فروش ویژه خاویار آسترا به صورت گرمی

خاویار آسترا گرمی یکی از با کیفیت ترین انواع خاویار می باشد، این محصول پرخاصیت و ارزشمند توسط شرکت شیلات ایران به صورت عمده تولید می شود و با برندهای مختلف روانه بازار فروش می شود.

فروش ویژه خاویار آسترا به صورت گرمی در این فروشگاه معتبر انجام می شود، خاویار آسترا پخته شده دارای مواد مغذی بسیار فراوانی بوده و به همین علت طرفداران خاص خود را دارد.

فروش ویژه خاویار آسترا به صورت گرمی

بررسی ارزش غذایی انواع خاویار

بررسی ارزش غذایی انواع خاویار ارزش غذایی انواع خاویار به قدری زیاد است که مورد توجه بسیاری از کارشناسان و محققان حوزه تغذیه قرار گرفته است، ترکیب شیمیایی و املاح این محصول در درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد، انواع خاویار شامل این موارد می شود:

  • خاویار آسترا
  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار سوروگا

پروتئین و چربی های مفید در خاویار و تخم ماهی فراوان است، این محصول به عنوان یک منبع خوب از پروتئین با کیفیت بالا، خاکستر، لیپید و اسید های آمینه می باشد، انواع خاویار بسته به نوع زیستگاه ماهی حدود 30 درصد پروتئین، 15 درصد چربی و 60 درصد رطوبت می باشند، خاویار سیاه که از تاسماهی تهیه می شود دارای بیشترین میزان پروتئین در بین انواع دیگر است.

اسیدهای آمینه موجود در انواع این محصول مشابه همدیگر است و شامل این موارد می شود: آسپارتیک اسید، پرولین، گلیسین، تیروزین،گلوتامیک اسید، سرین، آرژنین، والین، ایزولوسین و چند مورد دیگر.

این محصول سرشار از مواد معدنی سدیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم، گوگرد، آهن، روی، کلسیم و منگنز است، این ارزش غذایی بالای خاویار سبب افزایش هضم سریع و آسان آن می شود، لذا از آن برای درمان بیماریهایی چون نرمی استخوان یا راشیتیسم و نیز بهبود سریع تر زخم ها استفاده می شود، به طور کلی تمام انواع خاویار این خواص و ارزش غذایی را دارا هستند و تفاوت آنها تنها در میزان چربی و پروتئین آنهاست.

عرضه کنندگان مستقیم خاویار آسترا گرمی

عرضه کنندگان مستقیم خاویار آسترا گرمی عرضه کنندگان مستقیم خاویار آسترا گرمی، این محصول را به شکل عمده برای تامین بازار داخلی و نیز جهت صادرات این محصول در اختیار خریداران قرار می دهند، خاویار آسترا بسته بندی یکی از معروف ترین و مرغوب ترین انواع خاویار ایران محسوب می شود که در سراسر دنیا علاقمندان زیادی دارد.

کیفیت و تازگی این محصول مورد تضمین شرکت عرضه کننده واقع می شود، فیمت این محصول هم به دلیل ارائه مستقیم آن و کوتاه شدن دست واسطه گران، مقرون به صرفه و ارزان تر خواهد بودف این امر خود سبب سودآوری بیشتر برای خریداران و تجار فعال در این حوزه می شود.

در سایت تخصصی این شرکت می توانید تمام نمونه ها و انواع بسته بندی این محصول را مشاهده کرده و محصول مد نظر خود را به سهولت سفارش دهید تا در مدت زمان اندکی تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما