فروشگاه عرضه خاویار سالمون اصل

خاویار اصل ایرانی به تخم بارور نشده ماهیان خاوری گفته میشود که به واسطه طعم منحصر به فرد و خواص شگفت انگیز در زمره بهترین و گرانترین ماده غذایی دنیا به حساب می‌آید. خاویار اصیل ایرانی لوکس‌ترین و گرانترین خاویار در بازار جهانی میباشد. بسته‌بندی خاویار اصیل ایرانی در بازار جهان به صورت‌های خرد (200_100_50) گرمی سبب استقبال بیشتر مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر شده است. ادامه این اتفاق مبارک منجر به افزایش تولید خاویار میشود. جای تعجب نیست که خاویار اولین انتخاب مشکل پسندان در سراسر دنیاست چرا که ظاهر فوق‌العاده دانه‌ها، عطر بی نظیر، طعم جادویی و شفافیت و جلای دانه‌ها نشان از تفاوت این ماده غذایی بی‌نظیر دارد.

فروشگاه عرضه خاویار سالمون اصل

شاخصه های بارز خاویار اصل

شاخصه های بارز خاویار اصل از سریعترین راههایی که می‌توان به خاویار سالمون طلایی پی برد دقت به رنگ آن است. خاویار اصل هرگز رنگی بسیار شفاف و براق ندارد به همین دلیل محصولاتی که به صورت براق و زیبا ارائه می‌شوند چیزی جز پارافین نمی‌باشند. همانطور که مصرف خاویار اصل ایرانی انسان را از بسیاری بیماریها دور نگه می‌دارد اگر خاویار تقلبی استفاده شود بدن در بخش‌های مختلف دچار بیماری و صدمه می‌شود. از این رو شدیدا توصیه می‌شود از مراکز و شرکتهای معتبر و مورد اعتماد خریداری شود.

رنگ خاویار سالمون دریایی اصل از رنگ خیلی روشن به تیره متغیر است. هرچه رنگ آن به سمت تیرگی رود قیمت خاویار پایینتر به حساب می‌آید.خاویار به مروارید سیاه معروف است. در ادامه به معرفی چند نوع از رنگهای خاویار اصل ایرانی می‌پردازیم.

یکی از انواع ماهی‌های معروف برای تولید خاویار(فیل ماهی) است. خاویار این ماهی به بلوگا معروف است و رنگ آن قهوه‌ای روشن می‌باشد. خاویار آسترا (تاس ماهی) با طیف رنگی قهوه‌ای روشن تا بژ روشن است که به دلیل رنگ روشن این خاویار به خاویار طلایی معروف است. خاویار سوروگا(اوزون برون) کوچکترین نوع ماهی خاویار است و طیف رنگی آن خاکستری تیره تا روشن می‌باشد.

مشخصات مهم خاویار سالمون طلایی

مشخصات مهم خاویار سالمون طلایی کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع خاویار در جهان می باشد و 6 گونه از بهترین و مرغوب ترین ماهیان خاویاری در دریای خزر زندگی می کنند که خاویار باکیفیت و درجه یک از آنها استخراج می شود که علاوه بر ارائه در داخل کشور به سایر کشورهای جهان نیز صادر می شود. رنگ خاویار اصل با توجه به نوع ماهی خاویاری متفاوت می باشد و در رنگ های سیاه، طلایی و قرمز وجود دارد که خاویار سیاه قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد و دارای طرفداران و مشتریان زیادی است.

خاویار سالمون اصل در بسته بندی های پلمپ شده قرار دارد و روی بسته بندی مشخصات کامل محصول و تاریخ تولید و انقضاء نیز درج شده است همچنین کد بهره برداری و بارکد نیز بر روی آن وجود دارد و نمونه اصل آن دارای شکل کروی بوده و دانه های ریز و درشتی دارد که دارای درجه بندی می باشد. خاویار اصل و درجه یک در ایران دارای پروانه بهداشت بوده و کیفیت و ظاهر مناسبی داشته و روغنی از خود پس نمی دهد و عطر و بوی مطبوعی دارد.

در هنگام خرید خاویار سالمون به برند، کیفیت و نوع بسته بندی همچنین تاریخ تولید و انقضاء آن توجه زیادی نمایید و خاویار اصل بوی مطبوعی دارد همچنین دارای بسته بندی بهداشتی و استاندارد است. امروزه برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید انواع خاویار در حال فعالیت هستند که آن را با کیفیت بالا و در بسته بندی های متنوع در داخل و خارج از کشور ارائه می کنند.

آشنایی با خصوصیات خاویار سالمون دریایی

آشنایی با خصوصیات خاویار سالمون دریایی یکی از چالش‌های اصلی در رابطه با خاویار اصیل ایرانی،توانایی تشخیص خاویار اصل از تقلبی می‌باشد.چرا که این ماده شگف‌انگیز با خواص فوق العاده‌ای که برای جسم و روان آدمی به ارمغان می‌آورد، اکسیر سلامتی به حساب می‌آید. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه به نکاتی جهت تشخیص خاویار اصیل ایرانی از تقلبی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

1_ بسته بندی محصولات: عموما بسته بندی خاویارهای تقلبی مبتدی و غیر بهداشتی است و دارای طرحهای بچگانه و شلوغ یا دارای حروف لاتین و روسی می‌باشد. خاویار اصل در بسته‌های پلمپ شده شیلاتی عرضه می‌گردد. همچنین مشخصات خاویار به طور کامل در بسته بندی آن درج می‌شود مانند: کد دامپزشکی، تاریخ انقضا و تولید، شرایط نگهداری خاویار، نوع خاویار، محل تولید آن و …

2_ رنگ: یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با تشخیص خاویار اصل ایرانی مطرح است رنگ ظاهری و طبیعی بودن و میزان شفافیت در آن است که می‌تواند تفاوت زیادی میان خاویار تقلبی از اصل داشته باشد. خاویار اصل ایرانی رنگ بسیار براق نداشته و معمولا نوع فیک آن برای زیبایی بصری و جلب توجه ظاهری، براق و درخشنده تولید می‌شود. در خاویارهای تقلبی دانه‌ها رنگ شده و با اصطکاک به سطحی، رنگ پس می‌دهند.

3_ تاریخ مصرف: خاویارهای تقلبی تاریخ مصرف یک تا دو ساله دارند در حالی که خاویار اصل ایرانی حداکثر تا پنج ما انقضا دارند.

4_ شکل ظاهری: از لحاظ دانه بندی خاویار طبیعی شکل بیضی یا گرد دارد در حالی که خاویار تقلبی دارای اشکال چند وجهی و ژله‌ای شکل می‌باشد که حالت چسبندگی دارد و با ریختن اندکی آب جوش بر روی آن بر خلاف خاویار اصلی سفت نمی‌شود و ظاهری ناپایدار به خود می‌گیرد.

5_ قیمت: خاویار اصل ایرانی به دلیل خواص اعجاب‌انگیز آن و نایاب بودنش طبیعتا دارای قیمت بالایی نسبت به موارد تقلبی و فیک آن است. بنابراین لازم است برای خرید خاویار اصل به فاکتور قیمت توجه ویژه‌ای بنمایید و فریب قیمت‌های پایین بازار دلالان را نخورید.

خرید بدون واسطه خاویار سالمون اصل

خرید بدون واسطه خاویار سالمون اصل ایران از جمله کشورهایی می باشد که شرایط خوب برای تولید حجم زیادی از انواع خاویار را دارد.خاویار اصل ایرانی یکی از گرانترین غذای دنیا و البته خوشمزه‌ترین و انرژی‌‌زا‌ترین انهاست. خاویار ایرانی قدمتی دیرینه و شهرتی جهانی دارد. قیمت یکی از شاخص‌های مهم در خرید انواع خاویار اصل ایرانی به شمار می رود. با این وجود افرادی نیز هستند که قیمت را تابع کیفیت دانسته و اصراری به پایین بودن آن ندارند.

خاویار اصل ایرانی انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمتهای متفاوتی دارند. برخی از افراد سودجو تخم ماهی قزل‌آلا را به عنوان خاویار اصل ایرانی با قیمت بسیار پایین به دست مصرف‌کنندگان می رسانند که به طبع مصرف تخم قزل‌آلا ضررهای خاص خودش را دارد. قیمت خاویار با توجه به وضع اقتصادی متغیر است. مهمترین نکته در قیمت خاویار نوع وحشی یا پرورشی بودن آن است. قیمت خاویار اصل ایرانی با توجه به نوع و کیفیت و وزن آن متغیر است. دانستن این نکته حائز اهمیت میباشد که هرچقدر خاویار کمرنگتر باشد قیمت آن بالاتر می‌رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما