عرضه کننده خاویار سوروگا کیلویی

خاویار از غذاهای پر انرژی و خوشمزه ای است که تنها با خوردن چند گرم ناچیز می توانید انرژی زیادی را ذخیره کنید به همین سبب قیمت بالایی دارد. یکی از بهترین نوع آن خاویار سوروگا است که به عنوان خاویار کیلویی نیز به فروش می رسد. عرضه کننده خاویار سوروگا کیلویی بهترین نوع این محصول را به صورت فله ای در طعمی عالی و تازه در کشور به فروش می رساند.

عرضه کننده خاویار سوروگا کیلویی

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سوروگا

اطلاعاتی مختصر در مورد خاویار سوروگا اگر بخواهیم اطلاعات مختصری در مورد خاویار سوروگا بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره ای بی اندازیم.

  • این خاویار از ماه های ازون برون گرفته می شود که دارای تخم های خیلی ریزی می باشد که برخلاف خاویار آسترا که دانه های درشتی را دارند.
  • این خاویار تا به مرحله خاویار گیری برسد هفت سال طول می کشد و می توان آن را به صورت خاویار پرورشی در یک محیطی امن و راحت پرورش داد.
  • یکی از مسایل مهمی که باید بیان نمود طعم عالی و تازه آن است اگر این خاویار بوی تند، ترشیدگی و طعم تلخی داشته باشد بدون شک کهنه و فاسد شده است.
  • خاویار سوروگا در رنگ های قهوه ای تیره یا سیاه نیز وجود دارد که نشان دهنده اصل بودن این خاویار می باشد گرچه تمامی ماهیان خاویاری در نوبه خوب عالی هستند.
  • خاویار دارای میزان زیادی امگا ۳ است همانطور که خوردن ماهی برای افراد فشار خونی، دیابتی و چربی بالا توصیه می شود خوردن خاویار نیز اهمیت بالایی دارد.
  • در نظر داشته باشید که تمر دوست دارید فرزندانی باهوش و ذکاوت به دنیا بیاورید حتما با خوردن خاویار این آرزو را تحقق بخشید.
  • این نوع خاویار از محصولات دریایی به شمار می رود در دریای خزر به میزان زیادی تولید و صید می شود که باعث شده نود و دو درصد از این تولیدات برای صادرات محصول در نظر گرفته شود.

مراکز پخش مستقیم خاویار سوروگا کیلویی

مراکز پخش مستقیم خاویار سوروگا کیلویی ایران یکی از بززگترین‌تولیدکنندگان خاویار سوروگا در دنیا است و برترین نوع این محصول را به صورت کیلویی در کشورهای مختلف پخش می‌کند. پخش‌خاویار سوروگا با کیفیت و مرغوبیت بالایی انجام می شود و علاقه مندان به این‌محصول می‌توانند این خاویار را به صورت عمده با قیمت مقطوع خریداری کنند.

مراکز پخش خاویار سوروگا به صورت مستقیم ‌و بدون ‌واسطه این خوراکی را به شهرهای مختلف ایران ارسال می‌کنند. اگر قصد خرید از این‌ مرکز را دارید همین حالا از طریق این‌ سایت اقدام ‌کرده و برترین خاویار دنیا را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در صورت عدم‌ رضایت از کیفیت می توانید آن را عودت داده و مبلغ دریافتی خود را پس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما