • خاویار بر بهبود گردش خون نیز بسیار موثر بوده و باعث بهبود کشش رگ های خونی می شود.
  • علت صورتی یا قرمز بودن خاویار قزل آلا وجود کاروتن موجود در این تخم ها می باشد که مصرف همین کاروتن سبب افزایش مقاومت بدن در برابر اشعه فرابنفش خورشید می شود.

با توجه به خواصی که بر شمردیم و با علم به این موضوع که خاویار صورتی بسیار مقرون به صرفه تر از خاویار سیاه است، مصرف آن برای هر فردی می تواند بسیار مفید بوده و مواد غذایی بیشماری را به بدن او منتقل کند و جالب توجه آن است که بدانید خاویار سیاه و قرمز بالاترین میزان کالری و پروتئین را نسبت به نمونه های مشابه خود دارند.

آشنایی با خاویار صورتی پرورشی

آشنایی با خاویار صورتی پرورشی از آنجایی که خاویار وحشی به میزان کمی در بازار وجود داشته و از ماهی مولد ماده تهیه و استخراج می شود، در واقع برای تهیه آن بایستی ماهی تولید مثل کننده کشته شده و از چرخه تولید ماهی خارج شود، به همین دلیل مقدار این ماده بسیا کم بوده و بسیار گران قیمت می باشد.

علاوه بر آن به دلیل صید بیش از حد ماهیان خاویاری در دنیا، صید این ماهی به دلیل خطر اتقراض آن غیر قانونی شناخته شد. به همین منظور امروزه با بکارگیری شیوه های نوین، ماهی های دارای خاویار را به صورت پرورشی تولید می کنند تا این ماده غذایی ارزشمند همچنان بتواند زینت بخش سفره های مردم باشد.

خاویار صورتی پرورشی از لحاظ رنگ و طعم و خواص هیچ تمایزی با نوع وحشی آن نداشته و با همان کیفیت قابل استفاده می باشد.

تولید کنندگان خاویار صورتی پرورشی

تولید کنندگان خاویار صورتی پرورشی با توجه به مطالب عنوان شده، چنانچه به دنبال خرید خاویار صورتی پرورشی هستید و می خواهید از سلامتی و کیفیت آن اطمینان داشته باشید بایستی ارتباطی مستقیم با واحد تولید خاویار صورتی برقرار کنید تا علاوه بر تهیه خاویار تازه و سالم، از کیفیت و اصل بودن آن نیز بتوانید اطمینان خاطر حاصل کنید.

شرکت مهر خاویار با داشتن دانش کافی و به روز در مورد پرورش خاویار صورتی و فعال در زمینه تولید و توزیع محصولات دریایی، این اطمینان را به شما می دهد که خاویار صورتی پرورشی اصل و با کیفیت را به سرعت و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما