فروش مستقیم خاویار بلوگا رویال

حتما تا به حال نام خاویار را که به عنوان گران قیمت ترین خوراک دریایی در بین تمام مردم دنیا شناخته می شود شنیده اید، ما هم می خواهیم در این مطلب در مورد خاویار ماهی بلوگا با شما عزیزان صحبت کنیم، مراکز اصلی پخش و فروش مستقیم و بی واسطه خاویار بلوگا رویال، این محصول را در حجم انبوه وارد می کنند و سپس به صورت بسته بندی شده و در اندازه جزئی به مصرف کننده های سراسر ایران عرضه می نمایند.

فروش مستقیم خاویار بلوگا رویال

3 مورد از مزایای خاویار بلوگا طلایی

3 مورد از مزایای خاویار بلوگا طلایی تمام غذاهای دریایی از جمله گوشت سفید ماهی ها و تخم های آن ها که تحت عنوان خاویار نامیده می شود، دارای ارزش غذایی بسیار زیادی برای انسان ها هستند و از این رو تمام متخصصین علم تغذیه افراد را به مصرف این غذاها تشویق می نمایند، پس ما تصمیم گرفتیم که به 3 نمونه از مزیت های خاویار بلوگا طلایی برای سلامتی اشاره کنیم و از شما هم دعوت می کنیم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

  1. خاویار طلایی ماهی بلوگا سرشار از اسید های چرب ضروری بدن همچون امگا3 و امگا6 است، که این اسید ها نقش بسزایی در سلامتی قلب و عروق انسان دارند و به همین دلیل هم به تمام بیماران قلبی توصیه می شود حتما از این ماده استفاده کنند.
  2. خاویار بلوگا دارای مقدار فراوانی فسفر در بافت خود می باشد و مهم ترین کاری که این ماده می کند، افزایش قشر خاکستری رنگ مغز انسان است، که این عامل تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن توانایی ذهنی، قدرت حافظه و میزان یادگیری انسان دارد و از ابتلا به فراموشی جلوگیری به عمل می آورد.
  3. خاویار و به طور کلی غذاهای دریایی یکی از منابع نادر برای تامین کردن ویتامین دی هستند و این ویتامین می تواند در کنار کلسیم به تقویت سازی استخوان ها و دندان ها کمک کند، در نتیجه مصرف این ماده غذایی مانع از بروز پوکی و نرمی استخوان در سنین پیری خواهد شد.

خاویار بلوگا چه مشخصاتی دارد؟

خاویار بلوگا چه مشخصاتی دارد؟ خاویار در دنیا به عنوان یک غذای لوکس، لاکچری و اشرافی شناخته می شود، چون مقدار کمی از آن با قیمت بسیار زیادی خرید و فروش می گردد و از این رو شاید تمام مردم قدرت خرید آن را نداشته باشند، در میان انواع مختلف این محصول، خاویار بلوگا که به یکی از بزرگ ترین گونه های ماهیان خاویاری دنیا تعلق دارد، به عنوان بهترین و مرغوب ترین نوع آن در نظر گرفته خواهد شد و ویژگی های ظاهری این محصول به شرح زیر می باشند:

  • این نوع خاویار دارای درشت ترین دانه ها در بین تمام مدل های موجود است، از این رو در بین مصرف کننده های سطح جهان محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.
  • دانه های این محصول بسیار نرم، لطیف و انعطاف پذیر هستند و حالتی ژله ای دارند که سطح آن ها براق به نظر می رسد.
  • رنگ دانه های خاویار بلوگا در تنالیته خاکستری، نقره ای، دودی و در مواردی طلایی است و حالتی شفاف و شیشه ای مانند دارند، که موجب جذابیت هر چه بیشتر آن ها می شود.
  • دانه های کروی شکل این خاویار همگی از هم جدا هستند و حالت چسبندگی خیلی کمی در بین آن ها وجود دارد، از این رو وقتی آن ها را سرو می کنید موجب جذب هر چه بیشتر افراد می گردند و بسیار اشتها برانگیز می باشند.

باکیفیت ترین انواع خاویار پرورشی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خاویار پرورشی کدامند؟ با توجه به افزایش سرانه مصرف و تقاضای خاویار اصل در سراسر جهان و بالاتر رفتن جمعیت دنیا، دیگر استفاده از منابع دریایی به تنهایی پاسخگوی نیاز تمام مردم نخواهد بود و این محصولات به دلیل کمیاب و گران قیمت بودن، منحصر به خانواده های اشرافی هستند، از این رو بسیاری از واحد های تولید کننده اقدام به تولید خاویار پرورشی در استخرهای بزرگی کرده اند و برای این کار تلاش می کنند از ماهی های خاویاری در شرایط ایده آل نگهداری کنند، تا در زمان مشخص تخم این ماهی ها را از بدنشان خارج ساخته، بسته بندی نمایند و راهی بازار های مصرف کنند.

باکیفیت ترین نوع این خاویار محصولی است که در شرایطی شبیه به محیط زیست طبیعی این ماهی یعنی در داخل آب شور دریا، با مواد غذایی طبیعی و ارگانیک و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی پرورش یافته باشد، این محصول باید در داخل بسته بندی های مناسبی قرار بگیرد، به خوبی پلمپ شود، به وسیله یک لایه پوشش پلاستیکی عایق گردد و تمامی علائم و نشانه های وزارت بهداشت را نیز داشته باشد.

در ضمن وقتی درب بسته بندی این محصولات را باز می کنید، اصلا نباید اثری از کپک زدگی، سفیدک یا هر نوع تغییر رنگی در محتویات آن مشاهده کنید، بوی خاویار هم باید کاملا به محصولات اصل دریایی نزدیک باشد و از همه مهمتر طعم آن است که باید لذیذ و دلپذیر به نظر برسد، در این صورت شما می توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید و اطمینان کافی از سلامت آن ها داشته باشید و نهایت لذت را از صرف کردن آن ها در کنار عزیزان خود ببرید.

تولید کنندگان خاویار بلوگا رویال

تولید کنندگان خاویار بلوگا رویال تولید کنندگان انواع آبزیان و غذا های دریایی که برای انجام دادن این کار از استخرهای آب شور یا شیرین استفاده می کنند، انواع خاویار مانند خاویار بلوگا رویال را در واحد های پرورشی خود تولید کرده، بسته بندی می نمایند و روانه بازار های خرید و فروش سطح ایران می سازند تا به دست مصرف کننده ها برسانند، با توجه به ارزش نقدی بسیار زیادی که این محصول در سطح جهان دارد، پس تولید خاویار بلوگا می تواند یک حرفه بسیار پر درآمد تلقی شود، البته به شرطی که تمام شرایط لازم را برای تولید محصول باکیفیت و مرغوب رعایت نمایند و بعد از شناسایی درست بازار هدف، محصول خود را به آن عرصه ارسال کنند.

در این راستا در طی چند سال گذشته مزرعه های پرورش ماهی بسیار زیادی در سطح کشور ما راه اندازی شده اند و در این واحد ها انواع ماهی های خاویاری از جمله بلوگا نیز پرورش داده می شوند، به این ترتیب ایران می تواند در این زمینه به خودکفایی کامل دست یابد و محصولات تولیدی خود را علاوه بر مراکز فروش داخلی، به بازار های بین المللی نیز ارسال نماید و با این کار به درآمد های ارزی فراوانی دست پیدا کند، فروشنده های این محصول برای عرضه و فروش راحت تر و سریع تر آن، از راه های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها فروش مجازی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما