فروشندگان انواع خاویار آسترا دریایی

فروشندگان انواع خاویار آسترا دریایی در اختیار دولت می باشد زیرا پرورش این گونه از خاویار هنوز صورت نگرفته است

برای فروش خاویار آسترا آنها را در بسته بندی های مختلف که دارای یک ورقه از ماده سرب می باشند که باعث مراقبت از خاویار می شود را در وزنهای متفاوت با قیمت های متنوع قرار می دهند و نیاز مشتریان را برحسب نوع بسته آنها تامین می کنند.

همچنین خریداران خاویار آسترا هنگام خرید باید بسیار دقت کنند واز فروشگاه های معتبری که کاملا اصول بهداشت را رعایت می کنند خریداری کنند.

فروشندگان انواع خاویار آسترا دریایی

مشخصات مهم خاویار آسترا تازه

مشخصات مهم خاویار آسترا تازه مشخصات مهم خاویار آسترا تازه،اولا اینکه این نوع از خاویار به با کیفیت بودن و خوشمزه بودن معروف است وبرای این که بهترین طعم این نوع خاویار را بچشید باید بعد اینکه بسته بندی را باز نمودید بین سه تا پنج ساعت مصرف نمایید، برای استفاده طولانی نگه ندارید،درب ظرف را بسته نگه داری کنید.

خاویار استرا که نام دیگرش به دماغ سیاه معروف است از گونه های بومی خاویار است،نوعی تاس ماهی است که دارای رنگهای قهوه ای تیره،روشن،که گونه روشن آن به خاویارطلایی معروف است ودارای طعمی شبیه به گردوی تازه دارد و به همین علت خیلی کمیاب است.

هنگام مصرف این گونه از خاویار به شفاف ومرغوب بودن وبوی خاویار همچنین به یک رنگ بودن دانه ها بسیار دقت نمایید.

مراکز فروش خاویار آسترا معتبر که زیر نظر دولت هستند عبارتند از،فروشگاه های پرورش ماهی،شرکتهای تعاونی شیلات،شرکتهای تولید آبزیان،شرکت های تولید کننده خاویار‌

شاخصه های بارز خاویار آسترا طلایی

شاخصه های بارز خاویار آسترا طلایی شاخصه های بارز خاویار آسترا طلایی که عبارت است از،دارای رنگهای مشکی، قهوه ای تیره وروشن،زیتونی روشن،پرورش داده شده در شرایطی بسیار مناسب،کمیابترین نوع خاویار،دارای طعمی شبیه به گردوی تازه و فندقی است.

این نوع از خاویار مجلسی ترین نوع خاویار برای مصرف در مجالس،بسیار شفاف ومرغوب،دارای ارزش غذایی ومواد معدنی مفید برای بدن،سرعت هضم این نوع از غذا بسیار بالاست،دارای پروتئین سرشار که در ساخت هورمونها و عضله ها آنزیم های بدن به کار می روند،افزایش سیستم ایمنی بدن،کاهش کلسترول خون،مسکن دردهای مختلف،تاثیر گذار در روند بهبود سرطان،درمان بیماریهای گوارشی که قدرت جذب و دفع مواد غذایی را بالامی برد.

خاویار آسترا دارای اسیدهای چرب امگا ۳که باعث جلوگیری از بیماریهای قلبی وعروقی می شود،کاهش دیابت،سلامت مغز را تامین میکند،افرادی که خاویار زیاد مصرف می کنند کمتر از بقیه دچار بیماریهایی نظیر افسردگی و اختلالات روانی می شوند،درمان ناراحتی های اعصاب ،آهن موجود در خاویار برای درمان کم خونی هم بسیار مفید است،باعث جوان و شاداب شدن پوست می شود.

خاویار آسترا طلایی کمیابترین گونه خاویار و حدود ده سال زمان می برو که ماهی این نوع بالغ و آماده خاویار شود،این گونه از خاویار در دریای خزر بسیار کم است وبه علت همین نادر بودنش توسط صیادان صید می شود و درحال انقراض می باشد

تولید کنندگان خاویار آسترا دریایی

تولید کنندگان خاویار آسترا دریایی تولید کنندگان خاویار آسترا دریایی که زیر نظر دولت است این نوع از خاویار را در دو طبقه قرار می دهد،یکی خاویار آسترا درجه یک،دومی خاویار آسترا درجه دو که قیمت درجه یک آن گرانتر است.

در زمان خرید خاویار باید از لحاظ،رنگ،اندازه،یکنواختی سطح آن را مورد بررسی قرار دهیم که سالم و قابل استاندارد باشد این غذا را می توان به دو صورت خام و پخته مصرف نمود.

تولید خاویار آسترا از سه گونه تاس ماهی ایرانی،روسی ،وشیب تولید می شود به علت اینکه دشوار بدست می آید وهمچنین به دلیل مزه عالی و متفاوتی که دارد و انرژی فراوان خاویار نسبت به بقیه انواع خاویار گرانتر است .

خرید خاویار آسترا از طریق نمایندگی های ایرانی همچون،خاویار ایران،رابید خاویار، میراث خاویار،باهو خاویار صورت می گیرد.

خاویار آسترا از نظر رتبه بندی در بین سایر خاویارها در رتبه دوم قرار دارد و محل پرورش این نوع از خاویار در دریای خزر است.

خرید خاویار آسترا به صورت عمده بسیار به صرفه تر از خرید به صورت جزئی است ازجمله مزیتهای خریده عمده می توان به صرفه جویی زمان در هنگام خرید خاویار و همچنین کمتر بودن قیمت خاویار به صورت عمده،نسبت به قیمت در بازار اشاره کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما