فروش کلی خاویار اصل خزر

خاویار اصل خزر چیست؟

خاویار در اصل تخم ماهیانی به نام ماهیان خاویاری یا استروژن است.این ماهیان که بسیار سنگین وزن بوده و بیشتر از صد کیلو گرم وزن دارند، در دریای خزر زندگی می کنند.این موضوع که نود درصد خاویاری که در دنیا به فروش میرسد خاویار اصل خزر است واقعا غیر قابل انکار است و تقریبا میتوان گفت همه ثروتمندان و علاقمندان به خاویار در دنیا همه طعم خاویار خزر را چشیده اند و از فواید و مزایای آن بهرمند شده اند.

اگر به سواحل ترکمن سر زده باشید میدانید که این قسمت از کرانه های شرقی دریای خزر که از (خلیج حسنقلی تا میانکاله) کشیده شده است، مهمترین مکان برای صید ماهیان خاویاری است ، که نیمی از خاویار ایران را از این کرانه های بی نظیر وزیبا به دست می آورند.

فروش کلی خاویار اصل خزر

آشنایی مختصر با خاویار سالمون طلایی

آشنایی مختصر با خاویار سالمون طلایی خاویار سالمون طلایی نامی است که این روزها زیاد بر سر زبان ها است ،به دلیل نام شیک و‌لوکس خود طرفداران زیادی را در اقصی نقاط جهان پیدا کرده است.اما نام خاویار سالمون طلایی در اصل به کدام نوع از ماهیان خاویاری نسبت داده می شود؟

خاویار سالمون طلایی در اصل به نوع رنگ روشن خاویار ماهی آستارا گفته میشود که بسیار هم ارزشمند و گران قیمت است و میتوان گفت از گونه های کمیاب خاویار دریای خزر است .اما عده ای هم افراد سودجو تخم ماهی قزل آلا را به عنوان خاویار سالمون طلایی به فروش می رسانند و سود تقریبا ده برابری هنگفتی از این کار به دست می آورند ،پس لازم است برای تهیه خاویار طلایی اصل از مکانی مطمعن با رعایت تمامی نکات بهداشتی خرید کنیم و طعم و عطر این محصول را کاملا بشناسیم و به رنگ یکپارچگی دانه ها شفافیت و بوی خاویار دقت زیادی کنیم .

طعم بسیار لذیذ خاویار طلایی جذابیت آن را چندین برابر می کند خاویار طلایی در طیف رنگی زرد طلایی تا قهوه ای تیره قرار دارد که تولید آن در مکان های مختلف بین هشت تا ده سال زمان می برد اگر این محصول تحت شرایط ایده آل تولید شود طعم گردو تازه می دهد ، این ماده ارزشمند و نایاب دارای ریز مغذی ها و درشت مغذی های فراوان و منبع غنی از انواع ویتامین ها پروتین ها و املاح معدنی وچربی است که به سلامتی و تندرستی بدن بسیار کمک می کند .

ویژگی های مهم خاویار سالمون اصل

ویژگی های مهم خاویار سالمون اصل سالمون یکی از بهترین ماهی هایی است که ‌گوشت فوق العاده لذیذی دارد،تخم این ماهی که رنگی قرمز متمایل به نارنجی دارد به عنوان خاویار سالمون اصل شناخته می شود.

خاویار سالمون اصل در بازار ایران به نام اِشپل هم شناخته می شود و فواید و خاصیت های آن دست کمی از خاویار سیاه ندارد .

یکی دیگر از ویژگی های مهم خاویار سالمون قیمت مناسب و در دسترس بودن آن نسبت به خاویار سیاه است پس کسانی که به علت قیمت بالای خاویار سیاه از خرید آن معذورند می توانند با خرید و مصرف خاویار سالمون اصل از تمام خواص خاویار بهره مند شوند.

قیمت انواع خاویار اصل خزر

قیمت انواع خاویار اصل خزر انواع خاویار اصل خزر عبارتند از:

1.خاویار سیاه اصل

2.خاویار سالمون اصل یا همان سرخ

3.خاویار سالمون طلایی

قیمت خاویار اصل خزر بسته به میزان شکننده بودن،رنگ طبیعی،شفافیت مطلوب،اندازه دانه های استاندارد ،نداشتن ناخالصی،بسته بندی بهداشتی و داشتن تاییدیه ها و نحوه استخراج از ماهی می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.در تخم کشی از ماهی اگر به درستی عمل نشود می تواند باعث بد طعم شدن خاویار شود و طبیعتا از قیمت آن کم کند.

کاهش و افزایش قیمت انواع خاویار اصل خزر هم بستگی به شرایط و جو اقتصادی دارد،ماهیان خاویاری نیز به علت اینکه انواع وکیفیت های مختلف و روشهای پرورش و استخراج متفاوتی که دارند قیمت هایشان نیز باهم فرق دارد.

برای مطلع شدن از یک نرخ و قیمت ثابت برای انواع خاویار اصل خزر باید به نمایندگی ها و شرکت های تولیدی معتبر ایرانی مراجعه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما