عرضه کننده خاویار رنگی پرورشی

عرضه خاویار رنگی با بهترین کیفیت و طعم مطبوع با صید ماهی های خاویاری از دریای خزر استخراج شده و ارائه می شود، همچنین پرورش ماهی های خاویاری در استخر های پرورشی بزرگ در کشور ما صورت می گیرد و صادرات این محصول در ایران جایگاه ویژه‌ای دارد.

از مهمترین نکات در تولید خاویار رنگی توجه به رنگ و اندازه ی دانه های خاویار است، خاویار با توجه به نوع ماهی های خاویاری دارای تنوع بسیار می باشد، خاویار طلایی، سیاه، قرمز و دیگر رنگ بندی های خاویار در بسته بندی های شیک و زیبا و اندازه های کوچک و بزرگ تولید و توزیع می شود.

عرضه کننده خاویار رنگی پرورشی

خاویار الماس طلایی چه مشخصاتی دارد؟

خاویار الماس طلایی چه مشخصاتی دارد؟ صادرات انواع خاویار الماس طلایی از بهترین و باکیفیت ترین نوع خاویار در ایران می باشد، رونق فراوانی دارد، این خاویار که دارای خواص زیادی بوده و غنی از پروتئین و مواد معدنی است در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

پخش انواع خاویار رنگی با کیفیت عالی و درجه یک و در بسته بندی های متنوع از طریق سایت حاضر امکان پذیر گردیده است، این محصول که دارای خواص بی نظیر و ارزش غذایی بالایی می باشد در ایران تولید و از انواع ماهی های خاویاری استخراج می شود.

صادرات این محصول به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی سودآوری ارزی بالایی برای اقتصاد کشورمان داشته است، این خاویار که از با کیفیت ترین انواع خاویار می باشد، از تاس ماهی استخراج می گردد که از ماهی های خاویاری بسیار محبوب در دریای خزر است.

برای انتخاب درست باید به کیفیت دانه‌ها توجه کنیم، یکدست بودن و ظاهر هماهنگ دانه ها و یک اندازه بودن آن ها نشان دهنده ی درجه کیفی این محصول است، باید توجه داشته باشیم که دانه ها دارای ظاهری قابل تشخیص بوده و زیاد له شده یا سفت نباشند، غشای روی دانه ها باید مشخص باشد.

داشتن عطر مطبوع مدیترانه‌ای و طعم لذیذ خاویار بسیار مهم است، خاویار یک غذای کامل بوده که به عنوان یک پیش غذای اشتهاآور سرو می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد، این محصول گرانقیمت که از بهترین غذاهای دریایی بوده دارای ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

شفاف بودن و کدر نبودن دانه های خاویار بسیار مهم است، برای بسته بندی خاویار و درجه بندی کیفی آن به اندازه ی دانه ها و یکدست بودن آن توجه ویژه‌ای می شود و بنابر سایز و رنگ و نوع ماهی خاویاری دانه ها را درجه بندی و بسته بندی می کنند.

مزیت های قابل توجه خاویار پرورشی

مزیت های قابل توجه خاویار پرورشی از مشخصات و خصوصیات ویژه خاویار پرورشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: خاویار آسترا یا خاویار طلایی دارای طعمی شبیه به گردوی تازه بوده و طیف رنگی آن از خاکستری تا زیتونی روشن متغیر است.

این محصول که در واقع همان تخم بارور نشده ی ماهی خاویار است دارای کیفیت مطلوبی بوده و اندازه ی دانه ها متوسط و طعم آن بی نظیر می باشد.

این خاویار دارای شفافیت زیادی بوده و کدر نمی باشد، خاویار آسترا دریایی بهترین خاویار برای استفاده در مجالس است زیرا طعم آن به گونه ای بوده که به مزاق همه خوشایند است و غالب افراد طعم آن را دوست دارند.

این محصول دانه‌هایی جدا از هم داشته و غشای آن قابل تشخیص است و حالت له یا خیلی سفت ندارد، مقدار پروتئین موجود در آن بسیار بالا می باشد و به سرعت جذب می شود، این محصول برای تمام سنین توصیه می شود و هیچ ممانعتی برای مصرف آن وجود ندارد.

تاس ماهی های خاویاری ایران بسیار درشت هستند و به همین خاطر انواع خاویار آسترا که از این ماهی استخراج می شود دارای کیفیت مطلوب و اندازه ی مناسبی هستند، همچنین خاویار آسترا به خاطر شرایط مطلوب تولید و استخراج یکی از پرطرفدارترین مدلهای خاویار در ایران است.

طعم این محصول در دهان شبیه به گردو بوده و این مسئله باعث شده یکی از لذیذترین و خوشمزه ترین انواع خاویار باشد، فراموش نکنید که برای خوردن این محصول بهترین زمان مصرف بین سه تا پنج روز پس از باز کردن درب آن است.

تولید کننده انواع خاویار رنگی

تولید کننده انواع خاویار رنگی خرید خاویار آسترا به صورت مستقیم از طریق سایت حاضر سبب گردیده که با کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان این محصول با توجه به کیفیت بالای آن با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر خاویار های موجود در بازار عرضه شود.

شما با حضور در سایت ما و مطالعه خصوصیات این محصول میتوانید به صورت مستقیم این محصول را خریداری کنید و در اولین فرصت آن را دریافت کنید، کارشناسان مجرب ما برای فروش این محصول به شما مشاوره می دهند و کمک می کنند بتوانید بهترین نوع خاویار را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما