فروشنده انواع خاویار سفید کیلویی

خاویار،یکی از گران ترین مواد خوراکی جهان است که به دلیل خواص بسیار بالا و گران بها بودن ،خوارکی ای لوکس به حساب آمده و همواره مورد توجه قشر ثروتمند جوامع بوده است.

شاید برایتان جالب باشد که نیم بیشتر جمعیت ایران تا کنون خاویار نخورده اند و این در حالی است که حدود 90 درصد خاویار جهان را دریای خزر تامیین می کند. خاویار کیلویی، به بیشتر کشور های جهان صادر می شود و جزو مرغوب ترین خاویار های جهان است. ماهی های خاویاری موجود در دریای خزر عبارت اند از:فیل ماهی،ماهی شیپ،ماهی اوزون برون،ماهی خاویاری گلد یا ماهی خاویاری ایران.

فروشنده انواع خاویار سفید کیلویی

ویژگی های مهم خاویار سفید دریایی

ویژگی های مهم خاویار سفید دریایی خاویار سالمون خوراک خوشمزه ای است که با اب میوه های طبیعی و در رنگ های متفاوت درست میشود و بدلیل خواص و ارزش غذایی که دارد خوراکی خوبی برای کودکان نیز میباشد.

یکی از فواید ان برای کودکان اشتها اور بودن ان است که این برای کودکانی که تغذیه مناسبی ندارند میتواند گزینه ی خوبی باشد همچنین باعث افزایش سیستم ایمنی بدن کودک و مقاوم شدن ان در برابر بیماری های مختلف میشود خاویار ژله ای، نوعی دسر مقوی، خوشمزه و پر مزیت است.

یکی از بهترین مزایای این دسر خوشمزه وجود ویتامین کا فراوان در ان است که برای بیماری هایی نظیر کبد چرب ،سوزش معده و سایر مشکلات معدوی بسیار مفید است این نوع خاویار به دلیل داشتن عناصر مغذی سلامت کبد و معده شما را تضمین میکند مزیت دیگر ان این است که در پیشگیری از بیماری های ملاسما و صدفک نقش موثری دارد زیرا این بیماری ها به دلیل کمبود ویتامین ای ایجاد میشوند و خاویار ژله ای سرشار از ویتامین ای است یکی دیگر از مشکلاتی که امروزه زیاد دیده میشود

مشکل سوء هاضمه است که خوردن این خاویار میتواند به رفع این مشکل کمک زیادی بکند شما میتوانید با خوردن این خوراکی با خستگی و کسالت خود خداحافظی کنید چراکه خوردن این ماده غذایی باعث افزایش خون رسانی به مغز شده و انرژی شما را افزایش میدهد پس این خوراکی خوشمزه و پر فایده را از دست ندهید و برای یکبار هم که شده ان را امتحان کنید هر چند که قیمت بالایی دارد. تولید خاویار سفید در این مجموعه امکان پذیر است.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سفید

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار سفید خواص خاویار سفید دریایی بسیار زیاد می باشند، عده ای این خواص ها که درمان به روش طبیعی می باشند و نیازی به قرص ها و داروهای عوارض دار نمی باشند، طبق نظریه دکترها و پزشکان می باشد. برای مثال در دوران بارداری برای خانم ها نقش بسیار مهمی دارد که از شیش ماهگی تا نه ماهگی با خوردن محصولات خاویار می توانید تاثیرات معجزه آسا ی این محصولات را در سلامتی کامل جنین مشاهده نمایید.

علاوه بر کیفیتی که دارد خواص های بسیار زیادی را نیز به همراه خود دارد. کی از محصولات صادراتی است که منبع پر در آمد برای کشورمان محسوب می شود، همین تخم ماهیان خاویاری با ارزش دریای خزر ما می باشد. مصرف خاویار در پیشگیری از ابتلا به بیماری های غیر قابل پیشبینی بسیار تاثیر گذار است. فواید ها و ارزش غذایی خاویار سفید ایرانی در مقایسه با خاویارهای جهان بسیار بالا تر می باشد.

خواص خاویار سفید یکی از عمده مواردی است که در دوران بارداری به آن اشاره شده است. این ماده مغذی می‌تواند در دوران بارداری سلامت نوزاد و همچنین مادر را در دوران بعد از زایمان تضمین کند. خاویار سفید در فراموشی، پیشگیری از سرماخوردگی، پیشگیری از سرطان و…. نیز خاصیت های مفیدی دارد. خاویار سفید پروتئین فراوانی دارد و همچنین به منبع آهن و کلسیم معروف است از این رو برای درمان کم خونی ها و درد های ناشی از آن بسیار مفید می باشد.

همچنین مقدار بالای کلسیم آن باعت شده که بتواند در درمان و کاهش‌ پوکی استخوان مهم باشد و همچنین استحکام استخوان ها و دندان ها را بالا ببرد و از خرابی دندان ها جلوگیری نماید. این نوع خاویار نیز منیزیم بالایی دارد و به همین سبب می تواند از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند و آن ها را کاهش دهد.

ما نیز برای افرادی ک از بیماری های قلبی و عروقی و نظیر آن رنج می برند این نوع خاویار مغذی را پیشنهاد میکنیم. همچنین چه بسا بهتر است ک افراد سالم هم از خاویار سفید استفاده کند تا از بیماری ها دور بمانند. و در سلامت باشند.

مزیت های قابل توجه خاویار سالمون

مزیت های قابل توجه خاویار سالمون خاویار سفید دریایی ،که به نام های امپریال،سه صفر،رویال و الماس شناخته میشود؛از فیل ماهی به دست می آید و دانه های درشت و تیره رنگ دارد. فیل ماهی از بهرتین گونه های ماهی خاویاری است .این ماهی که حدود هشتاد سال عمر میکند وزنی بالغ بر یک تن دارد.به این ماهی به دلیل قدمت چند صد ملیون ساله ای که دارد،فسیل زنده خاویاری نیز میگویند.

اگر دانه های خاویار این ماهی بیشتر از سه میلیمتر باشد به آن رویال یا امپریال،و اگر کمتر از 3 میلیمتر باشد به آن بلوگا گفته می شود؛البته این تقسیم بندی تنها از نظر اندازه است و روی کیفیت خاویار تاثیر زیادی ندارد.

این خاویار به دلیل داشتن عطر و طعم مناسب تر نسبت به بقیه خاویار ها، یکی از پر طرفدار ترین و گران ترین نوع خاویار در جهان به حساب می آید. از نظر ظاهری این دانه های این خاویار شفاف بوده و دارای طیف ها مختلفی از رنگ خاکستری می باشد.

قطر این خاویار همان طور که گفتم بیشتر از 3 میلیمتر است و به این دلیل که بو و طعم بهتری دارد و افراد میل بیشتری به خرید این مدل خاویار نشان می دهند،قیمت بالا تری نسبت به بقیه خاویار ها دارد؛الته کمیاب بودن این نوع خاویار هم در این گران بودن بی تاثیر نیست.

راه های خرید خاویار سفید کیلویی

راه های خرید خاویار سفید کیلویی خاویار دریای خزر از جمله غذاها دلچسب و لذیذ میباشد. این خوراکی قیمت بسیار بالایی دارد به طوری که گران ترین نوع ان که ماهی خاویار بلوگا است حدود ده میلیون تومان است که این قیمت بسیار گران است

البته خاویار های ارزان تری نیز وجود دارند که با قیمت کمتری به فروش میرسند این قیمت در داخل ایران به فروش میرسد ولی برای صادرات قیمت بسیار بیشتری برای ان در نظر گرفته میشود بعد از ماهی خاویار بلوگا خاویار سیاه سوروگا در جایگاه دوم قرار دارد و قیمت ان نیز زیاد است پس از ان خاویار سیاه آسترا،خاویار سیاه بری و خاویار سیاه طلایی و خاویار سیاه فشرده نیز در جایگاه های بعدی قرار میگیرند.

اگر شما هم بودجه کافی برای خرید این ماهیان را ندارید میتوانید خاویار های ارزان را خرید داری کنید رایبد خاویار،کالچر،باهو خاویار،دریا خاویار از خاویار های ارزان قیمت و اقتصادی هستند که میتوانید انها خریداری کنی. خرید خاویار سفید از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما