فروش انواع خاویار طلایی دریای خزر

مرکز خرید خاویار طلایی دریای خزر در این راستا با مشتریابی و مدیریت بازار توانسته سود خوبی به دست آورد. فروش عمده خاویار طلایی دریای خزر از طریق مراکز مختلفی که در شهر های کوچک و بزرگ ایران وجود دارد انجام می شود. مشتریان برای رفع احتیاجات خود می توانند به این مراکز مراجعه کنند. ماهی های خاویاری که از دریای خزر صید می شوند با همدیگر تفاوت دارند. وجه تمایز این ماهی ها ممکن است از نظر نوع، اندازه، وزن و رنگ باشد.

فروش انواع خاویار طلایی دریای خزر

اطلاعات مفیدی درباره خاویار طلایی

اطلاعات مفیدی درباره خاویار طلایی این ماهی نسبتاً بزرگ با سر کوچک و وضعیت دهان کم است. به خانواده ماهی قزل آلا تعلق دارد. رنگ کمی متفاوت است و در مردان دارای رنگ نقره ای است، در زنان مایل به زرد است. ماده ها مانند میله شکل گرفته اند، در حالی که بدن نرها کمی کشیده تر است.

علاوه بر این ، ماهی سفید نر با مقیاس های کوچکتر پوشانده شده است. ماهی ترجیح می دهد در آب سرد، تمیز و روان زندگی کند. نمونه های کوچک در تمام طول سال در نزدیکی ساحل زندگی می کنند و در زیر شیب های تند جمع می شوند.

آنها دافنی، مگس کادی ، کرم خون، مورمیش، سایکلوپ می خورند. افرادی که از یک و نیم تا شش کیلوگرم وزن دارند در نزدیکی گودال ، نزدیک چاله ها راه می روند. در اوایل صبح و با غروب، این ماهیان به ساحل نزدیک می شوند و بدنبال مناطقی با جریان معکوس قدرتمند می گردند. خاویار ماهی سفید خود ماهی، مانند خاویار ماهی سفید ، محصولی با ارزش است ، بنابراین در مقیاس صنعتی استخراج می شود. بیش از 40 گونه در آن وجود دارد، از جمله ماهی سفید والامکا، سیگ لودوگا و Chir ، omul ، muksuni polkur ، ساکن در سیبری ، نیز از خانواده با شکوه ماهی سفید هستند.

انواع خاویار طلایی در سپتامبر یا دسامبر متولد می شود. عمدتا، برای تخم ریزی ماهی، آنها آب راکد پیدا می کنند ، جایی که ته آن از سنگریزه یا صخره ساخته شده است. سنگ تراشی با خاک پوشیده نشده است. ماهی سفید در طول سال فعال است، حتی در سرمای زمستان زمین خود را از دست نمی دهد. تولید خاویار سفید بیشتر اختصاص به دریای خز و خلیج فارس دارد

انواع مختلف خاویار طلایی

دقت نمایید درتولیدی خاویار طلایی انواع روش مصرف خاویار دقت شود تا دانه های خاویار آسیب نبینند. خاویار برای تزئیین تمامی غذاهایی دریایی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. طعم بیشتر غذاهایی که از میگو، خرچنگ و لابستر تهیه می شوند با اضافه کردن مقدار اندکی خاویار بسیار مطبوع تر می شود.

حتی می توان غذاهایی نظیر اسپاگتی و سایر غذاهای مشابه را با سس حاوی خاویار مصرف کرد. بلافاصله قبل از مصرف غذا انجام می شود. اگر این امر امکان پذیر نباشد، بهتر است خاویار در ظرفی مجزا ارائه شود. در این حالت ، می توان اطراف ظرف حاوی خاویار را با جعفری، موسیر، پیاز سفید، خامه ترش و سایر مواد دیگر تزئین کرد. باید به مصرف کننده و یا مهمان اجازه داد تا بر اساس ذائقه خود چاشنی مناسب را به خاویار بزند.

این روش مصرف خاویار را می توان در انواع سوپ و غذای گرم هم استفاده کرد توصیه می شود که هنگامی که خاویار بدون چاشنی و ساده درون ظرف های بلورین یا چینی درون یخ های خرد شده قرار داده شود و کارد و چنگالی که برای سرو انتخاب شده اند درون یخ قرار گیرند.

نکته: مصرف همزمان چندین خاویار ساده بدون چاشنی ، جالب و مطبوع است. با توجه به اینکه خاویار نیاز به هیچگونه پختی ندارد بهتر است برای تزئین مواد غذایی گرم خاویار را بر یک لایه خامه ترش قرار داد. . یک گرم از خاویار غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. اسیدهای موجود در خاویار به کاهش لخته شدن خون کمک می کنند و سرخرگ ها را از سخت شدن محافظت می کنند و می توانند به کاهش احتمال ابتلا به حمله قلبی، سکته یا سرخرگ

همه خواص خاویار طلایی

همه خواص خاویار طلایی بیشترین موارد استفاده از خاویار در آن سرو می شود مربوط به پیش غذاهای اشتها آور است. از نواع روش مصرف خاویار میتوان به استفاده در انواع ساندویچ عمدتاً به صورت تزئینی و چاشنی است. مصرف خاویار با بلینی (بلینی پنکیک نازک و لطیفی ساخته شده از آرد گندم است) بسیار پر طرفدار و سنتی است. از نحوه سرور خاویار می توان به قرار دان آن بر روی سیب زمینی کباب شده همراه با سبزی خرده شده یا تخم مرغ، یا بر تارتلت ها (تارت کوچک) که در ظرف مناسب قرار می گیرد اشاره نمود.

در واقع می توانید با تمام مواد ذکر شده ظرف را پر نموده سپس از خاویار به عنوان تزییئن بهره ببرید. برای پر کرن ظروف های بزرگ بهتر است ابتدا آن را با انواع سالاد مختلف، گوشت کنسرو شده تن ماهیان یا آزاد ماهیان، سبزی خرده شده ، تخم مرغ آب پز خرد شده پر شده و به همراه خامه ترش و سس مایونز سرو شود. انواع سوپ های سرد و یا گرم یا برخی از غذاها را می توان با خاویار تزئین کرد. با اضافه کردن یک قاشق خامه ترش روی آنها و قرار دادن دانه های خاویار روی خامه ترش تزئین می گردند

خاویار خاویار حاوی ۱۴ تا ۱۸ درصد چربی است که قسمت اعظم آن را اسیدهای چرب اشباع نشده به ویژه امگا ۳ و امگا ۶ و سایر اسیدهای چرب لازم و ضروري که در بدن سنتز و توليد نمي شود تشکيل مي دهد و لذا باعث توليد و افزايش کلسترول مفيد (HDK)می شود که سبب حفظ و سلامتی عروق حساس قلبی شده و تا حدودی از ضایعات قلبی جلوگیری می کند. قابل ذکر است صادرات خاویار سفید به کشور های مختلف اروپایی و آسیایی انجام می گیرد و ارز آوری بالایی به همراه دارد خاویار سفید منبع خوبی از ویتامین E بوده و به گردش خون کمک می کند و ممکن است به جلوگیری از بیماری پارکینسون کمک کند.

این دو ویتامین برای داشتن پوستی جوان، چشمانی سالم، تقویت سیستم ایمنی و خواص ضد سرطانی، ضروری هستند؛ بنابراین، خاویار یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها در طبیعت محسوب می شود. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

• به تنظیم و کاهش فشار خون کمک می کند: پتاسیم موجود در خاویار است و برای کاهش فشار خون توصیه می شود، به همین دلیل این خوراکی در بین مبتلایان به فشار خون توصیه می شود. • برای جلوگیری از حملات قلبی مفید است و به لطف مقدار بالای روغن امگا 3، بیش از 1000 میلی گرم در خاویار به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند.

• برای محافظت در برابر ویروس ها مفید است و به دلیل داشتن ویتامین D یک عنصر فراوان دیگر در این خوراکی سالم است. این عنصر به حفاظت از سیستم ایمنی کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که سلول های ایمنی به درستی ارتباط برقرار می کنند و عملکرد خوبی دارند.

• باعث بازسازی هموگلوبین می شود، هموگلوبین جزیی از خون است که به انتقال اکسیژن در بدن کمک می کند. خاویار به افزایش سطح این ماده در جریان خون کمک می کند و در بیمارانی که تحت شیمی درمانی یا تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، توصیه می شود. تقویت دهنده و توسعه دهنده ماهیچه می باشد و با توجه به غلظت بالای پروتیین، خاویار برای رشد ماهیچه توصیه می شود. غذاهای غنی از پروتیین مانند این در دوران کودکی، نوجوانی و بارداری زیاد توصیه می شود، زیرا در این مراحل سهم بیشتری از این ماده مغذی لازم است

مسدود کمک کنند و طبق انچه در سلامت نمناک می خوانید به اندازه کافی فشار خون و تری گلیسیرید را نیز کاهش خواهند داد. تنها یک قاشق چای خوری خاویار می تواند موثر باشد. خاویار غنی از سلنیوم: سلنیوم یک منبع معدنی حیاتی است که بدن به آن نیاز دارد. در داخل بدن آن ها با و یتامین E در بدن جفت می شوند.

نحوه تولید خاویار طلایی

بطورکلی سه نوع خاویار سفید به شرح زیر وجود دارد:

• خاویار لوگا استحصال شده از فیل ماهی که بزرگترین ماهی در خانواده ماهیان خاویاری است، درشت ترین دانه را نسبت به بقه داشته و مرغوب ترين نوع خاويار است. • خاویار آسترا که از تاس ماهی تولید شده و دانه های آن قدری کوچکتر از خاویار بلوگا است. خاویار آسترا از لحاظ رنگی تنوع بیشتري نسبت به بقيه انواع دارد.

• خاویار سوروگا که از ماهیی اوزون برون بدست می آید کوچکترین دان را داشته و خوش طعم ترین نوع خاویار است. • خاویار استاندارد رعایت استانداردهای رقم بندی خاویار بر اساس اندازه، رنگ، سالم بودن دان ها و یکپارچگی آنها، توجه و اجرای دقیق مقررات بین المللي و بطور کلي کيفيت خاويار ايران باعث شده مرد توج تجار و توزيع کنندگان خاويار در سطح جهان قرار داشته و تقاضاي بيشتري در مقايسه با ميزان عرضه براي آن وجود داشته باشد خاویار سفید یک ماده غذایی لذیذ پر انرژی، نیروبخش و با ضریب هضمی و جذبی بالا و داراي ترکيبات زير و با ويژگيهاي خاص مي باشد.

خاویار دارای مقدار تقریبی ۲۴ تا ۳۲ درصد پروتئین حاوی کلیه اسیدهای آمينه لازم و ضروري با تعادل مقداري است که مي تواند به خوبي تشکيل و ترميم بافت ها و نسوج در بدن را تحريک کرده و هورمون ها و آنزيم ها به ويژه در دوره نقاهت بيماري ها و پس از اعمال جراحي و بيماري هاي عفوني را ايجاد و نهايتا باعث افزايش ايمني گرديده بدن را در برابر ابتلا به بيماريها مقاوم گرداند

نحوه مصرف خاویار طلایی

نحوه مصرف خاویار طلایی خاویار تخم ماهیان خاویاری است که بعد از انجام کار های مختلفی بوجود می اید.مزه خاویار تازه بسیار لذیذ و بدون بو های نامطبوع است. آخر مزه آن مقداری شبیه به مزه گردو می باشد و هرچقدر از زمان تهیه خاویار بگذرد مزه و رنگ و بوی آن تغییر پیدا کرده و بوی نامطبوع به خود می گیرد.

شناخت طعم و مزه خاویار اصل ایرانی مزه خاویار اصل و تازه چگونه است؟ خاویار فیل ماهی که به بلوگا معروف است دارای طعم و مزه بسیار عالی می باشد و این خاویار حتی دارای سایز بسیار بزرگی می باشد و در بین تمام ماهی ها زبان زد است.

سایز و گونه ماهیان خاویاری در کیفیت آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.مروارید سیاه لقبی است که بدلیل ارزش غذایی بالا و خواص درمانی زیاد خاویار به آن داده اند. شرکت خاویار سفید در این راستا با مدیریت بازار و تقسیم بندی بازار توانسته سود خوبی به دست آورد. صادرات خاویار طلایی از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

کیفیت مناسب خاویار طلایی

بسیاری از گیاه خواران به اندازه کافی از این ویتامین لازم برخوردار نیستند، چون این ویتامین قابل حل در آب است. با این حال، خاویار غنی از B12 است و می تواند به برآورده کردن نیازهای مصرف روزانه کمک کند. خاویار شامل آمینو اسیدها، آرژینین، هیستیدین، لیزین، ایولولین و متیونین (اسیدهای آمین ضروری) است. با این حال خاویار غنی از سدیم و کلسترول است، بنابراین افرادی که در مورد هر کدام از این موارد نگران هستند باید مصرف کلی خاویار را محدود کنند خاویار غنی از ویتامین A است که به عنوان یک آنتی اکسیدان مهم در رشد سلول ها شناخته می شود.

ویتامین A از سلول های سرطانی در برابر بیماری هایی مثل سرطان محافظت می کند. هم چنین به بهبود بینایی و نشانه های سالخوردگی کمک می کند. هم چنین به سیستم ایمنی کمک می کند. غنی از ویتامین E است که به ایجاد آنتی بادی کمک می کند و از تجزیه غشا سلولی جلوگیری می کند. همچنین غنی از ویتامین D، منیزیم و سلنیوم است که به نفع سیستم گردش خون و سیستم ایمنی و همچنین سیستم عصبی هستند. هم چنین آن به مبارزه با بیماری های قلبی کمک می کند. خاویار غنی از پتاسیم است که به کاهش فشار خون و کاهش استرس کمک می کند.

پتاسیم همچنین به کاهش تولید سنگ کلیه کمک می کند. گفته می شود خاویار غنی از استیل کولین است که همچنین نقش مهمی در عملکرد حافظه بازی می کند. غنی از آهن، خاویار می تواند به رژیم غذایی با کیفیت پایین کمک کند و کندی و رخوت را کاهش دهد. هم چنین به تولید گلبول های قرمز کمک می کند تا به مبارزه با ویروس ها و عفونت های باکتریایی کمک کند

فروشگاه انواع خاویار طلایی دریای خزر

فروشگاه انواع خاویار طلایی دریای خزر ارائه کننده خاویار طلایی همیشه پر فروش بوده و توانسته متقاضیان زیادی را جذب کند. از نمونه مکان هایی که در فعرضه خاویار طلایی در بازار های شهری نقش دارد مراکز فروشی است که در سراسر کشور مان یافت می شود. قیمت خاویار طلایی در این مجموعه بسیار مناسب است.

این مراکز اغلب نیاز عمده فروشگاه های بین شهری را بر طرف می کنند که خود یک دلیلی بر ایجاد سود های کلان در بازار ها می باشد. این مراکز در شهر های مختلفی وجود دارد که نام برخی از آن ها را ذر ادامه ذکر می کنیم:

• شهر تبریز • شهر گرگان • شهر مشهد • شهر یاسوج • شهر کرج این محصولات معمولا به طور عمده در دسترس بازار ها قرار می گیرد. فروش عمده ماهی ها اغلب به دو شیوه اینترنتی و سنتی اعمال می شود که هر کدام از آن ها مشتریان خاص خود را دارند. قیمت خاویار سفید ایرانی ثابت نبوده و بسته به کیفیت، نژاد، نوسانات بازار، شرایط اقلیمی و نرخ تولید مشخص می شود برای مطلع از قیمت روز این محصول با مشاورین این مجموعه تماس بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما