عرضه کننده خاویار آسترا طلایی

در حال حاضر خاویار آسترا، یکی از انواع خاویارهای مرغوب و صادراتی کشور محسوب می شود که به دلیل کیفیت بالا و نیز رنگ روشن و شفاف متمایل به زرد به خاویار آسترا طلایی معروف شده که عرضه کننده این محصول سعی می کند تا با عرضه مستقیم و بدون واسطه آن را با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در انواع بسته بندی های متنوع و برندهای مختلف به مشتریان خود ارائه دهد که عرضه به این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و دارای طرفداران زیادی می باشد.

عرضه کننده خاویار آسترا طلایی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار آسترا طلایی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار آسترا طلایی

امروزه خاویار آسترا طلایی، از گونه های متنوع و متفاوت خاویار است که از تاس ماهی با کیفیت مطلوب تولید و با قیمت مناسب در بسته بندی های متنوع به طور کاملا ارگانیک، بهداشتی و استاندارد توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

شایان ذکر است این گونه از خاویار، از انواع خاویارهای اصیل ایرانی است که دارای خواص منحصر به فرد و نیز سرشار از خواص آنتی اکسیدانی فراوان و همچنین غنی از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، چربی ها و املاح معدنی بسیار مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، مس، آهن، سرب و غیره میب اشد که از ارزش غذایی و درمانی زیادی در نوع خود برخوردار بوده و توانسته به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نماید.

همچنین این محصول غذایی با ارزش به دلیل سه عامل مهم کیفیت بالا، نوع دانه های درشت و مرغوب و نیز برندها و بسته بندی های متنوع توانسته خود را در زمره بهترین محصولات صادراتی کشور قرار دهد که از لحاظ رونق تولیدی و اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت بوده و نیز سالانه با میزان تقاضای مشتریان زیادی از آن سوی مرزها روبرو می باشد.

نکات مهم در انتخاب خاویار آسترا پاستوریزه

نکات مهم در انتخاب خاویار آسترا پاستوریزه

خاویار آسترا دریایی، از جمله انواع خاویارهایی است که در دریای خزر از تاس ماهی با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی می گردد که دوستداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

برای تهیه خاویار آسترا پاستوریزه، بعد از عملیات فرایند تولید و همچنین بعد از بسته بندی، با استفاده از روش حرارتی آن را پاستوریزه می کنند که از میزان نمک کمتری برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که از نکات مهم در انتخاب خاویار آسترا پاستوریزه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تولید آن از تاس ماهی باشد.
  2. دارای طعم و مزه واقعی خود باشد.
  3. از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد.
  4. دانه های آن از رنگ شفاف و روشن برخوردار باشد.
  5. بسته بندی آن دارای وزن، سایز و اندازه مناسب باشد.
  6. دارای دانه های زرد رنگ و درشت و چسبیده به هم نباشد.
  7. بسته بندی های آن دارای نشان سیب سبز سلامت باشد.
  8. از شرکت های تولیدی معتبر دارای مجوزهای لازم بهداشتی و برندهای معروف تهیه شود.
  9. هنگام انتخاب محصول باید به نشان استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن بسته بندی آن توجه شود.

بنابراین با توجه به مواردی که ذکر شد مشتریان می توانند محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم از طریق مراکز مختلفی در کشور خریداری و مورد مصرف قرار دهند که از اهمیت زیادی در سلامت بدن آن ها برخوردار می باشد.

تولید کنندگان خاویار آسترا طلایی دریایی

تولید کنندگان خاویار آسترا طلایی دریایی

امروزه تولید کنندگان خاویار آسترا طلایی، سعی می کنند تا از انواع ماهی های دریای خزر مانند: شاه ماهی، تاس ماهی، فیل ماهی، ماهی اوزون برون و غیره انواع خاویار را با درصد بالای کیفیت تولید نمایند که تولید خاویار آسترا، مطابق با دانش روز و نیز استانداردهای بین المللی خاص و کاملا ارگانیک و بهداشتی بوده که در تضمین سلامت انسان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که تولید کنندگان محصول با استفاده از دانش روز و استفاده از متخصصین با تجربه و ماهر و نیز نیروی انسانی فعال در این زمینه توانسته بهترین نوع خاویار دنیا را تولید و روانه بازارهای هدف نمایند که از اهمیت صادراتی و اقتصادی زیادی برای کشور برخوردار می باشد.

2

  1. سلام خسته نباشید خیلی عالی میشه اگر قیمت این محصولاتو داخل سایت قرار بدید تا راحت تر خرید کنیم

    • سلام خانم سروری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما