فروش مستقیم خاویار نارنجی دریای خزر

خاویار نارنجی دریای خزر ماده ی غذایی ارزشمند و کالایی گران بها است که سرشار از انواع ویتامین های A، B12، D، E، مواد معدنی مانند کلسیم، سلنیوم، پتاسیم و پروتئین است. این خاویار علاوه بر مصرف خوراکی خواص درمانی شگفت انگیزی نیز دارد که در ادامه به ویژگی های بی شمار و خاصیت های آن اشاره خواهیم کرد.

فروش مستقیم خاویار نارنجی دریای خزر

آنچه باید از خاویار نارنجی تازه بدانید

آنچه باید از خاویار نارنجی تازه بدانید

خاویار آسترا نارنجی از تاس ماهی به دست می آید و این خاویار از گران ترین و بهترین انواع خاویار است که به دلیل رنگ زیبا و نارنجی آن به خاویار طلایی مشهور شده است و طعمی تقریبا شبیه به مغز گردو یا مغز فندق دارد.

برای بررسی خاویار تازه به مدت زمان مصرف خاویار توجه کنید، مدت ماندگاری خاویار از زمان بسته بندی سه الی چهار ماه در دمای یخچال و بعد از باز شدن درب قوطی حدود دو هفته ماندگاری خواهد داشت.

بعد از دو هفته علائم فساد در طعم و شکل خاویار ظاهر می شود، مزه خاویار مانده به تلخی و ترشی می زند و بوی نامطلوب دارد و در نهایت کپک زدن از نشانه های خراب شدن خاویار نارنجی است.

همیشه در این سعی داشته باشید تا خاویار را تازه میل کنید و از نگهداری آن به مدت طولانی پرهیز کنید‌‌ همچنین از نگهداری خاویار در دمای زیر صفر پرهیز کنید چراکه باعث یخ زدگی خاویار می شود.

بسته بندی خاویار های اصل اغلب دارای جنس بهتر و کیفیت ساخت ممتازی است در حالی که در بسته بندی خاویار های تقلبی از مواد نامرغوب و بی کیفیت استفاده می شود که هم ارزان تر هستند و هم به سادگی خراب می شوند.

خاویار آسترا نارنجی چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار آسترا نارنجی چه ویژگی هایی دارد؟

خاویار آسترا نارنجی در حقیقت تخم های بارور نشده تاس ماهی است که دارای تخم های با رنگ روشن و طلایی است و از مرغوب ترین و بهترین نوع خاویار برای صادرات است که در دریاچه خزر وجود دارد و از بزرگترین تولید کنندگان این ماهی ایران است.

خاویار یک منبع عالی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است که می تواند به ارتقاء سیستم ایمنی بدن، عصبی و گردش خون کمک کند.

فقط یک قاشق غذاخوری خاویار حاوی حدود 46 کالری و 4 گرم پروتئین در مقابل یک آووکادو است که حاوی همان مقدار پروتئین است.

خاویار نارنجی می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان ها، حملات قلبی و سکته مغزی کمک کند و منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند به حفاظت از بدن شما از بیماری های قلبی، سکته مغزی، شریان های مسدود شده کمک کند.

خاویار حاوی سلنیوم است که یک ماده معدنی است و نقش کلیدی در متابولیسم بدن را ایفا می کند و برای بدن ضروری است تا سالم بماند علاوه بر این سلنیوم می تواند سیستم های ایمنی را تقویت کند و از عملکرد تیروئید پشتیبانی می کند و همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

اگرچه بدن فقط به مقدار کمی مواد معدنی نیاز دارد مصرف خاویار یک راه عالی برای به دست آوردن این مواد معدنی ضروری است.

خاویار به دلیل داشتن ویتامین A به سلامت چشم‌ ها نیز کمک می‌کند و برای سلامت چشم‌ کودکان و سالمندان بسیار مفید می‌باشد.

همچنین این ماده غذایی ارزشمند به خاطر داشتن ویتامین D و کلسیم به سلامت دندان و استخوان ها کمک شایانی می کند و از پوکی استخوان و بیماری های عضلانی و استخوانی جلوگیری می کند.

همچنین از خاویار به عنوان داروی ضد افسردگی نیز یاد می شود و متخصصان و پزشکان به افراد افسرده خوردن این ماده غذایی نشاط آور را توصیه می کنند و به دلیل طبیعی بودن و خواص سرشار آن بسیار بهتر از مصرف قرص های مختلف و مضر است.

با اینکه خاویار آسترا دارای خواص و فواید بسیاری اما کالری نسبتا زیادی دارد و بهتر است در کنار مواد غذایی دیگر مانند سبزیجات و به مقدار کم مصرف شود.

3 مورد از مزایای خاویار دریایی

3 مورد از مزایای خاویار دریایی

در بررسی و انتخاب خاویار دریایی باید به اعتبار و بسته بندی آن دقت ویژه‌ ای داشته باشید، بیشتر خاویار هایی که به عنوان خاویار اصل و دریایی فروخته می شوند تقلبی و فیک هستند.

خاویار دریایی قیمت و کیفیت متفاوتی نسبت به خاویار پرورشی دارد و به دلیل مرغوبیت بیشتر از قیمت بیشتری نیز برخوردار است همچنین خاویار دریایی اندازه ای بزرگ تر و رنگ تیره تری دارد که در مقایسه با خاویار پرورشی باید به آن توجه کرد.

میل برای خرید خاویار دریایی در داخل ایران به شدت بیشتر از خاویار پرورشی است زیرا خاویار دریایی از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است و از گران بها ترین محصولات غذایی ایران به شمار می آید.

خاویار دریایی بر اساس اندازه دانه ها، طعم، رنگ و سن درجه بندی می شود و هرچه خاویار بالغ تر باشد طعم آن متفاوت تر است.

توجه به این نکته مهم است که قیمت خاویار نادر بودن آن را نشان می دهد نه لزوماً طعم آن را‌.

امروزه با توجه به سختی های صید و همچنین کاهش جمعیت خاویار های دریایی، پرورش و تولید خاویار نارنجی پرورشی افزایش یافته و گسترش زیادی پیدا کرده است.

تولید کنندگان خاویار نارنجی دریای خزر

تولید کنندگان خاویار نارنجی دریای خزر

یکی از مشکلات مهم در زمینه صادرات خاویار نارنجی دریای خزر بحث دلالان و قاچاقچیان در این زمینه است که با مراجعه به مراکز توزیع خاویار اصل و مراکز معتبر توزیع کننده خاویار نارنجی می‌توان باعث حذف دست دلالان و واسطه‌ گران غیرقانونی از این صنعت ارز آور و غیرنفتی برای ایران و صادرات بیشتر برای کشور شد.

امروزه خاویار آسترا در زیستگاه بومی خود با انقراض روبرو شده است زیرا ماهیان خاویاری صید شده بلافاصله برای تعیین جنسیت و شرایط تخمگذاری آنها ذبح می شوند و همین باعث کاهش جمعیت آن ها شده است.

خاویار پرورشی به طور دوره ای توسط سونوگرافی بی ضرر اسکن می شود تا تخم ها بررسی شود.

کاهش شدید جمعیت ماهیان خاویاری طبیعی طی 30 سال گذشته به علاوه تقاضای زیاد بازار برای خاویار زمینه پرورش مصنوعی ماهیان خاویاری برای تولید خاویار را فراهم کرده است، بزرگترین مزارع پرورش خاویار در جهان در فرانسه، ایتالیا و در اسرائیل یافت می شود.

شما می توانید با روش مستقیم و بدون واسطه از سایت‌ ها و مراکز معتبر توزیع کننده خاویار نارنجی تازه و مرغوب را آنلاین و به طور مستقیم سفارش داده و تهیه کنید که از مزایای این روش صرفه جویی در وقت و انرژی است و همچنین از آنجا که این روش مستقیم است قیمت منصفانه را برای مشتری و خریدار به ارمغان می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما