فروشنده انواع خاویار ژله ای پرورشی ایرانی

خاویار صبحانه ای بسیار مقوی و تقویتی مهم برای همه افراد در جامعه می باشند. خاویارهای اصل دارای خواص های مهمی هستند، برای مثال برای زنانی که باردار هستند خاویار به دلیل اینکه انواع ویتامین های مهم را دارد، می تواند برای مادر در طول ۹ ماهگی بارداری مفید باشد. بهترین زمان برا میل خاویار ۶ ماهگی تا ماه آخر بارداری می باشد که سلامت جنین و خود مادر را تامین می نماید. خواص خاویار ایرانی درمان بیماری ها پیشگیری از ویروس ها درمان کبد های چرب پیشگیری از ابتلا به سرطان و…

برای سال ها ایران در صدر جدول صادرات این محصول گرانبها قرار داشته و خاویار ایران بالاترین رتبه را در کیفیت و تولید این محصول به خود اختصاص داده بود اما رفته رفته بازار خاویار هم به سمت ماهیان پرورشی سوق پیدا کرد و با توقف عرضه خاویار طبیعی، بازار در اختیار خاویار پرورشی قرار گرفت

مهم ترین مواد تشکیل دهنده خاویار ۵/۵۱ درصد آب ۲۸ درصد پروتئین ۱۶ درصدچربی ۵/۱ درصد مواد قندی و ۳ درصد ویتامین ها و….

از جمله ماهیان خاویاری که در تولید خاویار نقش دارند: تاس ماهی ایرانی تاس ماهی روسی اوزون برون فیل ماهی ماهی شیب ماهی استرلیاد ماهی بستر ماهی سیبری است .

این ماده غنی از ویتامین A است که به اصلاح بافت پوست آسیب زده و به جلوگیری از سایش سلول ها کمک می کند و ویتامین E پوست را در عمق بالا می برد تا با شرایط پوست بسیار خشک مقابله کند. ویتامین E نیز برای سیستم گردش خون ارزشمند است و ممکن است به جلوگیری از بیماری پارکینسون کمک کند. این دو ویتامین برای داشتن پوستی جوان، چشمانی سالم، تقویت سیستم ایمنی و خواص ضد سرطانی، ضروری هستند؛ بنابراین، خاویار یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها در طبیعت محسوب می شود.

پتاسیم موجود در خاویار است و برای کاهش فشار خون توصیه می شود، به همین دلیل این خوراکی در بین مبتلایان به فشار خون توصیه می شود.به لطف مقدار بالای روغن امگا 3، بیش از 1000 میلی گرم در خاویار به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند.هم چنین معتقدند که به جلوگیری از بیماری آلزایمر هم کمک می کند.

هموگلوبین جزیی از خون است که به انتقال اکسیژن در بدن کمک می کند. خاویار به افزایش سطح این ماده در جریان خون کمک می کند و در بیمارانی که تحت شیمی درمانی یا تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، توصیه می شود.

چون مقدار زیادی کلسیم دارد، خاویار یک خوراک بزرگ برای استخوان ها است و مصرف آن در دوران بارداری بسیار توصیه می شود زیرا در این مرحله بدن بیش ترین مصرف را مصرف می کند.

خاویار دوست ورزشکاران است: مقدار بالای آهن موجود در خاویار یک غذای عالی برای جلوگیری از کم خونی ناشی از کمبود آهن است. با توجه به مقدار آهن موجود در خاویار، برای افرادی که ورزش های شدید را تمرین می کنند به شدت توصیه می شود

فروشنده انواع خاویار ژله ای پرورشی ایرانی

باکیفیت ترین انواع خاویار پرورشی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار پرورشی کدامند؟ خاویارهای پرورشی به صورت کلی بسیار متفاوت تر از کیفیت های خاویار دریایی هستند. خاویارهایی که به صورت طبیعی در دریا به وجود می آیند و از ماهیان خاویار تهیه شده اند، ما نمی دانیم که برای رشد ماهی خاویاری در دریا از چه چیزهایی استفاده می کند تا میل نمایند، اما خاویار پرورشی را مزارع های تولیدی و نمایندگی های معتبر کیفیت هایشان را تضمین می نمایند.

انواع خاویار پرورشی موجود در دنیا را تنها می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی های معتبر در کشور خریداری نمایید. در ایران نمایندگی ها و مراکز های زیاد خرید و فروش خاویار پرورشی وجود دارد، اما معتبر ترین و با سابقه ترین این برندها در کشور بسیار کم و انگشت شمار هستند. در مجموعه مهر خاویار تمامی گونه های موجود در دریا پهناور و بزرگ خزر را می توانید جست و جو کنید

ویژگی های خاویار ژله ای پرورشی

ویژگی های خاویار ژله ای پرورشی با وجود کمیاب بودن ماهیان خاویاری و همچنین سخت و دشوار بودن صید این ماهیان، پرورش دهندگان تصمیم به پرورش ماهیان خاویار و تولید خاویار در جهان گرفتند. البته هر ساله بیش از سه تن از خاویار ایرانی در جهان به فروش می رسد و کشور ایران توانسته است از نظر پرورش ماهی خاویار موفق باشد و بیش ترین خاویار کل جهان را تأمین نماید

قیمت خاویار در بازار متفاوت بوده و معمولا نوع پرورشی آنها از نوع شیلات ارزان تر می باشند. به همین دلیل وقتی در بازار ایران خاویار پرورشی توزیع می شود، مصرف کننده ها راحت تر آن را مد نظر قرار داده و سفارش خرید می دهند. این نوع خاویار از نظر کیفیت و مرغوبیت در وضعیت مطلوبی بوده و افرادی که آنها را سفارش خرید می دهند، از طعم آنها ابراز رضایت خواهند کرد. علاوه بر بازار داخلی ایران، خاویار پرورشی را می توان به کشورهای مختلف دنیا ارائه داده و صادرات آن را دنبال نمود. به این ترتیب خریداران بهترین نوع آنها را تهیه خواهند کرد.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار پرورشی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار پرورشی مراحل پرورش خاویار ماهیان خاویاری باید فرایند و دوره چندین ساله را طی کنند تا به مرحله برداشت خاویار از آنها منجر گردد. یکی از این مرحله ها که بعد از تقریبا دو سال انجام میگردد مرحله ذیل میباشد :

مرحله تفکیک ماهی نر از ماده میباشد: در این مرحله وقتی به مرحله مولدین رسیدن ، غذای با پروتئین بالای کمتری مصرف میکنند.

در مرحله دیگری میتوان به انجام سنو گرافی یا ( Ultrasound ) اشاره نمود: در این مرحله به بررسی تخم های ماهیان پرداخته تا در صورت کامل شدن و رسیدن به مرحله جداسازی ، به برداشت خاویار از ماهی اقدام گردد.

راه های خرید خاویار ژله ای پرورشی ایرانی

راه های خرید خاویار ژله ای پرورشی ایرانی هر کس با خاویار قدری آشنایی داشته باشد به خوبی می داند این محصول با درجه بندی های متفاوت در بازار توزیع می شود. زیرا خاویار پس از تولید به دقت فرآوری و درجه بندی شده تا محصول مرغوب آنها با قیمت بالاتر در اختیار مصرف کننده ها قرار گیرد. از مهمترین معیارها برای درجه بندی خاویار، اندازه دانه ها و سلامت آنها می باشد. به این ترتیب افراد متخصص این تولیدات را به صورت استاندارد و تخصصی سورت کرده و در درجه بندی های مختلف قرار میدهد. خاویار ژله ای از ارزش بالای غذایی برخوردار است. که در حال حاضر توسط مجموعه مهر خاویارعرضه خواهد شد. خاویار های مختلف به صورت پرورشی در همه نقاط ایران به شما عزیزان عرضه می شود. این نوع مواد غذایی پر طرفدار از ارزش بالایی برخوردار است که توسط مجموعه مهر خاویار با کیفیت بالا به فروش می رسد. برای خرید خاویار ژله ای یکی از بهترین انتخاب ها انتخاب مجموعه مهر خاویار است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما