فروش انواع خاویار الماس ایرانی

فروش انواع خاویار الماس ایرانی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین صورت می پذیرد تا مشتریان بتوانند به هر طریقی که برایشان راحت تر است اقدام به تهیه خاویار ایرانی خام نمایند. به دلیل قیمت بسیار بالایی که خاویار دارا می باشد سعی شده تا بسته بندی این محصول به نوعی انجام شود تا متناسب با میزان نیاز هر مشتری یک بسته بندی مناسب در اختیار او قرار داده شود تا مشتریان بتوانند این محصول را به تناسب مقدار نیاز و بودجه‌ ای که در اختیار دارند خریداری نمایند و آن را مورد استفاده قرار دهند.

فروش انواع خاویار الماس ایرانی

چند نوع ماهی خاویاری در دریای خزر داریم؟

چند نوع ماهی خاویاری در دریای خزر داریم؟ دریای خزر یکی از منابع اصلی ماهیان خاویاری به شمار می‌ رود و پنج گونه مختلف از ماهیان خاویاری در این دریاچه زندگی می کنند. این پنج ماهی عبارتند از :

  • فیل ماهی
  • قره برون یا تاس ماهی
  • ماهی خاویار شیپ
  • اوزون برون
  • بری

کیفیت خاویار به دست آمده از فیل ماهی بسیار بالاست. این ماهی حدود دو تا سه بار در سال کار تخم ریزی را انجام می دهد و خاویاری که از آن به دست می‌ آید به عنوان گران ترین خاویار موجود در جهان شناخته شده است.

سن بلوغ قره برون حدوداً ۱۴ سالگی است. دلیل نامگذاری این ماهی به قره برون به دلیل بینی سیاه ان می‌ باشد و این نام در واقع یک نام ترکی است که به این ماهی اختصاص داده شده است.

ماهی شیپ کار تخم ریزی خود را در سواحل ایران انجام می‌ دهد. عمر این ماهی نزدیک به ۳۰ سال می‌ باشد و وزن آن تقریبا سبک است. سن بلوغ ماهی شیپ ۱۴ سالگی است و در این سن می‌ تواند کار تخم ریزی را انجام دهد.

ماهی اوزون برون نیز در سن دوازده سالگی بالغ می شود و کوچکترین ماهی خاویاری است که در دریای خزر یافت شده است. خاویار ماهی بری نیز جزو ریزترین انواع خاویار در دنیا به شمار می رود و رنگ خاویار به دست آمده از آن خاکستری تیره و مشکی می باشد.

بررسی بازار صادرات انواع خاویار الماس ایرانی

بررسی بازار صادرات انواع خاویار الماس ایرانی امروزه تولیدکنندگان ایرانی با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته و به کار گیری نیروهای کارآزموده اقدام به تولید انواع خاویار ایرانی در بسته بندی های مختلف و ارائه آن به بازار نموده اند. این تولیدکنندگان به قدری کیفیت محصولاتشان بالاست که نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در بازارهای بین‌ المللی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند و شاهد صادرات انواع انواع خاویار ایرانی به دیگر کشورها هستیم.

این امر سبب شده تا این تولیدکنندگان بتوانند به سود خوب و مناسبی دست پیدا کنند و بازار صادرات انواع خاویار الماس ایرانی از رونق خوبی برخوردار می باشد. به این ترتیب کارآفرینی بسیار خوبی در این زمینه برای جوانان کشورمان صورت پذیرفته و این تولیدی ها با به کار گرفتن نیروهای جوان کشور منجر به رونق اقتصادی ایران شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما