فروش مستقیم خاویار طلایی صادراتی ایران

در عصر حاضر خاویار به عنوان یک ماده غذایی محبوب، بسیار مقوی و لذیذ در سراسر جهان شناخته شده و البته طرفداران ویژه خود را دارد. استفاده از خاویار مناسب و مرغوب می‌تواند به سلامتی شما کمک کند که یکی از این خاویار های مرغوب خاویار طلایی صادراتی ایران است که توسط بهترین تولیدی ها تولید و در بسته بندی های بهداشتی به بازار عرضه می‌شود. قیمت اصلی این محصول بسیار مناسب و اقتصادی قیمت گذاری شده به دلیل اینکه تولیدکنندگان با مشتریان به صورت مستقیم در ارتباط هستند.

فروش مستقیم خاویار طلایی صادراتی ایران

از خصوصیات خاویار الماس طلایی چه می دانید؟

از خصوصیات خاویار الماس طلایی چه می دانید؟

از سوالات مهمی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید این است که که خصوصیات خاویار الماس طلایی چیست که ما در اینجا به مواردی از این خصوصیات را برای شما بیان می کنیم تا با دانستن این موارد خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

خاویار طلایی از جمله خاویار هایی است که از بدن ماهی دریای خزر به دست می‌آید و در نوع خود بهترین خاویار به حساب آمده و قیمتی بالاتر از قیمت انواع خاویار را به خود اختصاص می‌دهد. خاویار الماس طلایی رنگ از سفید تا سبز یشمی به خود اختصاص داده و فقط به این دلیل طلایی نامیده می‌شود که از نوع ماهی طلایی بدست می آید لذا در خرید خود دقت کنید که خاویار ماهی طلایی در رنگ های سفید تا سبز یشمی قرارداده شده باشد.

در هنگام خرید خاویار می توانید به بوی آن نیز توجه کنید چرا که هر چقدر خاویار بویی تازه تر و گس تری مانندی بدهد نشان از مرغوبیت و شادابی و تولید تازه این محصول است. علاوه بر موارد گفته شده خاویار الماس به صورت عمده و جزئی در بسته‌بندی‌های دارای علامت استاندارد به فروش می رسند و شما سعی کنید از خرید خاویار هایی که بدون بسته بندی یا نام و نشان هستند شدیدا خودداری کنید.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی

شاید برای شما این پرسش مطرح شود که فرایند تولید خاویار طلایی چیزی که ما در اینجا مختصری درباره فرآیند تولید خاویار طلایی و شما بیان می کنیم تا با دانستن این موضوع نسبت به خرید خود مطمئن شوید.

در ابتدا ماهی‌ها را پرورش داده و به سن مطلوبی می رسانند. بعد از آن ماهی ها را صید کرده و به بخش‌های مختلف ارسال می‌کنند که اولین بخش فرآوری و برش انتهای شکم ماهی است که در این بخش خاویار از درون شکم ماهی جدا میشود. پس از جداسازی خاویار ها این مواد درون آب خنک قرار می گیرند و در این قسمت فرد خاویار ساز با قرار دادن خاویار ها روی الک های مخصوص خاویار و قنات ها را از هم جدا می کند.

زمانیکه کار جداسازی گناد و خاویار از هم تمام شد مسئول مربوطه سعی به پاکسازی و جدا کردن هرگونه کثیفی یا آلودگی از خاویار می کند و پس از این مرحله خاویار وزن شده و با توجه به فرمول های لازم نمک به آن اضافه می‌شود.

پخش انواع خاویار طلایی صادراتی ایران

پخش انواع خاویار طلایی صادراتی ایران

در کشور تولید کنندگان موفق و معتبری وجود دارند که به تولید و پخش خاویار طلایی در سراسر ایران می پردازند و بهترین نوع محصولات خود را در بسته بندی های بهداشتی و متفاوت به بازار عرضه می کند این تولیدکنندگان با حذف واسطه ها و استفاده از نیروی محلی و همچنین پرورش بهترین نوع ماهی ها توسط امکانات داخلی کشور قیمت تمام شده محصولات خود را بسیار مقرون به صرفه لحاظ کرده و رضایت مشتریان را در پی داشته اند.

این تولیدکنندگان علاوه بر فروش حضوری و پخش مستقیم، به فروش غیر حضوری که به صورت غیرحضوری انجام می‌شود روی آورده اند و با قرار دادن جزئیات محصولات خود و همچنین قیمت و تصاویر آنها فرایند خرید را برای مشتری تسهیل کردند. لذا اگر قصد خرید مناسبترین و لذیذترین نوع خاویار را دارید می توانید به سایت معتبر ما مراجعه کنید و پس از بررسی جزئیات و انتخاب عمده یا جزیی انواع خاویار، هماهنگی های لازم را با تیم پشتیبانی خرید به عمل آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما