فروشندگان انواع خاویار آسترا اصل

خاویار آسترا جز مرغوب ترین و لذیذ ترین نوع خاویار در بین انواع و اقسام خاویار موجود در بازار می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و غالباً افرادی که علاقه زیادی به مصرف خاویار دارند با خواص این نوع خاویار آشنایی کامل دارند.

فروشندگان انواع خاویار آسترا اصل باید تمهیداتی در جهت عرضه مستقیم و کاهش قیمت های این نوع خاویار در نظر بگیرند تا افراد بیشتری توانایی خرید این گونه خاویار را داشته باشند.

فروشندگان انواع خاویار آسترا اصل

نکات کلیدی در انتخاب خاویار آسترا طلایی

نکات کلیدی در انتخاب خاویار آسترا طلایی نکات کلیدی در انتخاب خاویار آسترا طلایی:

  1. حتماً خاویار هایی را انتخاب کنید که دارای بسته بندی پلمپ شده باشد و تاریخ تولید و انقضا حتما بر روی بسته بندی خاویار ذکر شده باشد.
  2. حتما به اطلاعات درج ‌شده بر روی بسته بندی که شامل نوع ماهی، زمان استحصال و… دقت کنید که به کامل درج شده باشد
  3. اصولا رنگ خاویار آسترا به رنگ خاکستری تیره تا زیتونی روشن است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

برخی از خواص خاویار آسترا طلایی:

  • دارویی عطر و بوی بسیار دلپذیر می باشد.
  • دارای مقدار زیادی پروتئین است.
  • چربی موجود در خاویار آسترا به دو بخش تقسیم می‌شود بخش اول شامل ۲۵ درصد کلسترول و بخش دوم ۷۵ درصد لستین می باشد.
  • مصرف خاویار آسترا سبب درمان بیماری‌ های قلبی عروقی و بیماری افسردگی می‌ شود و همچنین می‌ تواند از ابتلا به این بیماری ها هم جلوگیری کند زیرا خاویار آسترا سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد.
  • اسیدهای چرب موجود در خاویار آسترا تاثیر بسزایی در پوشش سلول های عصبی دارند از این رو می‌ توان از این خاویار جهت سلامتی سلول‌ های عصبی استفاده کرد.
  • وجود عمده امگا3 موجود در خاویار آسترا سبب پیشگیری از افزایش کلسترول خون و در نتیجه باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ های قلبی عروقی می‌ شود.
  • خاویار آسترا سرشار از آهن می باشد به همین دلیل می‌ تواند به افرادی که دچار کم‌خونی ناشی از فقر آهن هستند کمک زیادی کند.

مواد مغذی موجود در خاویار آسترا طلایی:

  1. کلسیم
  2. فسفر
  3. آهن
  4. منیزیم
  5. مواد معدنی مختلف
  6. چربی امگا3
  7. ویتامین گروه B و ویتامین D

تولید کنندگان خاویار آسترا اصل

تولید کنندگان خاویار آسترا اصل

تولیدکنندگان خاویار آسترا از در سال‌ های اخیر توانسته اند از طریق فروش و عرضه این محصول در بازارهای داخلی و به خصوص در بازارهای خارجی به سود و درآمدزایی خوبی برسند زیرا قیمت این خاویار بسیار بالا است و غالباً افراد خارج از کشور امکان خرید این خاویار را به خوبی دارند.

سایت شرکت ما به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده خاویار آسترا این محصول با کیفیت بالا و بسته بندی های بسیار مناسب و شکیل از دیرباز در این حوزه مشغول به خدمت رسانی به مشتریان بوده است و غالبا به دلیل بالا بودن کیفیت خاویار آسترا ایرانی، این محصول را به سایر کشورهای دیگر صادر کرده و سبب ارز آوری برای کشور ما شده است، قابل ذکر است که تولید خاویار آسترا درآمدزایی خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما