فروشگاه عرضه خاویار آسترا رقم 2

فروشگاه عرضه خاویار آسترا رقم 2 متنوع ترین و بهترین رقم این نوع خاویار را در حجم های بالا در اختیار دارد و آن را به روش های مستقیم و غیر مستقیم در سرتاسر کشور عرضه می کند این فروشگاه به دلیل ارتباط مستقیمی که با واحد های تولیدی دارد مناسب ترین قیمت را برای فروش آن در نظر گرفته و همین امر موجب جذب مشتریان زیادی و بازار فروش پر رونق شده است. این فروشگاه به صورت آنلاین نیز فعالیت دارد تا خریداران بتوانند به راحتی سفارشات خود را از راه دور ثبت کنند.

فروشگاه عرضه خاویار آسترا رقم 2

باکیفیت ترین انواع خاویار طلایی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار طلایی کدامند؟ خاویار طلایی از جمله خاویار های تولید شده در دریای خزر می باشد که همان خاویار آسترا است و از تاس ماهی حاصل می آید در واقع علت نامگذاری این خاویار به طلایی، رنگ قهوه ای روشن آن است که مایل به طلائی می باشد اگر چه خاویار طلایی بسیار کم یاب و ارزش غذایی بالایی دارد ولی ما در این مطلب مشخصات باکیفیت ترین نوع را ذکر می کنیم.

خاویار طلائی باکیفیت از طیف رنگی قهوه ای روشن تا تیره برخوردار است که هر چه رنگ آن روشن تر و دانه های بزرگ تری داشته باشد باکیفیت تر و قیمت بیشتری دارد در حالت عادی این خاویار دارای اندازه های یکدست، بیضی شکل و متوسطی است که به شکل پاستوریزه و کنسروی در سطح بازار موجود است.

طعم و عطر خاویار آسترا از نشانه های کیفیت برتر آن است در واقع با خوردن این خاویار طعم خاص و متمایز فندق درون دهان ایجاد می شود که بسیار لذت بخش است هم چنین عطر ملایم و خوبی دارد لازم به ذکر است خاویار مرغوب، هیچ گونه حالت چسبناک و لزجی ندارد و دانه های آن به خوبی از هم جدا می شوند ظاهر شفاف و درخشان آن یکی دیگر از ویژگی های آن است‌.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار آسترا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار آسترا تولید خاویار آسترا طی فرآیند خاصی و زیر نظر کارشناسان بیوتکنیک انجام می شود بدین صورت که؛ ابتدا ماهیان خاویاری را بر اساس نوع و اندازه، سورت بندی می کنند و در استخر های جداگانه ای آن ها را تا سن ۳ تا ۴ سالگی نگهداری می کنند سپس در این مرحله باید ماهیان نر از ماده جداسازی گردد و قسمت راست پوزه ماهیان ماده را چیپ ست گذاری می کنند تا اطلاعات مربوط به آن مشخص باشد.

در مرحله بعد ماهیان خاویاری را بر اساس وزن و سن تقسیم بندی می کنند و یک برنامه غذایی معین و خاصی را جهت رشد مطلوب تر برای آن ها در نظر می گیرند تا هنگامی که به مرحله بلوغ برسد، پس از گذشت این مرحله کارشناسان تشخیص می دهند که کدام ماهیان را به استخر های دیگر انتقال دهند در ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌واقع علت جداسازی آن ها به این خاطر است که به ماهی غذایی داده نمی شود تا طی فرآیند چربی سوزی به مرحله استخراج خاویار برسد.

در این مرحله برای خارج کردن خاویار های باارزش شکم ماهی را برش می دهند که به طور همزمان گناد و خاویار با هم خارج می شوند حال باید خاویار اصل جداسازی شود برای این کار آن را طبق اصول خاصی شستشو می دهند و نمک زنی می کنند و در انتها بسته بندی کرده و روانه بازار می نمایند.

صادر کننده خاویار آسترا رقم 2

صادر کننده خاویار آسترا رقم 2 خاویار آسترا رقم ۲ نوعی محصول ناب صادراتی به شمار می رود که به دلیل کیفیت عالی و خواص بیشماری که دارد طرفداران زیادی را از کشور های دیگر جذب خود کرده است ایران به عنوان یکی از صادر کننده های بزرگ خاویار در سطح جهان شناخته می شود که هر ساله بخشی از محصولات درجه یک خود را در بسته بندی های شیک و استاندارد به کشور های خارجی سر موقع و با قیمت مناسبی صادر می کند.

صادر کننده خاویار آسترا با فروش این محصول در بازار های جهانی ارزآوری خوبی را برای کشور و خود به همراه آورده و با استحکام روابط تجاری بین کشور ها سبب افزایش رونق تولید ملی شده است در واقع در پروسه صادرات خاویار آسترا واسطه ها هیچ نقشی ندارند بلکه پخش آن ها بیشتر به صورت اینترنتی و مستقیم صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما