فروشگاه عرضه خاویار صد گرمی

خاویار جزء مواد غذایی مفید و خوش طعم است که ترکیبات تشکیل دهنده آن نیروی و انرژی زیادی به بدن می دهند. بهترین خاویار سرو شده در رستورانهای جهان متعلق به ایران است که طرفداران زیادی نیز در اغلب کشورهای دنیا دارد. خرید و فروش خاویار صد گرمی با کیفیت برتر و قیمت عالی در سایت مهر خاویار انجام می‌شود. متقاصیان عزیز می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده از نحوه فروش مطلع شوند.

فروشگاه عرضه خاویار صد گرمی

شاخصه های بارز خاویار آسترا

شاخصه های بارز خاویار آسترا

مرغوبترین و نایابترین خاویار در دریای خزر توسط تاس ماهی ها تولید می شود که خاویار بی رقیب صادراتی ایران است . خاویار آسترا هم از این گونه ماهی ها گرفته می شود که طعم بسیار مطبوعی دارد و در کشورهایی اروپایی به عنوان یک غذای لذیذ دریایی سرو می شود. جالب است بدانید خاویار آستارا به دلیل رنگ روشنی که دارد به خاویار طلایی مشهور است. خاویاری که از ماهیان خاویار گرفته می شود در اصل تخم های بارور نشده می باشد. خاویار آستارا قیمت مناسب تری نسبت به دو نمونه بلوگا و سوروگا دارد به همین علت در بازار به وفور یافت می شود. بیش از 90 درصد خاویار جهان را دریای خزر تولید می کند و البته قسمت اعظم خاویار آستارا نیز به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شود.

محل تولید خاویار آستارا استان مازندران است که به دو صورت پرورشی و دریایی عرضه می شود. نوع دریایی خاویار به دلیل کمیاب بودن از ارزش بیشتری برخوردار است. تاس ماهی روسی، تاس ماهی ایرانی، خاویار ماهی شیب سه نمونه از آبزیانی هستند که خاویار آستارا را تولید می کنند. از جمله مشخصات و خواص خاویار آستارا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری و کمک به بهبود انواع بیماری های جسمی
  • طعم آن مانند گردوی تازه است
  • دو رنگ زیتونی روشن یا خاکستری تیره دارد
  • غنی از ویتامین و پروتئین و انواع املاح معدنی است
  • سرشار از امگا 3 است
  • در درمان بیماریهای شایع و خطرناک مانند افسردگی کمک بسیار زیادی می کند

خرید بدون واسطه خاویار صد گرمی

خرید بدون واسطه خاویار صد گرمی

اغلب ما ایرانی ها با خاویار آشنایی زیادی نداریم برای همین این محصول در فروشگاه ها عرضه نمی شود فقط برخی از مراکز خاص که ارتباط مستقیم با تولید کننده دارند این محصولات را به صورت جزیی و عمده به بازار مصرف ارائه می دهند. خاویار صد گرمی آستارا با بسته بندی پاستوریزه و استاندارد به فروش می رسد.

برای خرید خاویار آستارا و آشنایی با انواع خاویارهای فروشی دیگر می توانند با کارشناسان و تجار سایت مهر خاویار تماس گرفته و بعد از مشاوره محصول مورد نظر خود را با قیمت استثنایی تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما