عرضه کننده خاویار تاسماهی دریایی

شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح بازار وجود دارد که به عنوان عرضه کننده خاویار تاسماهی دریایی در سطح وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند. این واحد ها خاویار تاسماهی را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بین بازار کلیه استان ها عرضه و پخش می کنند. هم چنین این عرضه کننده به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و عرضه مطلوب و مناسب خاویار ها در سطح بازار از اعتبار و محبوبیت خاصی برخوردار شده است.

عرضه کننده خاویار تاسماهی دریایی

خاویار تاسماهی دریایی چه مشخصاتی دارد؟

خاویار تاسماهی دریایی چه مشخصاتی دارد؟ خاویار تاسماهی دریایی یکی از انواع خاویار مهم و ارزش مند دریای خزر می باشد که از ماهیان تاسماهی به دست می آید. این نوع خاویار فوق العاده مهم و پر خاصیت است از این رو به آن مروارید سیاه نیز می گویند. این نوع خاویار از نظر طعم و مزه در رده بسیار بالایی قرار می گیرد زیرا جزء خوش طعم ترین خاویار ها رده بندی می شود از این رو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر موارد فوق از دیگر مشخصات این خاویار ها می توان به شکل ظاهری آن اشاره کرد که از دانه های هم اندازه و یک سانی برخوردار است به گونه ای که این توازن شکل و اندازه، به خوبی با چشم قابل مشاهده می باشد.

دانه های این خاویار به دلیل ساختار و ویژگی های خاصی که دارد به همدیگر نمی چسبد بلکه بر روی هم می لغزند از این رو می تواند در داخل یک بسته بندی، حالت اولیه خود را حفظ نماید به عبارتی کیفیت اولیه خود را داشته باشد. این مزیت جزء مهم ترین مشخصات خاویار تاسماهی به حساب می آید

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار تاسماهی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار تاسماهی در فرآیند تولید خاویار تاسماهی ابتدا ماهیان را بر اساس نوع و اندازه از همدیگر جدا می کنند و در استخر های مجزا از هم قرار می دهند. سپس متخصصان کلیه شرایط لازم جهت نگهداری و پرورش این ماهیان اعم از میزان اکسیژن، دمای مناسب، تغذیه کافی و … را برای رشد ماهیان فراهم می کنند.

در مرحله بعد با گذشت چند سالی ماهیان نیز امکان این را دارند که از نظر جنسیت از هم متمایز شوند و در استخر های جداگانه نگهداری شوند. سپس یه گونه چیپست هایی برای ماهیان در نظر گرفته می شود که حاوی اطلاعات در مورد سلامتی ماهیان می باشد.

در این مرحله با توجه به سن و نوع ماهی، غذا هایی برا آنان در نظر گرفته می شود که با توجه به سونو گرافی های مربوط به ماهی ها به انان داده می شود تا ماهیان به خوبی تغذیه کنند و از رشد مطلوب برخوردار شوند. سپس در دوره پایانی بلوغ آن ها، تا یک مدت زمان معینی به ان ها غذا داده نمی شود تا چربی هایی که در اطراف خاویار وجود دارد، از بین رود.

آن گاه دوباره اقدامات لازم جهت رشد ماهیان و خاویار چک و بررسی می شود. سپس در مرحله پایانی و در زمان معینی که خاویار ها از رشد مطلوبی بهره مند شدند، خاویار ها جدا می شوند و به استخر های مجزا انتقال داده می شوند تا عملیات فرآوری انجام شود.

خرید بدون واسطه خاویار تاسماهی دریایی

خرید بدون واسطه خاویار تاسماهی دریایی خرید خاویار تاسماهی دریایی را می توان از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی به صورت مستقیم و غیر حضوری در سراسر کشور انجام داد به نحوی که در این روش خرید دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشتری نیست بلکه فقط مشتری با دادن سفارش خاویار مورد نظر و در نهایت واریز وجه آن می تواند محصول خریداری شده مورد نظر را در بهترین کیفیت و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرد.

خرید بدون واسطه خاویار تاسماهی از قیمت مناسب و ارزان تری برخوردار است زیرا در این روش نقش واسطه ها حذف می گردد و محصولات به طور مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد از این رو بسیاری از هزینه های اضافی در این ما بین شکل نمی گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما