فروش کلی خاویار الماس صادراتی

خاویار ایرانی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و یکی از مرغوب ترین و گرانقیمت ترین آن خاویار طلایی یا الماس می باشد که دارای طرفداران زیادی در بازارهای خارجی است. این روزها فروش کلی خاویار صادراتی‌ به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد که به دلیل مرغوبیت و طعم عالی همچنین خواص درمانی فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد.

فروش کلی خاویار الماس صادراتی

آشنایی مختصر با خاویار الماس

آشنایی مختصر با خاویار الماس خاویار الماس به دلیل رنگ طلایی و منحصر به فرد همچنین طعم بی نظیر یکی از خاویار های محبوب در جهان به شمار می‌آید و یکی از خاویار های کمیاب می باشد و به همین علت قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد.

این خاویار از ماهی آسترا استخراج می شود که به صورت دریایی و پرورشی در کشور وجود دارد و بهترین و مرغوب ترین انواع خاویار را از این ماهی به دست می آورند و بیشترین میزان پرورش تولید آن در استان های شمالی کشور می باشد. خاویار الماس دارای ارزش غذایی بالایی است و منبع خوبی از ویتامین های دی و ای همچنین امگا 3 و امگا 6 می باشد که برای سلامتی بدن و پیشگیری از امراض مختلف مفید می باشد.

این خاویار دارای هضم راحتی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع خاویار الماس مشغول فعالیت می باشند و این محصول را به صورت کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی می کنند.

قیمت انواع خاویار الماس صادراتی

قیمت انواع خاویار الماس صادراتی قیمت خاویار الماس صادراتی به پارامترهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و نوع بسته بندی محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، وزن، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

شایان ذکر است قیمت انواع خاویار در خرید و فروش عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع خاویار الماس مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا‌ هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خرید بهتر و مناسب تر استفاده کنید و پس از انتخاب و ثبت‌ کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان طرفداران بسیاری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما