فروش مستقیم خاویار بلوگا رویال 100 گرمی

خاویار بلوگا رویال صادراتی که در زمره بهترین و مرغوب ترین خاویار های تولیدی شناخته می شود، سابقه تولیدی زیادی از گذشته های دور تاکنون دارد. این امر نشان دهنده اهمیت و مزایای بالای آن است. تولید کننده خاویار بلوگا صادراتی با در نظر گرفتن نیاز های عمده مشتریان، به کارگیری تجهیزات صنعتی، انجام انواع آزمایشات ویژه بر روی ماهی های خاویار و بالا بردن خطوط تولید، توانسته در بلند مدت رضایت مشتریان خود را جلب کند.خاویار بلوگا رویال 100 گرمی در مدل های زیادی وجود دارد.

فروش مستقیم خاویار بلوگا رویال 100 گرمی

آنچه باید از خاویار بلوگا طلایی بدانید

آنچه باید از خاویار بلوگا طلایی بدانید خاویار بلوگا رویال صادراتی که در زمره بهترین و مرغوب ترین خاویار های تولیدی شناخته می شود، سابقه تولیدی زیادی از گذشته های دور تاکنون دارد. این امر نشان دهنده اهمیت و مزایای بالای آن است. تولید کننده خاویار بلوگا صادراتی با در نظر گرفتن نیاز های عمده مشتریان، به کارگیری تجهیزات صنعتی، انجام انواع آزمایشات ویژه بر روی ماهی های خاویار و بالا بردن خطوط تولید، توانسته در بلند مدت رضایت مشتریان خود را جلب کند.

از نشانه های خاویار اصل اندازه درشت و همچنین رنگ شفاف آن است و هیچ ماده لزجی در بین آن ها وجود ندارد . اندازه های خاویار اصل بسیار متفاوت بوده و معمولا به شکل بیضی هستند .

خاویار اصل پوسته پوسته نمی شود و در رنگ های خاکستری، سیاه و… در بازار به فروش می رسد . خاویار بلوگا سرشار از ویتامین A می باشد که نقش کمک کننده در ترمیم بافت‌های پوستی دارد .

ویتامین E موجود در این خاویار برای مرطوب‌سازی عمقی پوست جهت مقابله با خشکی مزمن آن بسیار مفید است . خاویار سیاه به دلیل غنی بودن از عنصر پتاسیم در تنظیم فشار خون هم موثر است .

امگا 3 موجود در خاویار به کاهش ریسک حملات قلبی کمک می کند . وبتامین D موجود در آن با افزایش ایمنی باعث مقاومت بالای بدن در مقابل ویروسها می شود . به دلیل تاثیر زیاد در افزایش ماهیچه ها در سنین بلوغ و بارداری بسیار توصیه می شود . نکته ای که شاید ندانیم این است که خاویار باید در یخچال نگهداری شده و سرد سرو شود

خاویار بلوگا رویال دریایی چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار بلوگا رویال دریایی چه ویژگی هایی دارد؟ ماهی های خاویاری دسته تقسیم بندی می شوند که ۵ گونه از آن ها در دریای خزر زندگی می کنند. معروف ترین آنها فیل ماهی بلوگا اوزون برون سوروگا تاس ماهی ایرانی تاس ماهی روسی ماهی شیب می باشند که خاویار بلوگا سیاه یکی از ارزشمندترین محصولات ایرانی در بازار جهانی است .

از میان بهترین نوع ماهی خاویاری ، فیل ماهی یا ماهی بلوگا می باشد که خاویار خاکستری رنگ و درشتی را تولید می کند . خاویار بلوگا از نظر ارزش غذایی و اقتصادی بسیار بالاتر از سایر انواع ماهی ها است . قیمت این خاویار تا حدود ۱۰ میلیون هم معامله شده است.

عرضه بدون واسطه خاویار بلوگا رویال 100 گرمی

عرضه بدون واسطه خاویار بلوگا رویال 100 گرمی پخش خاویار بلوگا رویال در نمونه های مختلف باعث شده تا مصرف کنندگان انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشند که در ین صورت می توانند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد . توزیع بیشتر به صورت عمده و در حجم بالا انجام می شود به همین دلیل نرخ مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی دارد و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

بالا رفتن سطح تقاضا و استقبال زیاد مردم باعث شده تا پخش تنها به بازارهای داخلی منتهی نشود بلکه تا بازارهای خارجی ادامه دارد و نی تواند نیاز بازار را در کمترین زمان پاسخ دهد. نمونه های صادراتی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و این امر باعث شده تا بازار فروش هم رونق خوبی را تجربه کند.‌

پخش بیشتر خود زمینه تولید بالاتر را هم فراهم می کند که باعث توسعه و پیشرفت روز افزون تولیدی می شود. نمایندگی از مراکز پخش معتبر بوده که در بازارهای سراسر کشور فعالیت دارد و می تواند تیاز مصرف کننده را با کمترین هزینه برطرف سازد.

خاویار بلوگا طلایی بسیار پر کاربرد است. خاویار بلوگا دریایی در مدل های زیادی وجود دارد. عرضه خاویار بلوگا بسیار راحت است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما