فروشنده انواع خاویار خلیج فارس ایران

خلیج فارس، شامل انواع ماهیان خاویاری است که باعث رونق اقتصادی کشور ایران میشود. بهترین انواع خاویار، با کیفیتهایی عالی و ارگانیک را میتوان از ماهیان خاویاری خلیج فارس تهیه نمود.

فروشنده ی انواع خاویار خلیج فارس، این محصول ارگانیک را به شکل مستقیم و یا بصورت آنلاین، از طریق سایتهای فروشگاههای معتبر و بزرگ، و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار میدهند.

قیمت خاویار خلیج فارس ایران، ثابت نبوده و هر چند ساعت بروز میشود، لذا متقاضیان جهت خرید آن، باید از آخرین قیمت این محصول مطلع شده و آنگاه اقدام به خرید کنند.

فروشنده انواع خاویار خلیج فارس ایران

ویژگی های مهم خاویار سالمون طلایی

ویژگی های مهم خاویار سالمون طلایی

خاویار طلایی، یا همان خاویار آسترا، امروزه بسیار کمیاب بوده و در عین حال به دلیل اسم و رسم و طعم خاصی که دارد، بسیار پرطرفدار است.

طعم خاویار سالمون طلایی، بسیار لذیذ و خوشمزه بوده و چیزی شبیه به مزه ی گردوی تازه است. رنگ خاویار آسترا، زرد طلایی تا قهوه ای متمایل به تیره است و تولید آن چیزی بین ۸ تا ۱۰ سال زمان میبرد. رنگ قهوه ای روشن این خاویار، همان خاویار طلایی است که بسیار کمیاب است و به ندرت میتوان آن را یافت.

تولید خاویار سالمون طلایی، در محیطهای مختلف انجام میشود و اگر شرایط لازم برای تولید آن کاملا مهیا باشد، خاویار تولید شده، طعم و مزه ی عالی خواهد داشت.

این نوع خاویار، طعم و مزه ی بسیار خوبی دارد و سرشار از مواد مغذی مختلف بدده و مصرف آن، در پیشگیری از انواع سرطانهای مختلف، موثر است.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

خاویار، این ماده غذایی مقویی و سرشار از مواد غذایی، از ماهی ماده ازون برون تهیه میشود. رنگ آن از طلایی، قهوه ای، و یا خاکستری به مشکی متغیر است. دانه های خاویار از لحاظ اندازه، درشت، ریز، و یا بسیار ریز، میباشند. که دانه های بسیار ریز آن، نارس هستند.

مراحل تولید خاویار و بسته بندی آن، در چندین پروسه صورت میگیرد:

▪︎در مرحله اول، شكم ماهی را شکافته و تخمدان آن را برای تهیه خاویار، در می آورند برای این منظور، ماهی صید شده را به اطاق خاویار سازی برده و ماهی را کاملا شستشو می‌دهند.

▪︎در مرحله بعد، شكم ماهی را مطابق اصولی خاص شکافته و خاویار آنرا با دقت کامل، بیرون می‌آورند و درون ظرفی مخصوص میریزند. نکته قابل توجه در اینجاست که شکافتن ماهی باید در حدود سه الی چهار سانتی متری ناحیه مقعد انجام شود و دیگر اینکه چاقو فقط باید سطح پوست شکم را شکاف دهد.

▪︎ مرحله سوم، مرحله ی غربال کردن خاویار است. در این مرحله، در اطاق خاویار سازی، تخم هر ماهی را به شکلی کاملا مجزا، روی الک نخی، مالش میدهند. به این طریق، دانه های اشپل، از تخمدان جدا شده و وارد ظرف دیگری میشوند.

▪︎ در مرحله چهارم، خاویار الك شده را با آب سرد، کاملا شستشو میدهند بگونه ای که، لخته های خون و چربی كاملاً از دانه های خاویار جدا شوند.

▪︎و در مرحله ی پایانی، به خاویار الک شده به مدت ۱۵ دقیقه نمک میزنند. نمک زدن خاویار باید بگونه ای باشد تا کاملا نمک، جذب دانه های خاویار شود. در این مرحله خاویار آماده ی بسته بندی است.

پخش خاویار خلیج فارس ایران به صورت مستقیم

پخش خاویار خلیج فارس ایران به صورت مستقیم

خاویار خلیج فارس، محصول غذایی با کیفیتی است که باعث رونق اقتصاد کشور ایران است و میتوان آنرا در نمایندگیهای معتبر ایرانی پیدا نمود.

جهت خرید این محصول، با بهترین قیمت، و نیز کیفیتی بسیار عالی و کاملا ارگانیک، نه تنها میتوان به فروشگاههای بزرگ و معتبر مراجعه کرد، بلکه از طریق سایتهای اینترنتی مربوط به فروش این محصول نیز میتوان اقدام نمود.

مراکز پخش خاویار خلیج فارس، نهایت سعی و تلاش خود را در جهت همکاری با مشتریان در سراسر کشور مینمایند. این مراکز، شرایطی را برای خریداران فراهم نموده اند بگونه ای که آنها بتوانند خاویار خلیج فارس را به شکلی مستقیم و بدون واسطه، با کیفیتی سالم و بسیار عالی تهیه کنند.

1

  1. من از این مجموعه خرید کردم و از خریدم راضی هستم. ممنون از محصولات باکیفیتی که ارائه می دهید و خدمات خوبی که دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما